Reggel elég korán fel keltem ami nálam 8:00-órát jelentett. Jackson nem volt mellettem így gondoltam vagy el ment dolgozni vagy az irodában van. Nem sokat gondolkodtam ezen inkább fogtam magam és el indultam megkeresni.
Elsőnek ki néztem az ablakon,hogy az autója itt áll még e az udvaron és itt állt úgyhogy még nem ment el szóval irány a dolgozó szoba.
Beszélgetés hallatszott ki így szokásomtól eltérően kopogtam majd be invitáltak.
Egy idős férfi volt Jacksonnal és mindketten elég idegesnek tűntek.
-Jó reggelt.-Üdvözöltem a két férfit.Majd ezt viszonozták.
-Kedvesem had mutassam be nagybátyámat.-Nézett rám Jackson.Majd közelebb lépett az említett személy és kezet fogtunk.
- Alfréd vagyok.-Ejtett egy kis mosolyt felém.
-Alyson.-Viszonoztam ugyan azt majd le ültem Jackson mellé.
-Csak annyit szerettem volna,hogy én lassan el indulok a húgomért és onnan megyek vele a megbeszélt helyekre.-Néztem rá mire bólintott.
-Megy veletek két testőr.-Mondta amire csak bólintottam.Majd fel álltam és ki sétáltam a teremből.
Akkor most keressünk valami kényelmes rucit és menjünk a hugocskámér.
A szettem egy egyszerű fekete hosszított derekú farmer egy kék blúz és ezt egy fehér magassarkúval társítottam.
Hajamat csak fel kötöttem lófarokba,sminkem egy szempillaspirálból és egy szájfényből állt.
Fel hívtam Maddisont,hogy nemsokára ott leszek Améliáért majd be ültem a gyönyörű fehér Mercedesembe és el indultam érte persze mögöttem jövő fekete Range Roverben ülő két testőrrel a nyomomban.
Bele se merek gondolni milyen egy unalmas munka lehet én utánam furikázni és vigyázni rám én tuti halálra unnám magam de elég jól megvannak fizetve így egy szavuk sem lehet....
Egy-két óra múlva már az ajtón kopogtattam mintha csak erre a jelre vártak volna nyitották is és Maddison kukucskált ki rajta.
Üdvözlés után beljebb invitált majd le ültetett a nappaliba azzal a címszóval,hogy egy pillanat és jövünk.
Körülbelül egy 10p-et várhattam amikor Amélia futott le a lépcsőn a karjaimba vetve magát.
-Szia kis csillag mehetünk?-Simogattam meg feje bubját.
-Igeeeen-Sikongatott.
-Jolvan akkor köszönj el anyutól és mehetünk.-Mondtam mosolyogva.
El köszöntünk mindketten tőle majd el indultunk az első állomásra az állatkertbe.
Amikor a célponthoz értünk szinte ki ugrott a bőréből annyira örült és ezt látva kicsit megmelengedte a szívem.
Miután megvettem a jegyeket Ami kérésére elsőnek a fehér tigrist néztünk meg ami az én személyes kedvencem is volt.
Emlékszem kiskoromban mindig szerettem volna egyet házi állatnak de így vissza gondolva megértem hogy anyu mért nem engedte sose.....
Ezután az oroszlánokat néztük meg és így sorjában az összes állatot.
Miután végeztünk az állatkertbe el indultunk a plázába hisz a vásárlást ki nem lehet hagyni.
Plázában kapott egy fagyit aztán jöhetett a vásárlás.
Kapott egy szép nagy plüssöt és egy-két csini kis ruhát meg egy csillogós topánkát.
Magamnak csak pár basic darabot vettem majd el indultunk hazafelé.
Haza tartó úton egész végig bömbölt a zene Amira kedvéért.
Miután megérkeztünk az őrök segítettek ki pakolni.
