Hai, namaku Eza. Tentu pembaca dah baca cerita Tunang Sahabat dari Nazeer berkaitan pengalaman seksnya dengan aku beserta kawan-kawannya yang lain. Aku dah baca keseluruhan cerita tu dan bagi aku ceritanya not bad. Cuma kalau lelaki yang bercerita, selalunya bahagian yang best-best je. Takde intro, kalau ada intro pun pendek, tau-tau je dah main. Jadi aku rasa aku kena juga beritahu cerita ni berdasarkan pendangan mata aku. Mngkin lebih detail daripada cerita Naz dan ada juga watak-watak lain yang Naz tak cerita lagi.
Perkenalkan nama penuhku Ezarah Aisyah binti Abdul Halim berasal daripada Batu Pahat, Johor dan sekarang bekerja di Kuala Lumpur di sebuah syarikat insurans yang beribu pejabat di sekitar Jalan Ampang. Sebelum tu pernah bekerja di butik selepas tamat pengajian diploma di Kuala Lumpur. Seorang gadis Melayu biasa-biasa sahaja. Muka comel bulat dan aku ni jenis tak suka bermekap tebal. Penting muka nampak maintai cute. Tinggi tak beberapa tinggi, dalam 163 cm dan bentuk badan aku tak gemuk, tak kurus. Kalau pembaca nak bayangkan bentuk badan aku, rujuk pada bentuk badan Atita Haris, isteri DJ Nas T. Cuma lebih pendek. Buah dada aku tak besar sangat, saiz B. Kelebihan pada badan aku mungkin pada kawasan punggung. Kurus-kurus aku pun bila jalan macam tonggek sikit.
Mungkin dengan kelebihan itu, akaun instagram aku sering dapat like yang tinggi setiap posting padahal posting aku banyak cerita pasal insurans. Itu belum tengok bahagian komen lagi. Ada yang nak cuba jadi abang angkat, boyfriend dan kawasan isteimewa. DM? Ada siap offer jadi sugardaddy lagi. Entah, layankan jelah. Lepastu blok. Hah!
Di Kuala Lumpur, aku stay dengan kawan lama aku dari kampung, Hani. Sewa kat sekitar Puchong dalam kawasan rumah kos sederhana. Dia kerja peramugari Malaysia Airlines. Pakwe dia kerja pilot syarikat sama jugak. Harris, namanya. Lepas STPM terus mohon jadi pramugari. Hani ni agak terbuka sikit sejak habis sekolah. Dalam seminggu, empat hari fly sana sini. Berbalik pasal terbuka ni, kadang-kadang Harris teman Hani kat rumah. Jadi bila dah teman kat rumah tu, faham-faham je lah. Kadang-kadang sampai tak boleh tidur dengar bunyi bising orang mengerang dan menjerit dari bilik diaorang. Hani ni pulak jenis tak simpan rahsia. Apa yang Harris buat, semua dia cerita kat aku.
Aku pulak setakat ni tak macam tu. Mungkin sebab pembawaan aku kot dari kecik. Tapi tak bermakna aku tertutup pasal perkara melibatkan seks. Cerita seks ke, video ke aku layan juga sekali-sekali tapi taklah sampai melebih-lebih macam Hani. Aku juga terbuka pasal fesyen dan dengan fesyen juga aku menjadi tumpuan di Instagram. Sama ada aku pakai jeans ketat atau legging. Daring sikit. Baju pun kena up to date. Dan bila cakap up to date, kebanyakannya ketat, tapi taklah ketat sangat. Nampak bentuk badan sikiiiit je. Aku juga bertudung.
Aku berkenalan dengan Akmal agak lama juga. Dua tahun lebih. Lepas parents masing-masing dah mula bertanya, aku dan Akmal pun bertunang. Dah tiga bulan kami bertunang tapi nak kahwin tu belum tentu lagi. Sejak aku berkawan dengan Akmal, aku juga berkenalan dengan kawan-kawan dia. Selalu lepak sama-sama juga kat restoren mamak. Ada tiga orang kawan yang Akmal rapat; Nazeer, Izad dan Imran. Tapi masing-masing tinggal di rumah sewa asing-asing. Yalah, kerja pun asing-asing.
Nazeer ni kawan lama Akmal, sejak sekolah rendah lagi. Jadi kiranya Naz ini kawan kepercayaan Akmal. Diaorang selalu bersama. Cuma bila lepak sama-sama, aku tak banyak bercakap. Sekali-sekali mencelah. Biarlah diaorang berborak sama. Aku perasan bila aku dengan diaorang, mata Naz banyak pandang aku atas bawah. Tapi aku percaya, sebagai kawan rapat Akmal, dia takkan buat benda tak senonoh dengan aku.
Izad ni playboy dalam geng diaorang. Pernah jadi mat rempit bila pernah bekerja sebagai despatch. Jadi bab-bab seks dengan bohsia KL ni macam dah biasa. Bila Izad ni kerja di bengkel motosikal, perangainya masih tak berubah sangat. Dengar ramai jugak awek dia bawak balik rumah sewa dia. Tapi malas nak ambik port sangat. Hidup dia. Cuma dia ni kuat melawak lucah bila dengan aku. Tapi setakat itu je lah. Aku tak kisah pasal yalah, kat DM Instagram dah dapat macam-macam, jadi bila dengan Izad ni aku boleh la lebih kurang. Akmal pun tak kisah asal jangan kacau aku, sudah.
Imran jenis pendiam alim-alim kucing. Pasal apa, pendiam dia pun, bila awek cun lalu dia pandang semacam juga. Tak tahu dia ada awek ke tidak. Aku pun ok dengan dia. Dia pun tak kacau aku. Selalunya jugak bila Izad buat lawak lucah, Imran tegur dia balik. Akmal pun pernah cerita yang Imran ni jenis mengumpul 'bahan'. Tu je la modal dia kot.
So, setakat ini yang boleh aku ceritakan pasal watak-watak dalam cerita ni. Seterusnya aku akanceritakan bagaimana aku curang dengan Akmal hingga boleh terjebak dengankawan-kawan Akmal secara seksual hingga ke satu pengalaman yang tidak boleh akulupakan dengan mudah sampai bila-bila.
YOU ARE READING
📒『𝙆𝙤𝙡𝙚𝙠𝙨𝙞 𝘾𝙚𝙧𝙞𝙩𝙖 𝘼𝙥𝙚 ?』📒
RomanceBaca dengan tenang. Jangan kelam kabut. Cerita yang ditulis adalah rekaan semata. Tiada kena mengena dengan yang hidup atau mati. Jangan tiru aksi yang ditulis. Jaga tingkah laku dan diri. Jangan harrass perempuan atau lelaki tanpa izin rela mereka...