Jiranku

13.7K 49 0
                                    

Aku dan suami telah berpindah ke kawasan taman baru yang telah siap dibina. Tempat itu kira oklah, berbanding dengan taman yang kami duduk sebelum ini. Ruang bilik dan tamu yang luas membuatkan aku letih untuk mengemas.. biasalah kerja sebagai suri rumah ini tak ada time, 24 jam, siang urus rumah, malam uruskan suami.. Kami dapat lot tepi sebelah kanan masih kosong lagi, sebelah belakang nampaknya telah ada penghuni.


Aku biasanya menjemur pakaian disebelah belakang, nampak jiran yang duduk bersetentangan dengan dapur kami seorang lelaki muda lingkungan 30an, kacak juga jiran aku bisik dalam hati. Tapi biasalah aku buat tak kisah kerana aku dah ada suami.

"Jemur baju, kak.." Suatu hari lelaki itu menyapa aku yang sedang menjemur pakaian. Aku hanya meleretkan senyuman sambil mengangguk. Usia aku yang lewat 40an memang patut pun dia panggil kakak."Nama saya, Rizal..., abang kerja kat mana.. kak?" Soal lelaki itu sambil dari pintu dapur rumahnya."Abang kerja di TNB, kerja syift...." Balas aku sambil menyidaikan kain batik yang masih basah."Err... Rizal kerja di mana yer..." Soal aku menampakkan kemesraan. Rizal yang memakai seluar boxer duduk di depan pintu dapur. Mata aku terpandang lelaki itu tak memakai seluar dalam... 'Cisss, celaka punya mamat' gerutu hatiku sambil mengalihkan pandangan ke tempat lain."Alah kak, saya nie kerja di supermarket jer....., Akak dan abang apa nama yer..." Soal Rizal sambil memerhatikan aku yang hampir sudah menjemur pakaian. Aku bila keluar dari pintu rumah memang berpakaian lengkap, tapi hari itu aku tak memakai bra, aku hanya menyarung t-shirt dan berkain batik. 

Aku tak terfikir pulak si Rizal akan menyapa aku hari ini. Muka aku naik kemerah-merahan menahan malu bila aku terpandang Rizal merenung ke arah puting tetek aku."Akak, Zaitun dan abang pulak nama Malik" Aku menjawab dengan ringkas sambil mengambil bakul yang telah kosong dan mahu masuk ke dalam rumah. Tiba-tiba aku terfikir sesuatu, aku menoleh ke arah Rizal yang masih duduk di depan pintu dapur rumahnya."Rizal belum beristeri ker? Akak nampak sorang jer..." Aku bertanya,sambil memandang Rizal, mataku jelas nampak konek Rizal yang layu dicelah seluar boxernya. Hatiku membisikkan 'boleh tahan juga konek si Rizal nie'"Belum ada jodoh lagi kak" Ringkas Rizal menjawab matanya masih memerhatikan aku."Macam itu Rizal tak masaklah yer...""Tak, kak... malaslah nak ke dapur nie...""Tengah hari nanti akak antarkan lauk yer...""Alah susah-susah jer akak nie...""Tak apa, eh... akak nak masuk dulu" Aku berjalan membelakangkan Rizal, sewaktu aku hendak menutup pintu aku nampak Rizal tersenyum padaku, memang tampan dengan senyumannya itu membuatkan jantung ku bagaikan mahu tercabut.Jam 12 tengahhari aku mengetuk pintu dapur Rizal, dia membuka pintu, aku menghulurkan cendawan masak lemak bersama nasi, Rizal kelihatan gembira."Terima kasih, kak.... susah payah jer...""Nanti petang akak ambil piring dan pinggan" Aku berlalu, Rizal masih tidak beranjak hingga aku masuk.

Suami aku baru balik kerja, setelah makan dan sembahyang dia tertidur. Pukul 3 petang kedengaran telipon bimbitnya berbunyi, aku pula dah ambil pinggan dan piring dari Rizal sewaktu suami aku tidur."Abang kena kerja malam nie, ada kawan lapor sakit, pulak, dahlah orang tak ada" Rungut suamiku sambil mengambil, aku menuju ke bilik air untuk mandi, memang jika kami mandi tidak menutup pintu bilik air, sebab tak ada siapa dirumah, aku telah disahkan oleh doktor tak boleh beranak, jadi rumah kami hanya aku dan suami saja yang ada.

"Hummmmm..... abang......" rintih aku manja, bila suami aku memeluk aku di dalam bilik air, tanpa memakai tuala mandi, aku dapat rasakan koneknya telah bangun untuk mencari lawannya."Eton.... mandi nie... janganlah kacau..." Rengetku manja, suamiku terus menggomoli aku, dengan perlahan dia merapatkan badannya hingga koneknya menyentuh bibir pantatku, aku mulai terangsang. 

Air mazi aku mula mengalir membasahi farajku. Suamiku beralih mengentel puting buah dadaku dengan lidahnya. Nafasku kian tidak menentu. Lidahnya menjalar ke bawah hingga menyentuh kelentitku. Suamiku terhenti dan lidahnya menjalar mengentel biji kelentit ku. Aku tidak dapat menahan berahi.."Arrrrhhhhhh....... aaaaaabangggg....." Raung aku kenikmatan, suamiku tidak pedulikan keadaanku yang telah klimiks 3 kali akibat dari mainan di kelentitku.

📒『𝙆𝙤𝙡𝙚𝙠𝙨𝙞 𝘾𝙚𝙧𝙞𝙩𝙖 𝘼𝙥𝙚 ?』📒Where stories live. Discover now