✞︎𝗩𝗜✞︎

432 40 47
                                    

Elinin altındaki gamzesi hoşuna gitti sarışın adamın. Elini ayırmadan sevmeye devam etti. Elini yüz hatlarında dolandırıyordu. Gerçekten güzel bir yüzü vardı. Sana bir şeyler hissettiricem Jeongin. Diye düşündü ve o sırada jeongin dudaklarını ayırdı.

"Tamam deneyelim çok iğrenirsem konusu sonsuza kadar kapanır."

***

Hyunjin istediğini almanın verdiği hazla sırıttı ve başını salladı ve yüzünde tatlı bir gülümseme oluşturdu. Jeongin'in bu gülümsemeyi sevmediğini biliyordu ama planı da bu değil miydi? Onun nefret ettiği şeylere bile aşık edecekti. Hyunjin, elinin altında Jeongin'in gamzesini okşadı.

"Gamzen hoşuma gitti."

Jeongin, ellerini Hyunjin'in sarı saçlarına attı ve saçlarında ellerini dolandırarak okşamaya ve sevmeye başladı. Yüzü hala sertti ama gözlerini Hyunjin'in gözlerinden ayırmıyordu.

"Saçların... çok yumuşak."

Hyunjin'in gülümsemesi yüzünden silinirken elini karşısındaki adamın yüzünde dolandırmaya devam etti. Tanrım yüz hatları gerçekten akıl almazdı.

"Teşekkürler... rengini değiştirmek istiyorum. Ne renk yapmalıyım sence?"

Jeongin elini sarı tutamlarda gezdirmeye devam etti. Sarı Hyunjin'in rengiydi. Sarı olmak için doğmuş gibiydi. Jeongin omuz silkti.

"Sarı olmak için doğmuş gibisin."

Hyunjin aldığı cevapla kıkırdadı.

"Senin olmak için doğmuşum Jeonginnie~"

Aegyo yapar gibi bir sesle dramatik ve abartılı yüz ifadeleriyle alayla şakıdı. İkisi de kıkırdarken jeongin burnunu hyunjinin burnuna sürttü. Ve burnunun ucuna dokundu.

"Filmlerde gördüm hep denemek istemişimdir ama kimseyi öpecek kadar yakın tutmadığım için olmamıştı."

Hyunjin gözlerini şaşı yaptı ve burnunu ucuna bakmaya çalıştı başaramayınca gözlerini normale çevirdi ve Jeongin'in gözlerine bakarken kıkırdadı.

"Şirin bir hareketti bende deneyim."

Hyunjin'de Jeongin'in burnuna dokundu ve burnunu burnuna sürttü. Jeongin düz bakmaya devam edince çekildi. Ey Jeongin efendi bir gün aşkla bakacağını da görecez diye düşünürken Jeongin konuştu.

"Peki, önce neyle başlıyoruz?"

Hyunjin dudaklarını dişledi ve biraz düşündü bulmuş bir ifadeyle gözlerine baktı.

"Yan yana olduğumuza göre sarılarak yatmak?"

Meraklı gözlerini Jeongin'e çevirdi. Kabuk etmeliydi etmese de yanında yatacaktı. Kaçışı yoktu.

"Gece tekmeleyip yere atabilirim?"

Umarsızca Hyunjin'in köyü gözlerine baktı. Jeongin ne düşünüyorsa söylerdi umrunda da olmazdı. Hyunjinin amacını da az çok anladığı için tepki verme gereği duymadı.

"Tekmele de Allah'ına kavuşturayım."

Hyunjin göz devirirken Jeongin, Hyunjine bakıp mırıldandı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sick Love  || HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin