Dva mladí lidé procházeli ulicemi a hledali upíra, kterého měla lovkyně zabít. Menší černovláska bedlivě pozorovala ulice, zatímco vyšší blonďák jen zíral do země. Nechtěl jít s Anaid na lov, ale nic jiného mu nezbývalo. S upírem sám doma být nechce.
„Ehm, Anaid, proč vlastně lovíš?" Mladík se podíval do fialových očí, které ho propalovaly a zíraly na něj jako by ho chtěly rozsekat na kusy, potom rozemlít a nakonec hodit myším, které kdysi choval James. Ano, upír James měl dvě bílé myšičky, které nakonec posloužili pro již mrtvého Anaidina hada.
„To je dlouhý příběh, Liame." Mávla rukou a oba pokračovali dál v hledání.
„Ale já ho chci slyšet. Upír tady očividně není, a co jiného chceš dělat." Liam ztišil hlas. Anaid po něm střelila pohledem. „Fajn." Vydechla a spustila.
„Když jsem byla malá, moje rodiče taky zabil upír. Ale to už víš. Pak se mě ujal James a vychovával mě. Jednou mi řekl, že kvůli tomu, co jsem, po mě půjde hodně nadpřirozených a tak bych se měla umět bránit. Učil mě trpělivě a velmi dobře. Říká, že za jeho 300 let dlouhý život ještě nezažil lepšího bojovníka. No a pak se přeřekl, že je lovec nadpřirozených a já byla strašně hrrr a přemluvila ho, ať ze mě udělá lovkyni. Chtěla jsem oplatit upírům to, že moji rodiče jsou kvůli nim mrtví. No, a nakonec to skončilo u všech nadpřirozených."
Anaid pokrčila rameny, jako by se nic nestalo a dál pokračovali v chůzi. Dívka nerada mluvila o své minulosti.
„A co tvůj první mrtví?" Liam nechtěl přestat s otázkami, ale v dívce začal vřít vztek. „Když ti na to odpovím, budeš už mlčet?" Otázka vyzněla spíše jako rozkaz a mladík znejistěl. Nakonec přikývl a strčil si ruce do kapes.
„To si pamatuju moc dobře. Venku byla tma jak v pytli a já si v pokoji pouštěla písničky. Z ničeho nic se ve dveřích objevil James a smál se od ucha k uchu jako by se zdrogoval. Řekl, že má pro mě překvapení a já okamžitě vystartovala z postele a vzduchem létala otázka za otázkou ve stylu Co to je?. Dovedl mě do sklepa a já spatřila upíra uvázaného na židli. Řval a vzpouzel se. James mi oznámil, že ho mám zabít. Prý má první oběť. Najednou mě do ruky zastudila čepel nože. Probodni mu srdce, řekl mi. Polkla jsem a po tvářích mi začali stékat slzy. Nedokázala bych to, teda nedokázala bych to kdysi. Přemlouval mě skoro hodinu a pak jsem mu vrazila ten nůž do srdce. Ten nářek mi trhal uši. Ale nezabilo ho to. A to měl být účel. James říkal, že musí trpět. Po noži mi dal do ruky pistoli ráže 9 mm. Tu mám doteď," Anaid zašmátrala a zpoza opasku vytáhl zbraň," a měla jsem ho postřelit. Kulky byly prý namočené v železníku. Tak jsem to udělala. Schytal to třikrát do nohy. Nakonec přišla řada na kůl. James se jen usmíval a opíral se o zeď, zatímco já doslovně mučila toho upíra. Řval, vzpouzel se a ječel. Vlastně zapomněla jsem podotknout, byla to dívka asi o pět let starší než já. Vyjela po mně a chtěla mě zabít, ale vykloubila si rameno. Zasyčela bolestí a najednou jí z hrudníku trčel můj kůl. Její pleť zbledla ještě víc a začala šedivět. Byl to hrozný pohled, ale já si na to zvykla a nyní mi to přijde naprosto normální."
Anaid dala zbraň zpět na své místo a proměnila se ve vlka. Majestátní černý vlk se tyčil hned vedle blonďáka a našlapoval téměř neslyšně. Vlk zastavil a nastražil uši. Potom se otočil do uličky osvětlené poblikávající lampou. Černým čumákem strčil Liama do boku a vydal se pomalým krokem do uličky.
Těsně za dosahem lampy stál vysoký muž a v rukou objímal rusovlasou dívku. To však byl pouze první dojem. Dívka bezvládně ležela v upírově náruči a už ani nedýchala. Srdce jí bilo jen malinko. Zahynula kvůli upírovi, a to v tak mladém věku.
Upír zaklonil hlavu a užíval si tu sladkou karmínově rudou tekutinu, která mu stékala po bradě. Rusovlásku upustil a ta tvrdě dopadla na chladivou zem. Ta rána byla ohromná. Kdyby žila, určitě by vyjekla bolestí.
Upír upřel své kaštanové oči na démona stojícího vedle vlkodlaka. Poté se zadíval i na černého vlka. Ten výhružně zavrčel a udělal krok dopředu.
