22. fejezet.

1.3K 28 2
                                    

Szerintem nem is kell mondanom hogy mennyire meglepett ez a helyzet de azt sem mondhatom hogy nem számítottam arra hogy pont ő hisz az első találkozásunk óta utál így nem csodálom hogy benne van a keze ebben az egészben.
-Na mi van kis csillag már nem olyan nagy a szád mi?.-Nevetett fel az anyaszomoríto nőszemely.
-Csak kerüljek ki innen de élve megnyúzlak te ribanc.-Fröcsögtem a szavakat.
-Jajj de kis édes azt hiszi innen ki fog jutni.-Nevetett fel keserűen.
-El fognak értem jönni.-Néztem rá mérgesen.
-Szivem érted már max a kaszás jön nem Jackson ne nevettes már legyszives.-Mondta gúnyolódva.
-Mért tetted?.-Kérdeztem kíváncsian.
-Hát tudod nekem Jacksonnal régen volt egy múltam és nagyon sok információt ki tudtam belőle csalni ami az én családomnak eléggé hasznos volt de mivel engem dobott és fel szedett egy ilyen senkit mint te így már nemtudok tőle információt ki csalni szóval ne haragudj drága de te leszel az eszköz ha jót akar neked akkor megtesz mindent amit kérünk ha nem hát sajnálom kár a kis csini pofidért.-Mondta megsimogatva arcom.
-Te szemét kurva.-Morogtam mire kaptam egy nagy pofont még a szám is fel repedt.
-Helyedben okosan beszélnék hisz nem én vagyok ki kötve mint egy rossz kutya.-Mondta gúnyos mosolyra húzva száját.
-Nem sokáig leszek ki kötve ne aggódj.-Mondtam neki mosolyogva.
-Majd meglátjuk édes nemsokára hozok neked egy vendéget akinek nagyon fogsz örülni.-Mondta majd el hagyta ezt a kosz vészket.
Remek kitudja meddig fogok itt rohadni még ebben a szarba....
Jackson szemszögéből:
Amikor megtudtam hogy Alyson el tűnt rögtön haza repültem és el kezdtem a keresését abban biztos voltam hogy Emily keze van benne csak még egyenlőre az okot nemtudom és azt hogy hol vannak az a legfontosabb most hogy megtaláljam kitudja mit csinalnak vele bele se merek gondolni hisz elmebetegek lehet már nem is él ah badarság biztos kell nekik valamire így életben tartják csak kitudja meddig.....
-Max ki derítettél valamit már?.-Kérdeztem mérgesen.
-Annyit tudtam meg hogy egy erdőben tartsák biztos helyen így nagyon nehéz lesz megtalalnunk őt de minden erőmet bele teszem és igyekszem megtalálni.
-Hát ajánlom is mert miattatok tudták el vinni.-Mondtam miközben fel emeltem a hangom.
-Sajnálom.-Mondta mire legyintettem hogy ne is folytassa és el hagyta a szobát.
Miután egyedül hagyott újra rám törtek a gondolatok hogy bánthatják és fájdalmamban az alkoholhoz nyúltam megint már megint a kibaszott alkoholba menekültem mikor megkéne talalnom életem szerelmét......
Miattam keveredett bele ebbe az egészbe be se kellett volna engednem azt a ribancot a területemre....
Miután ki dühöngtem magam és nagyjából ki józanodtam le mentem a fiúkhoz hogy találtak e valamit őszintén remélem hogy, nem csinált vele semmit az a ribanc mert esküszöm hogy ha most megtalálom saját kezemmel fogom megölni de nem gyorsan hanem szépen lassan el játszadokozok vele....
-Van valami?-Förmedtem a fiúkra.
-Ami azt illeti igen assziszem megtaláltuk de a rossz hír az hogy innen még autóval is messze van.-Mondta rám nézve a monitor mögül.
Reményteli voltam mivel megtaláltuk de még mindig ott az esély hogy meghalhat na meg az a jó pár óra az rengetek idő azalatt akár meg is ölhetik....
De csak gondoljunk jókra életben van él még és megfogom találni aztán megmentem és feleségül fogom venni....
Ki adtam a feladatokat és mindenki igyekezett a dolgára míg enis mentem a fegyver tárba megnézni hogy állunk szerencsére elég jól plusz szedtem össze az embereket.
Alyson szemszögéből:
Miután magamra hagyott a banya el gondolkodtam a sok rosszullét és késik is a havim te jó isten én terhes vagyok...
