Adik Ipar, Siti

11K 42 0
                                    

Sebenarnya memang dah lama aku berhajat nak merasa nikmat bersetubuh dengan bekas adik ipar aku, Siti Rozaimah Aziz since kali pertama aku melihatnya lagi. Tapi waktu itu dia sudah bersuami dan beranak dua. Namun tubuhnya tetap menggiurkan. Tapi apa kan daya, waktu itu pula aku juga baru saja berkahwin dengan kakaknya Azwa yang sebelum itu sudah beberapa tahun bercerai dengan suami pertamanya. Tapi kerana pada waktu itu aku betul2 menyintai kakaknya Azwa, then nafsu serta ke inginan aku untuk melempiaskan nafsu dgn berzina dan meratah tubuh gebu Rozaimah aku abaikan je.

Tapi suatu hari tiba2, perasaan itu datang dengan membuak masa Rozaimah tumpang tidur di rumah ku dan memang sudah kebiasaan, kami berada di depan TV. Rozaimah telah tertidur di atas sofa kerana baru sampai pada petang itu dan mungkin agak keletihan. Tubuhnya yang mantap comfirm akan menaikkan nafsu setiap lelaki yang memandangnya, lebih menggiurkan lagi dengan skirt sedikit terselak, menampakkan kegebuan pehanya. Dan sesekali bila aku membongkok mengambil minuman di atas meja dapat ku lihat jauh ke pangkal pehanya hingga seluar dalam putih yang dipakainya jelas kelihatan.

Namun kerana isteri ku bmada bersama ketika itu, aku buat2 tak nampak dan menumpukan perhatian ke arah TV saja. Sesekali2 aku mencuri2 pandang juga dan mahu tak mahu batang ku mulai menegang. Kalaulah isteri ku tiada di situ, memang akan aku akan berlutut depan Rozaimah dan pandang sepuas2nya kalaupun aku tidak cuba menidurinya.
Tamat rancangan berita tengah malam, isteri ku mengejutkan Rozaimah untuk masuk tidur di dalam bilik. Rozaimah membetulkan skirtnya dan berjalan perlahan masuk ke dalam bilik tetamu yang telah disediakan untuknya. Aku dan isteriku pula ke bilik tidur kami.

Namun aku tidak dapat tidur kerana batang ku tidak juga mahu turun. Aku memeluk isteri ku dari belakang dan tangan ku merayap mencari buah dadanya. Aku ramas perlahan2 sebelum menyeluk tangan ke dalam baju tidurnya. Tangan ku meramas perlahan daging2 kembar itu sehingga puting teteknya mulai berkedut stim dan mengeras. Isteri ku bangun duduk dan membuka terus baju tidurnya di dalam gelap. Kemudian dia menindih tubuhku dan mulutnya mencari2 mulut ku. Bibirnya yang lembut tak bergincu terbuka untuk menerima lidah ku. Memang isteri ku ini mahir dalam permainan ranjang, mungkin kerana sudah pernah berkahwin

Sambil itu tangannya meraba2 di celah kangkang ku mencari batang ku yang telah keras. Apabila ketemu tangannya mengusap perlahan2 membuat aku mendengus. Aku terus saja membuang seluar pendek yang biasanya aku pakai semasa tidur. Tangan ku meraba2 punggungnya yang lebar sebelum ke celah kangkangnya pula. Memang isteri ku sudah basah dan bersedia untuk disetubuhi. Namun jari2 ku tetap bermain2 di celah bibir kemaluannya. Ku belai di alur dan mencari2 kelentitnya yang sudah mengeras. Ku kuis2kan sehingga dia mula menggeliat.
Muka isteri ku pula turun ke leher ku. Dia menggigit dan menghisap2 perlahan. Memang itu merupakan isyarat bahawa dia memang sudah cukup bersedia. Itu merupakan isyarat yang selalu digunakannya sewaktu kami bersetubuh. Aku menarik peha kanannya supaya mengangkang di atas ku. Dia menuruti saja. Malah cepat2 dia melabuhkan punggungnya sambil tangannya memegang batang kote ku dan menyelitkan di antara bibirnya kemaluannya. Dengan sekali tekan saja kote ku sudah tenggelam sepenuhnya.

Isteri ku menggerakkan punggungnya turun naik melawan gerakan aku sendiri di bawahnya. Walaupun sudah beranak, memang isteri ku pandai menggunakan liangnya dan masih tetap terasa ketat lagi. Pernah dia bagu tahu aku dulu selepas beranak je, dia dengan menggunakan jarinya membuat senaman liang untuk mengetatkannya semula. Cara kedua ialah ketika membuang air kecil. Ketika membuang separuh jalan, dia akan menggunakan otot2 dalaman untuk menghentikan air kencing. Dengan cara itu dia berjaya membuat latihan mengemut.

Memang kalau dia dah mulakan kemutan aku tidak akan terdaya bertahan lama di dalamnya. Kemutannya cukup istimewa sekali. Tapi dia tidak akan memulakan kemutan sehingga dia sendiri sudah hampir ke kemuncaknya sendiri. Tapi pada malam itu aku terpaksa bertahan sedaya upaya kerana setiap kali terbayangkan peha Rozaimah yang terkangkang aku semakin terangsang. Lalu aku percepatkan tolakan batang ku ke dalam kemaluan isteriku.

"Aarrghhh....!" dia mendengus apabila sampai ke kemuncaknya. Aku pun dah nak pancut juga sebenarnya sambil aku berfantasi yang mana pada ketika itu sebenarnya Rozaimah yang berada di atas ku. Ku bayangkan kemaluan Rozaimah tengah mengemut2 batang ku. Tiba2 saja batang kote ku mengembang dan aku pun pancut dalam cipap isteri ku. sambil menggigit bibir supaya tidak terlepas keluar nama Rozaimah secara tidak sengaja dalam keseronokan ku itu. Kalau tak memang besarlah padahnya nanti. Selepas itu kami terus tertidur dalam keadaan bogel.

📒『𝙆𝙤𝙡𝙚𝙠𝙨𝙞 𝘾𝙚𝙧𝙞𝙩𝙖 𝘼𝙥𝙚 ?』📒Where stories live. Discover now