"Tak banyak syarat di sini tapi kita jaga privacy masing-masing ok? Hormat menghormatilah..." itu kata-kata cik May, tuan rumah aku. Dia masih single serta working women. Dia lady nampak bergaya dan bergaji besar. Rumah ini adalah kepunyaan beliau. ermmm. ... ok lah.. , asalkan dekat dengan office aku... kata Kamal.
"Saya setuju cik May.... " jawab Kamal. Setelah diberikannya senarai peraturan di rumah itu, Dia pun membawa barang-barang aku ke dalam rumah, ... bilik Kamal di atas... ada dua org lagi penghuni... semua ada attached bathroom sendiri kecuali bilik aku dan sebuah lagi... Bilik Cik May di bawah.... Kamal pula ditempatkan di atas... yANg paling besar - master bedroom di belah atas, ada attached bathroom... "Kamal, bilik ini mahal sikit sewanya dari yang lain" kata May.
Naik tangga.... Kamal mengikut May. Susah nak elak dari memuji peha dan kaki Cik May ni... kata hati Kamal, ...sebab May memang lawa orangnya. Kamal tenang mengikut May menunjukkan biliknya. May memakai ringkas jer... yelah, hari Sabtu - hujung minggu... cuti, dia agak relax lah... shorts putih dan baby T pink... seksi boleh tahan May ni... ermmm... too bad Kamal, u kan dah bertunang dengan Jue tersenyum Kamal bila kewarasan kepalanya berbisik.
'May nampak tegas orangnya.. muda lawa... ermm... tak akan ada yang percaya wa duk sebumbung dengan awek lawa... hehehe... ' kata hati kecil Kamal.
"Ni biliknya... kuncinya yang ni... " Fay menghulur kunci bilik pada Kamal... "ada satu copy pada I, ok? Tapi I tak la nak masuk bilik u.... sini tak ada yang panjang tangan.... kita jaga privacy masing-masing ok?" kata May senyum mengingatkan aku sekali lagi tentang 'privacy'... ermmm...
"Ye lah Cik may... " jawab Kamal meletakkan laptop, beg camera nikonnya dan beg bajunya...
"View pun ok sini... dapat view bahagian depan rumah... dan Kamal ada balkoni..." kata May dan membuka pintu keluar ke arah Balkoni.
"Ohh bagus ni... sunset di sini kan?" kata Kamal....
"Oh yeah... " jawab May. Dan mereka berbual sebentar dan May pun beredar dari bilik Kamal. May meninggalkan Kamal dan dia nampak baiklah, kata hati May. Harap dia tinggal di sini lama sikit... leh gak tolong bantu dengan perbelanjaan aku ni... May dah mula suka akan Kamal... dia juga suka akan fotografi.
Sepanjang hujung minggu itu, May yang tak ke mana mana, meluangkan masa dengan Kamal... dan May bertambah rasa teruja dengan Kamal dan tertarik dengan Kamal, tapi dia tahu Kamal ni dah engaged dan menurutnya, akan berkahwin tak lama lagi - susah nak pikat ni.... ermm... May tak dapat nak menahan hatinya... setiap detik dia merindui Kamal... dia nak kan Kamal... nak memiliki Kamal...
Dua hari kemudian, masa lepas office, "I nak komplen sikit Kamal..." kata May. Terperanjat Kamal, May hanya dengan shortsnya berdiri di pintunya.... pehanya putih melepak.... tergoda Kamal nak memandang.... May memang tukar pakaian selamber selepas kerja...
"masuk lah.... Kenapa cik May?" kehairanan Kamal....dia menolak kerusi ke arah cik May, dan kamal duduk di katilnya. May melihat sekeliling, bersih kemas bilik si Kamal ni... dan duduk. Kamal pulak menjeling ke arah peha May. "So, apa halnya cik May?"
"Ermmm.... jANgAn marah ye, nak tegur sikit... kalau mandi itu boleh tak jangan menyanyi kuat-kuat? " senyum May.
"Err.... sorry lah, I memang suka menyanyi kalau dalam bilik mandi... maaf ok?" tersipu sipu Kamal bila ditegur. "Tengah practise sikit, ada pertandingan kok pejabat lah..." kata kamal. May tersenyum.
"Bukan tak sedap, tapi masa semAlam, dan kelmarin, I tengah tidur lagi.... dan I terjaga la... dan sekali lagi masa ptg semalam, kawan I ada datang... dan I tak berapa selesa pulak kalau dia tahu I ada lelaki di sini.....menyewa sama."
"Ok lah, sorry Cik May.... " kata Kamal sesekali menjeling ke lurah tetek may... dua butang kemeja May tak terkancing... Kamal menjawab.May perasan yang kamal memerhatikan dirinya semacam saja... dia tahu dia cantik dan punyai body yang seksi... senyum May bila tahu yang Kamal memerhatikannya begitu. Kamal minta maaf dan offer May makanan.. "I dah beli makanan, kalau u sUdi, boleh kita makan malam ni.. I panaskan lauk nanti ok?" Kamal mAcAm offer nak mintak maaf dENgAn caranya tersendiri. Malam tu mereka makan dan semuanya settled.
Dua hari kemudian, sekali lagi Kamal mandi dan menyanyi... masa tu May ada di dalam biliknya... baru balik kerja dan nak baring. Dia dah separuh bogel. Stress sangat kerja-kerja di office tadi. Lalu dia bingkas, geram sangat dan melangkah pantas ke bilik Kamal....
YOU ARE READING
📒『𝙆𝙤𝙡𝙚𝙠𝙨𝙞 𝘾𝙚𝙧𝙞𝙩𝙖 𝘼𝙥𝙚 ?』📒
RomanceBaca dengan tenang. Jangan kelam kabut. Cerita yang ditulis adalah rekaan semata. Tiada kena mengena dengan yang hidup atau mati. Jangan tiru aksi yang ditulis. Jaga tingkah laku dan diri. Jangan harrass perempuan atau lelaki tanpa izin rela mereka...