V tom se zpoza upíra vynořil vlk pískové barvy a jeho kobaltové oči se zadívaly na vlka naproti němu. Upír měl očividně posilu.
„Mí drazí, rád bych se Vám představil jako Arnold de la Curse. Upír ze severu Paříže. A tento nádherný vlkodlak," Arnold pohladil vlka, který stál vedle, po hlavě. „Tak toto je Mia de la Curse. Má, jak bych to řekl, něco jako prapraneteř. Že?" Arnold upřel své oči na vlčici vedle něj a ta kývla na souhlas. Poté znova obrátila pohled na démona a vlkodlaka naproti sobě a stočila hlavu na stranu. Čekala, jak se představí oni.
„Těší nás. Já jsem Liam Nelson a toto je," Liam se podíval na černého vlka a ten přikývl, „a toto je Anaid Viguité."
Upír i s vlčicí vedle sebe jasně ztuhli. Nečekali, že lovkyně slavná po celé Paříži je vlkodlak, a taky, že budou mít tu čest se s ní setkat.
Anaid byla netrpělivá. Avšak její výcvik ji bránil, aby zaútočila první. Vyčkávala. A to samé dělal i Liam, kterého cestou sem dívka stále poučovala.
Okamžik zvratu přišel o dalších dlouhých pěti minutách. Mia, vlčice pískové barvy, vystartovala po černé vlčici.
„Mio! Krucinál." Hlas Arnolda se rozléhal po celé ulici. Vlčice však nezpomalila a plnou silou vrazila do Anaid. Ta však útok čekala, a zapřela se zadníma nohama. Tím, o poznání menší vlčice, upadla a odřela si nohu. Zakňučela a znova vystartovala. Arnold s Liamem pozorovali zápasící vlčice.
Ve vzduchu klaply zuby. Mia se pokusila zaútočit na Anaidin krk, ale minula. Anaid využila chvíle a zakousla se Mie hluboko do krku. Ozvalo se znovu vlčí zakňučení. Anaid trhla hlavou a rozpárala vlčici bok. Další zakňučení. Mia byla příliš slabá a neznalá. Neuměla bojovat.
Oslabená vlčice se snažila dostat z dosahu rozzuřené vlčice. Marně. Černý vlk se mohutně odrazil od země a tvrdě dopadl na pískovou vlčici. Ozvalo se křupnutí. To Anaid obratně zlomila Mie přední nohu. Už nezbývalo nic jiného než ukončit její život. Černý vlk si stoupl nad Miu a nohou obrátil její tělo. Mia již věděla, co ji čeká.
Na tohle se ale Arnold dívat nemohl. Rozběhl se k Anaid a chtěl ji zastavit, ale v zádech mu přistál vrhací nůž. Zařval a otočil se. Liam na něj upíral své smaragdové oči a v rukou držel další tři nože. Ano, Liam uměl bojovat.
Rozzuřený upír se tedy vrhl na démona.
Anaid neváhala a okamžitě se zakousla do odkrytého hrdla. Černá vlčice škubla hlavou a uslyšela křupnutí. Zlomený vaz.
Vlčice se proměnila na dívku s havraními vlasy a zadívala se na bojující muže. Upír versus démon. Démon si vedl vcelku obstojně, jen na boku byla zřetelná rána po noži. Upír v sobě měl zapíchnutý nůž, který trčel ze stehna, ale ignoroval ho a snažil se zneškodnit svého soupeře. Tvrdě udeřil Liama do tváře a roztrhl mu kůži. Liama popadl vztek a proměnil se v démona. Upír byl zaskočen a zaváhal. Démon si toho všiml a zakousl se Arnoldovi do ramene. Ten se chytil za své pokousané rameno a vzal nohy na ramena. Je s ním amen, to mu bylo jasné.
Již byl na rohu ulice, když ho zastavil vysoký blonďatý muž. Neváhal a urval Arnoldovi hlavu. Jeho bezvládné tělo se skácelo k zemi.
Jeho vrah pohlédl na dívku stojící v uličce a zírající na tu scénu. „Konečně se znova potkáváme, má drahá Anaid." Muž se usmál a odhalil své upíří tesáky.
Dívka poznávala vraha své rodiny. Jeho úsměv je nezapomenutelný.
„Nicolasi..."
-------------------------------
Takže další kapitolka je na světě :DDD Tentokrát jsem se rozhodla Vás malinko naštvat :) a zastavila jsem to v tom nejzajímavějším :DD
CO myslíte, že se stane potom? Jak se zachová Nicolas a jak Anaid?
ČTEŠ
Anaid Viguité: Zrozena v pekle (1. díl) ✓
Vampire1. díl Příběh o dívce, která není jen obyčejná smrtelnice. Touží po pomstě, smrti vraha její rodiny. Dostane, co chce? A co je Anaid vlastně zač? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Úryvek: **Upír se naklonil a přejel dívce po krku tesáky. V půli cesty se zastavil...