Mivel mindketten már nagyon éhesek voltunk így úgy döntöttem, hogy rendelek pizzát hisz azt ki nem szereti??.
Nem sokat kellett rá várnunk és meg is jött a két sonkás kukoricás pizza.
Míg megettük ki találtuk a következő programot ami nem más,mint,hogy bohócot csináljon belőlem.....Magyarul ki fog festeni már kezdem azt hinni,hogy rossz ötlet volt ezt el fogadni....
Mielőtt fel mentünk volna a szobámba be néztem Jakcksonhoz,hogy tudassam vele minden rendben van és,hogy hol keressen minket az elkövetkező időben.
-Szia Jakc....-Mondatom abba maradt amikor megláttam egy idegen férfit Jackson irodájában.
-Szia Frederik White vagyok Jackson egy ügyfele.-Mosolygott kedvesen az illető.
-Szia én Alyson MCcolm vagyok.-Viszonoztam mosolyát majd Jackson felé fordultam.
-Szivem én fent leszek a húgommal ha keresnél.-Mentem hozzá közelebb.
-Rendben van drágám majd később fel nézek.-Mondta majd el köszöntem tőle egy csókkal.
Mielőtt el hagytam az irodát vetettem egy pillantást a bent lévő férfira aki idétlenül vigyorgott rám...Tiszta para....
Ezután fogtam magam és fel mentem a kis angyalomhoz aki már az ágyon ülve várt engem.
-Na kezdjük a szépítést.-Mondtam mosolyogva mire fel pattant és hozta is az eszközöket.
Le ültem az ágyra és neki is látott a munkának.
Már egy fél órája csinálja a sminkem ami kezd megijeszteni,hogy mit is csinál ennyi ideig.
Pár perc múlva ajtó csapódásra lettem figyelmes és be lépett a várva várt személy kissé idegesen de amikor meglátott minket mosoly szökött az arcára.
-Na készül a remekmű.-Szólalt meg Jackson miközben mellém ért.
-Már nem sokára kész.-Szólalt meg Amélia.
-Már alig várom.-Mondtam mosolyogva.
Nem sokkal később tényleg kész is lett és a végeredmény nem is lett olyan szörnyű.
Ezután jót nevettünk rajtam és le ültünk filmezni hárman.
Egy ideig nézhettük a filmet de arra lettem figyelmes, hogy a mellettem fekvő két személy szuszogva alszik,jót mosolyogtam rajtuk majd fogtam magam el mentem zuhanyozni és vissza feküdtem melléjük,nem sokkal később már énis az igazak álmát aludtam.
Másnap reggel:
9-óra környékén kelhettem majd magam mellé néztem és nem találtam sehol Améliát ami nagyon meg ijesztett és rögtön keltettem Jacksont.
-Mi van már.-Motyogott az orra alatt.
-El tűnt Ami.-Mondtam már majdnem sírva.
-Mi az ,hogy el tűnt biztos ,hogy itt van valahol a házban.
Ezután ki keltünk az ágyból és körbe jártuk az egész házat de ahol sem találtuk egyre jobban kezdtem pánikolni.
-Jackson találd meg kérlek-Mondtam neki könnyes szemmel.
-Meg fogjuk kincsem.-Adott egy homlok puszit.
Ezután kapott egy hívást és kicsit arrébb állt.
-A rohadék ezért meg fizet.-Mondta a telefonba majd rám nézett.
-Tudom kinél van de a másik probléma az,hogy nem csak Amélia van nála.-Mondta fújtatva.
-Apuék.-Sirtam fel.....
KAMU SEDANG MEMBACA
A piszkos alku
RomansaA találkozásunk közel sem volt túl kellemes sőt borzalmas és gyűlöltelek nagyon sokáig majd ez kezdett megváltozni ami egy kissé megijesztett főleg a gondolat, hogy egy olyan emberrel legyek együtt aki embereket tesz el láb alól? Egészen abszurdnak...