S.E.N 1.

33 17 8
                                    

Merhaba:)

"Nasılda tatlı lan bu tatlı."

Bu güzel ve muhteşem övgüye kusacakmış gibi tepki veren arkadaşım benden bıkmışcasına bana bakıp başını iki yana salladı. Hadi ama istemiyorsa gide bilirdi hiç kimseyi yanımda tutmazdım.

"İstemiyorsan git lan."

"Kızım sen lan'sız konuşamıyormusuz. Ne lan bu bıktım senden."

Bana sitem ederken bile lan kelimesini işleten bir arkadaşım var. Ceyda'm sarı civcivim kendisini çok severim. Hiç bir zaman beni yalnız bırakmayan tek arkadaşımdı. Zaten başka arkadaşım yoktur. Ama hakikaten beni bir gün bile olsa yalnız bırakmadı. Zaten aynı okulda okuyoruz, o ayrıda tatillerde bile her gün gelirdi yanıma,bir saat bile olsa kalırdı.
Bazen onu bıktırdığımı düşünmüyor da deyildim. Sonuçta zamanının çoğunu bana ayırıyordu.

"Neyse Selen söyle bakayım kuzenin evde mi?"

Başımı iki yana salladım. Tabii ki evdeydi odasında bilmem ne yapıyordu. Ama bunu en yakın arkadaşım bilsin istemiyordum. O vicdansıza aşık olmasından deli gibi kokmuyor da değilim. Benim kuzenim çok kötüydü vicdansız gibi her kesin kalbini kırardı aşağılardı. Kibiri kendinden önde yürürdü. Bazen ona kötü derken bende vicdan azabı çekiyordum sonuçta ben onların hayatına girmiştim. Dokuz yaşımdan beri halamlarda kalıyordum. Onlar beni büyüttüler. Tabii kuzenimde evin sevilen yalnız çocuğu olmaktan çıkıp aile sevgisini paylaşmak mecburiyetinde kalmıştı. O yüzden beni asla sevmezdi. Adam ailesini bile sevmiyor. Nasıl bir kin'se, asla dinmezdi

"Selen, sütlaçını bitirde odana çıkıp ders çalışalım. Son yılımız son çilemiz."

Başımı sallayarak onu onayladım. Bitmiş olan tabağı mufağa bırakıp birlikte üst kata çıktık. Tam odama giriyorduk ki aynı zamanda kuzenim kendi odasından çıktı.
Ceyda bana sana artık güvenim kalmadı bakışları atmayı ihmal etmedi.
Bütün günü odasından çıkmayan Engin beyimiz tam zamanı bulmuştu.

"Selam Ceyda nasılsın? Seni görmek ne güzel."

Yılışıka bak hele, Ceyda burda değilken arkasında konuşa biliyordu ama.
İnsanı aşağılayan bakışları bana çevirerek konuştu.

"Naber sığıntı."

Kalbimde açığı yarayı tasavvur bile edemezdi. Buraya geldiğim günden ondan işittiğim bir söz vardı oda sığıntı.
Kendisini duymamazlıktan gelerek Ceyda'yı kolundan tuttuğum gibi odama çektim.

Bir dersimizin başına otururken. Telefonuma sürekli bildirimler geliyordu hadi ama grupları sessize almalıydım. Okul grupundan nefret ederim.

Bildirim sesleri durmak bilmezken telefonu elime aldım.
Whatsapp'a girip grupu sessize almak isterken en üste tanımadığım bir numaradan mesaj olduğunu gördüm. Kimdi lan bu kendini bilmez. Ben asla tanımadığım insanlara numaramığ vermezdim. Tanıdığım insanların numarasını da ezbere bilirdim.
Profilde ki bir erkek resmiydi.
İlk önce grupları sessize alıp, tanımadığım numaradan gelen mesajı açtım.

0532****"Merhaba."

0532****"En büyük aşklar bir mehabayla başlar dermişim."

Değişik bak hele bak ne bu? Hangi sınıf arkadaşım bunu yapmayı kalkışmıssa benden korkmalıydı.

0532**** "Nasılsınız hanımefendi?"

0532****"Görüpte cevap yazmamakta insafsızlık.

Siz*" İlk önce Merhaba"

Siz*" İkincisi de. Hadi lan ordan cevap yazacakmışım, kim olduğu malum olmayan şahıs. Numaramı nereden buldun bilmiyorum ama defol yol al oğlum."

0532****"Şu an bir kızla konuştuğumdan şüpheliyim."

Bak sen hele buna. Ben sana gösterirdim de böyle konuşmanın bedelini. Ama bu oyuna kanmayacaktım.

S.E.N /TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin