30. Fejezet.

663 17 0
                                    

El telt pár nap az eset óta és én minden nap azon dolgoztam, hogy rá bukkanjak ennek a féreg rejtekhelyére csak hogy ez korántsem bizonyúlt könnyű dolognak. Éjjel-nappal azon gondolkodtam és próbáltam rá bukkanni a megoldásra, hogy mégis milyen ponton induljak el, egy dologgal voltam előrébb mégpedig azzal, hogy tudom névhez kötni az esetet de ezzel nem sokkal vagyok előrébb a húgom megtalálásához ami egyre inkább bosszant hisz megígértem két dolgot is magamnak és annak a mocsok szemétládának.... Az első, hogy meg mentem a kis húgom....A második az hogy addig nem nyugszom míg a lábaim előtt nem hever Alfréd élettelen ki vérzett teste ahogy üveges tekintettel mered rám míg engem el tölt az elégedettség és a boldogság. De ehhez még nagyon hosszú utat kell be járnom úgy érzem de így vagy úgy el fogom érni a célom, mint mindig...
Jacksont a napokban alig látom, tiszteletben tartja, hogy minden időmet és erőmet a húgom megtalálására szentelek de igyis úgy érzem, hogy valami felett át siklok és nem teljes a kép ami baromira nyugtalanít.
Jackson megelégelte, hogy naponta csak az irodában ülök és dolgozok így ma azzal fogadott reggel, hogy estére programot szervezett kettőnk számára amivel igen kíváncsivá tett és nagyon örültem neki de mégis volt bennem egy rossz érzés hogy nem engedhetném meg magamnak a pihenést míg kitudja a húgom hol van.....
Egészen estig be van táblázva a napom kedves barátnőmnek köszönhetően aki nem más mint Rebecca.
Legelső programunk a közös készülődés volt.
-Úgy nézel ki, mint egy öt gyerekes anyuka, ezzel a külsővel valamit nagyon gyorsan kell kezdenünk így utcára se léphetsz... - szólalt meg nevetve Rebecca.
-Szerintem meg teljesen jó vagyok így is. - Mondtam sértődötten.
-Aha persze. - Mondta nevetve még mindig.
-Najo legelőször egy gyors zuhany utána kezdünk valamit a hajaddal majd sminkelünk és választunk valami szép ruhát neked. - Folytatta gondolkodva.
A zuhany után ahogy tervezte neki látott a hajamnak amit be göndörített majd ki fésülte így szép hullámokban omlott vállamra. Smink gyanánt megkértem drága barátnőm, hogy fogja vissza magát és valami nagyon szolid smink legyen így lett egy nude szemhéj smink és nude rúzs került rám teljes mértékben elégedett voltam a munkájával.
Ezután közölte, hogy szeretne bemutatni egy új barátjának aki a mai nap során velünk fog tartani ja és útközben beavatott Rebecca, hogy mit is fogunk csinálni elsősorban el megyünk vásárolgatni mert szerinte alig van mit fel vennem amivel azért vitatkoznék. A második program egy éttermi ebéd lesz hármasban. Ezek után pedig egy filmezést tervezett drága barátnőm...
Miután a készülődéssel végeztünk végig néztem magamon a tükörben és elégedett voltam a látványban. Egyszerű fekete farmer volt rajtam egy bézs színű bluzzal és a kedvenc fekete magassarkú bokacsizmámmal.
El telt egy kis időbe míg el tudtunk indulni, hogy fel vegyünk azt a rejtélyes új barátot akiről annyit tudok, hogy imád vásárolni ő is, nagyon kedves és vicces igazából ennyi az össz amit megtudnam róla így kíváncsian várom.
Lassacskán oda értünk a háza elé majd egy rövid fekete hajú vékony nő sétált ki gondolom ő lesz az első látásra szimpatikus aztán majd ki derül..
-Helló Alexandra vagyok bizonyára te vagy Alyson nagyon örülök csak jókat hallottam rólad már nagyon kíváncsi voltam rád. - Ült be az autóba.
-Szia én is örülök, és már én is kíváncsi voltam rád. - Mondtam egy kis mosoly kíséretében.
-Nos akkor induljon a shoppingolás. - Vigyorgott Rebecca majd útnak indultunk immár hárman.
Egy fél óra múlva meg is érkeztünk az úti célhoz ami az árkád volt..
