⚠︎✞︎𝗩✞︎⚠︎

691 47 96
                                    

S2Ş VAR S2Ş VAR DIT DIT
Ben yine işaret koyarım oraya kadar okursunuz yavrucumlar bölüm sonu görüşürüz ^^

***

Minho sinirle odasına gitti ve kapıyı kapattı. İstediğini alamamanın verdiği sinirle kendini yatağa attı. Dişlerini sıktı ve yastığı yumrukladıktan sonra küfürler ederek gözlerini kapattı. Uyusa iyi olurdu aksi takdirde susamışlığını geçirmek için türlü şeyler yapacaktı.

Bu sırada o halde terk edilen Chan, uzun bir süre şaşkınlığını atamadı. Attığında yatakta doğruldu ve şişkinliğine baktı. Sızlıyordu.. küçük bir lanet okudu ve paytak paytak dolabına ilerledi. Dolabını açtı sıradan gözüken dolapta, kıyafetlerin arasına gizlenmiş düğmeye tıkladı. Kıyafetlerin bulunduğu bölüm, yerde ve tavandaki mekanizma sayesinde geriye doğru giderken Chan'in gizli odası ortaya çıktı.

***

Jeongin, balkonda ayaklarını demirlere uzatmış ve uzunca düşünmüştü. O sikik gülümsemesini onun yüzünden nasıl silebilirdi?

Bunları bir kenara attı ve aklı dudaklarının Hyunjin'in dudaklarına değerken rahatsız olmadığını hatırladı. Öpüşmekten nefret eden Jeongin, Hyunjin'le sadece öpüşerek bile sevişebilirdi. Gözlerini kapattı ve bunu düşündü. O dolgun dudakların arasında kendi penisini düşledi. Titrek bir nefes alırken yerinde kıpırdandı. Hyunjin'de garip bir şey vardı. Sadece yakışıklılığı yüzünden miydi? Muhtemelen.

Jeongin, sadece seks sırasındaki hazzı hissetse de, Hyunjin onunla seks yapmadan aynı hazzı verebiliyordu. Düşüncesi, hayali bile Jeongin'in kasıklarının karıncalanmasına yetiyordu.

Mingyu'da yakışıklıydı. Hemde oldukça. Ama onunla hiç öpüşmemişti. Dudakları küçük ve ince diye mi? Olabilirdi.

Ayrıca onunla seks yaparken, Hyunjinde hissettiği hazzının 3de birini bile hissetmemişti.

Göz devirdi Jeongin, bu durum Hyunjinle alakalıysa onunla sevişerek bunu denemeliydi.

Fazla zaman kaybetmeden ayağa kalktı. Şimdiden erekte olmuş şişkinliğine baktı.

"Siktir.."

Dudaklarından küfürler kaçarken hızla odasına gitti.

Yatağına uzandı ve dudaklarına dokundu.

"Öpüşmek ne tuhaf şey.. Seks kadar bir şeyler hissettirmese de az da olsa hissediyorum sanırım.."

Jeongin küçüklüğünden bu yana kimseye hiçbir şeye bir şey hissedemediği için kendini insan gibi göremediğinden sırf hissedebilmek için bir çok şey denese de sadece cinsel şeyler olurken bir şeyler hissettiğini fark ettiğinden beri böyleydi. Etrafında ona aşık olan kız/erkek kim varsa sadece bir şey hissedebilmek için kullanırdı. Aşık olamadığının farkına uzun zaman önce vardığından üzerinde düşünmezdi bile.

Jeongin yeni asistanının, yani yeni seks oyuncağının seksi vücudunu düşününce güldü.

Bakalım altında inlerken de o sinir bozucu gülüşüyle gülebilecek miydi.

Telefonunu komidinin üzerinden aldı ve asistanına mesaj yazdı.

Jeongin
Odamda bekliyorum.

Sick Love  || HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin