Merhaba:)
0532****"Kırdın mı seni güzel kalpli kız? Eğer öyleyse özür dilerim."
Neyden bahsediyordu yazma dememişmiydim.
Siz*"Kimsin lan sen. Bak eğer sınıftan biriyseniz gebertirim seni."
0532****"Korkutuyorsunuz."
0532****"Sınıftan değilim. Liseyi çoktan bitirdim."
Siz*"Numaramı nereden buldun?"
0532****"İşte bunu söyleyemem."
Ha oldu paşam. Hiç sevmem anonim konuşmaları. Güvenemem ben bir kere insanlara Nasıl böyle rahatlıkla yazıyor. Nasıl onla konuşmayı sürdüreceğimi düşünüyodu?
Siz*"Hadi kardeşim, yazma her kimsen, yoksa polise şikayet ederim. Rahatsız etme."
0532****"Benden korkmana gerek yok, zarar vermem."
Siz"Bu zamanda hiç kimseye güvenilmiyor. Pardon da tanımadığım insana güvenip konuşacak halim yok."
0532****" Bak eğer konuşmalarım seni rahatsız ederse, o zaman benimle iletişimi kesersin. Ben seni anlıyorum, ama kalbim anlamıyor."
Siz*" Ne malum sapık olmadığın katil olmadığın? Belki hırsızsındır?. Beni takip edip taciz etmeyeceğin, ne malum kardeşim! Rahatsız oldum bile yazma."
0532****"Sadece senden hoşlanan, küçük bir kalbim ben."
Yüzümde aptal gülümseme oluşurken, beni nereden vuracaklarını iyi bildiklerini düşündüm. Sevgi her insanın ihtiyacı olan bir şeydi. Benim gibi ailesi olmayan kız,sevgiye daha açtı. Evet halamlar asla beni kendi çocuğundan ayırmamış, sevgi ilgi götermişdiler. Dünyada kı hiç bir insanın sevgisi, bir anne sevgisi gibi olamazdı. Dünyadakı hiç bir insan, baba gibi güven vermezdi.
Ben küçükken ölmüştü onlar. Bir trafik kazasında. O gün bu gündür, halam'lar beni büyüttü. Beni bu evde istemeyen tek kişi kuzenim. Severdi beni ama çok önceden annemler ölmemişten evvel. Onlarla yaşamazken.0532****"Selen, görüpte cevap yazmamak insafsızlıktır."
Yeni bildirim sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp bakışlarımı telefona indirdim.
Yine yazmışdı, en iyisi engel atmak.
Siz*" Engel geliyor."
0532****" Engelle! Başka numaradan yazarım. Onuda engellersen bir başkasından yazarım. İstediğin kadar engelle. Kalbimi engelleyrmedikden sonra."
0532**** Kırgın papatyam."
0532****" Hadi ama kırma beni, seni rahatsız edecek her hangi bir şeyimi görürsen polise şikayet edersin, bir daha yazmam söz."
Çoğu kişi bana kırgın papatya diye seslenir di. Başlarda bu duruma sinirlenirdim , sonradan hoşuma gitmeye başlamışdı
Neden böyle söylediklerini bilmezdim. Sorduğumda da seni görünce aklımıza bu geldi derlerdi. Kimliği malum olmayan sahış bunu nereden biliyordu, bilmiyorum ama gerçekten rahatsız olmaya başlamıştım. Kendisi bunu pek anlamak istemiyordu.Siz*" Zaten rahatsız ediyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S.E.N /Texting
Teen Fiction0532*** "Merhaba" 0532**** "En büyük aşklar bir merhabayla başlar dermişim" 0532**** "Nasılsınız? hanımefendi" 0532****"Görüpte cevap yazmamakta insafsızlık. Siz*" İlk önce Merhaba" Siz*" İkincisi de. Hadi lan ordan cevap yazacakmışım kim olduğu ma...