Mint általában minden nap most is reggel 5-kor ébresztett az ébresztő,amit szokásom szerint le vertem és hatalmas puffanással ért földre biztosítva azt hogy fel keljen a szomszéd szobában az öcsém is. Miután sikerült ki választanom a mai szettem el indultam elvégezni a szokásos reggeli rutinomat fogat mostam,dobtam fel egy kis sminket az arcomra, ezután el indultam fel kelteni öcsémet,hogy készülődjön mert el késik suliból.
Be is kopogtam hozzá de nem érkezett válasz.Ezt el játszottam vagy 5x-6x mire válaszként kaptam egy hagyd már abba az ajtómon való dörömbölést!! -Erre fogtam magam be mentem a szobába fel húztam a redőnyt mire egy hangos nyöszöszörgést kaptam valaszul és a paplant a fejére húzta.
-Hejj öcsi kelj fel mert a sok hianyzásod miatt nem szabad késned sem vagy tudod mi lesz.
-Igen tudom és nemsokára megyek de az ég szerelmére Alyson még csak fél 6-van és 8-ra kell suliba mennem -Mondta majd el fordult az ellenkező irányba.
-Jolvan de megyek dolgozni nem lesz ki felkeltsen később.
-Tudom de állítok ébresztőt és ígérem nem fogok késni.-Mondta nyűgölődve.
-Rendben,majd este jövök,apa itthon lesz délután a kaja a hűtőben ha megéheznél.
Na szia vigyázz magadra majd jövök- Köszöntem el tőle.
Majd el indultam le a konyhába a szokásos reggeli kávém elfogyasztására. Apát lent találtam a konyhában ahogy épp szürcsölte a kávéját de jöttemre fel kapta fejét és mosolyogva üdvözölt majd le ültem mellé a kávémmal.
-Apa látom rajtad,hogy valami bánt már napok óta kérlek mondd el mi a baj és ne mond,hogy semmi mert nem hiszem el.
-Semmi komoly kincsem ne aggódj,csak ez a sok számla a be fizetni valók mióta édesanyád nincs velünk nagyon nehezen megy ez nekem és sokat segít hogy el mentél tanulás helyett dolgozni és segítesz de bánt hogy felnőtt létemre nem tudom kezelni a dolgokat és lassacskán te is ki repülsz a fészekből és egyedül maradok egyszer csak rád talál a szerelem nekem nem megy olyan akadálymentesen mint anyátoknak ment.De össze szedem magam és minden rendben lesz ígérem.
-Rendben van apa de én szívesen segítek neked és nem bántam meg hogy ott hagytam a sulit hisz a család miatt tettem ami a szerelmet illeti nem tartozom a szerencsés tini lányok közé akikre egyszercsak rá talál a szerelem és boldogan élnek míg meg nem halnak.- Mondtam neki kissé szomorúan.
-Jajj kis lányom gyönyörű és határozott nő vagy ,mint édesanyád volt tőle örökölted azt a meseszép tenger kék szemed és mogyoró barna haj színed össze tehetné a két kezét az a férfi aki téged megkap.-Mondta biztatva engem
-Köszönöm apa de mennem kell mert így is késésben vagyok és én beszélek Roynak a késésről szépen nézek ki.-Nevettem fel kínosan
-Na szia szeretlek-Köszöntem el tőle
-Szia kincsem énis téged
El indultam autóval munkába el gondolkodtam a reggel mondottakrol és eszembe jutott anyurol egy csomó szép emlék,majd könnyek gyűltek a szemembe ,ennek következtében el kezdett homályosodnj a látásom és alig láttam az utat éppen a szemem törölgettem mikor dudálásra kaptam fel fejem és láttam ahogy egyenesen belém hajt az autó.
YOU ARE READING
A piszkos alku
RomanceA találkozásunk közel sem volt túl kellemes sőt borzalmas és gyűlöltelek nagyon sokáig majd ez kezdett megváltozni ami egy kissé megijesztett főleg a gondolat, hogy egy olyan emberrel legyek együtt aki embereket tesz el láb alól? Egészen abszurdnak...