Mazlimra nem voltak sokan így nem volt tömeg egyik boltba sem, a legelső üzlet ahova be mentünk a Zara volt mint megtudtam Alexandra kedvenc üzlete. Itt háromféle ruhát vettem csak, a lányok viszont két táskával távoztak a boltból és ez még csak az első hely ahova be mentünk..... Második választásunk a Michael Kors volt itt egy órát vettem magamnak és egy gyönyörű fehér válltáskát. Ezután be néztünk a Prada-ba ahol egy parfümöt és egy napszemüveget vásároltam. Ezután sorra került az utolsó bolt ahova be tértünk a Tommy hilfiger Alexandra második kedvenc boltja ahol egy cipőt, dzsekit és egy felsőt vettem.
Ezek után végre el indulhattunk ebédelni mert már farkas éhes volt mind a hármunk a választásunk egy olasz étteremre esett ahol én egy pizzát ettem Rebecca spagettit, Alexandra pedig valami fura ételt aminek a nevét nem jegyeztem meg de elvileg nagyon finom.
Miután végeztünk az evéssel el indulhattunk haza, útközben ki tettük Alexandrát majd hozzánk vettük az irányt. Mikor haza értem az volt az első, hogy minden csomagot fel vittem a szobába és el pakoltam őket majd hívtam Jacksont, hogy merre van és mikor találkozunk,továbbá, hogy mi a terve estére amit persze nemtudtam ki szedni belőle így annyit tudtam meg, hogy este 7-kor jön értem így addig alvást terveztem mert nagyon el fáradtam....
Miután fel keltem el kezdtem készülődni mivel már 6 óra volt és lassan érkezik Jackson. Megigazítottam magamon a sminket és a hajam majd át öltöztem egy fekete testhezálló rövid pántos ruhába majd ezt társítottam egy fekete magassarkúval,mire kész lettem pont 7 óra lett így össze szedtem magam és ki mentem a ház elé mivel már megérkezett Jackson.
Amikor megpillantottam újra megbizonyosodtam arról hogy a világon a legszexibb pasija az enyém és napról napra szerelmesebb leszek belé.. Egy fekete öltönynadrag és ahhoz passzoló fekete inget viselt ami kiemelte izmos testét, légyszívesebben most le tépném róla de akkor nem mennénk sehova...
-Gyönyörű vagy hercegnőm. - Mért végig alaposan.
-Te is kibaszottul jól nézel ki szerelmem. - Mondtam csábos mosollyal.
Pár perc múlva útnak is indultunk de még mindig nemtudom hova mivel azt nem akarja el árulni.
-Borzasztóan hiányoztál már szívem. - Pillantott rám vezetés közben.
-Te is nekem kincsem. - Adtam arcára egy puszit.
Egy két óra múlva megérkeztünk a meglepetés helyre. Gyönyörű tengerparti nyaralóba..
-Ez eszméletlenül szép Jackson. -Néztem rá csillogó szemekkel.
-Örülök drágám, hogy tetszik. - Ölelt át majd megcsókolt.
-Menjünk be. - Mondta majd el indultunk befelé.
Amikor be léptem tátva maradt a szám minden szépen fel volt díszítve, hálószobában az ágyon rózsaszirmok hangulat világítással. Egyszerűen csodálatos volt az egész.
-Tetszik? - Kérdezte mögöttem állva jackson.
-Hogy tetszik e? Ez elképesztő, te csináltad? - Néztem fel rá.
-Igen én. - Mondta büszke mosollyal.
-Köszönöm szépen, gyönyörű lett. - Mondtam átkarolva őt.
-Szeretlek. - Nézett a szemembe.
-Én is szeretlek egyetlenem. - Majd megcsókoltam. Ez a csók odáig fajult, hogy le kerültek rólunk a ruhák majd már egymáson feküdtünk meztelen..
-Erre már nagyon vártam. - Simított végig rajtam.
-Akkor mire vársz?. - Néztem rá mosolyogva. Mintha erre a kérdésre várt volna testünk végre összefonódott majd kiélveztünk minden egyes együtt töltött percet.
-Ez baromi jól esett most. - Mondta mellettem fekve.
-Nekem is hiányzott már. - Értettem vele egyet.
Pihenjünk holnapra is van egy pár programom. - Vigyorodott el majd egymáshoz bújva hajtottuk álomra fejünket...

A piszkos alku Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon