Birine ulaşmak istiyorsanız sosyal ağların faydasını göz ardı edemezsiniz.Bende sosyal ağ sayesinde ona ulaşma imkanı bulmuştum.Tabi ki o sıralar bütün bunların yaşanacağını bilmediğim için sıradan bir giriş yapmıştım.
Onu tekrar görmek için fırsat kollamaktaydım.Ki çok geçmeden yine başkalarının sayesinde onu görme fırsatım olmuştu.Giydiği kıyafetten,yaptığı her harekete kadar hala aklımın en üst köşesinde yer almakta kendisi.Nasıl bu hale geldiğimi bilmeden ve yolun sonundan habersiz olarak ona olan duygularımı besledim.
Bir insanı karşılıksız seviyorsanız onun her hareketine anlam yüklemeniz çok olağandır.Her gülüşünü,bakışını hatta sözünü üzerinize alınabilirsiniz.Bende de durum böyle olmuştu her şeyi üzerime alınır,yorum yapar olmuştum.
İkinci karşılaşmamız ortak akrabamızın nişanında olmuştu.O kadar yakışıklı gelmişti ki gözüme o sıradan kot gömleğiyle gözüm başkasına bakamaz olmuştu.Yine bir klasik olarak her hareketini izlemeye başlamıştım.Göremediğimde nerde diye merak eder radar gibi her yeri aramaya başlardım.Yine ortadan kaybolmuştu ve bende gözlerimle onu aramaktaydım.Sonra salonun dışına çıkmaya karar verdim ve kapıya yöneldim.Kapıdan çıktım bir iki adım attım ve tam karşımda buldum onu.O an dünya durdu kelimeler anlamını yitirdi ufak çaplı bir şok geçirdim.Yüzüme baktı ve ona en çok yakışan hafif tebessümünü yüzüne yerleştirdi ve ben anladım ki artık benim ondan kaçışım onu boşverişim gibi bir ihtimal kalmamıştı ortada.Bu bir kaç saniyelik olay benim iki seneme yön vermişti fark etmeden.Usulca yanımda geçti ve içeriye girdi ben de arkasında kalakaldım öylece ne dönüp bakmaya cesaretim vardı ne de ağzımı açıp bir şeyler söylemeye.İşte o andan sonra benim doğru düzgün hareket etmem beklenemezdi.
Artık her yerden takip edip neler yaptığına bakar arada bir onunla mesajlaşır ondan haber almaya çalışırdım.Günler böyle geçip giderken ben iyice ona kafayı takmış ve ona karşı bir şeyler hissetmeye devam etmiştim.Bir arkadaşım durumu fark edip ona mesaj attı işte bu olaydan sonra her şey değişti.Benim ona karşı olan duygularımı öğrendikten sonra "akrabayız biz" dedi evet biz akrabaydık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmemiş
RomanceBir insanı her şeye rağmen sevmeye devam edebilir misiniz? Onun bütün hatalarına göz yumarak,başkaları için kanayan yaralarına bakarak,defalarca gidişine rağmen bekleyerek sevebilir misiniz birini? Ben sevdim.Canımı yakacağını bile bile,kurduğum cüm...