Miután ezt a szituációt helyre raktam a fejembe realizáltam a helyzetet nem akarom el veszíteni a babámat ki tudja mit fognak ezek tenni velem nem is én vagyok a fontos hanem a pocakomban növekvő kis poronty..
Teljesen kétségbe voltam esve hogy túl kell élnem hogy a babámnak be essen baja....
Gondolatmenetemet az ajtó nyitódása szakította félbe de amint realizáltam hogy ki lépett be az ajtón menten hanyatt tudtam volna baszni magam....
-Conor??????-Néztem rá meglepetten.
-Alyson?????-Nézett rám ugyan így.
-Hogy kerülsz ide úgy mégis basszus???.-Kérdezte kétségbeesetten.
-Az az őrült ribanc raboltatott el.-Morogtam
-De az a kérdés hogy te hogy kerülsz ide?-Kérdeztem.
-Lehet hogy ennek nem fogsz örülni és lehet meg is utálsz de omm nem mondtam el mindent na de hogy is mondhattam volna ha nem tudtam hogy benne vagy ebben az egészben.-Kezdte el.
-Na szóval az a helyzet hogy az az őrült ribanc az anyám.-Nyögte ki kínosan a szavakat mire még levegőt is elfelejtettem venni.....Mégis mi a szart mondott?? Remélem rosszul hallottam nagyooon rosszul....
-De ezt most hagyjuk nagyon nagy bajban vagy ha anyám hozatott ide mint saját fogját.-Nézett rám.
-Na nem mondod hogy bajban vagyok.-Vágtam vissza flegmán.
-Segítek valahogy ki jutni de nekem annyi ha kiderül szóval tartsd a szád.-Nézett rám szigorúan.
-És mégis hogy tervezed ha tényleg első számú rabja vagyok?.-Néztem rá kíváncsian.
-Azt még nemtudom valahogy el terelnem anya figyelmét hogy ne jöjjön le hozzád és ne foglalkozzon veled aztán közben valamit ki találok addig tarts ki.-Nézett rám majd el hagyta a szobát.
Hát nagyon jó tényleg, újra egyedül ebben a hideg dohos szobában ha már lehet ezt annak nevezni teljesen kétségbe esve annyira utálom hogy ennyire tehetetlen vagyok mit sem ér a kiképzésem ha se fegyverem se semmi és még meg is vagyok kötözve mit ne mondjak nagyon jók a túlélési esélyeim szóval remélem Jackson hogy rohadt gyorsan ki találtál valamit hogy hogy szabadíts ki innen minket mármint a babát és engem annyira a szívemhez nőtt ez a kis pocaklakó.
Attól rettegek hogy fognak velem valamit csinálni és elveszítem a kis babám.....
Nemtudom hány óra volt de korom sötét volt bent a szobába és az orromig nem láttam el nem hallottam semmit pedig füleltem mind addig míg az ajtó nyitodására fel kaptam a fejem de amikor láttam ki jött be a szívem ki hagyott egy ütemet...
-Na Alyson drága hogy érzed magad a vendégségemben?.-Kérdezte nyávogva.
-Mondjuk kurvára örülnék ha nem lennék megkötözve.-Mondtam gúnyosan.
-Örülj hogy egyáltalán még életben vagy köszönd annak hogy még van veled tervem ha nem lenne már rég halott lennél.-Mondta rám nézve.
-Dejó.-Forgattam a szemem.
-De hogy ennyire ne örülj a fejednek teszek róla hogy ne legyen ilyen jó sorsod.-Mondta majd le baszott egy kurva nagy pofont mire székestül hátra estem.
Káromkodtam hangosan egy sort amennyire tudtam mert kissé megkábultam.
Azt hittem már nyugtom lesz de nem mivel fel húzott székestül majd kaptam még egy kurva nagy pofont de most hogy ne dőljek el megfogta a széket.
-Conor drágám hozd a játékszereimet légyszives.-Szólt a fiúnak akit idő közben észre vettem hogy ott áll az ajtóban sajnálkozva.
Egy szóra hozta is az úgymond ,,Játékszereit" ami egy csomó késből,tőrböl és egyéb cuki dolgokból áll de ha ennek a nőnek ez a játék akkor elég elmebeteg csóka lehet.
Majd elő vett egy hosszú kést és közeledett felém kurvára remélem hogy ezt túl élem...
De ebben egyre bizonytalanabb vagyok de amint mondta fontos vagyok így olyan kárt nem tesz bennem ami nem helyre hozható azaz remélem.....
Arra eszméltem fel hogy a pengét a lábamba vágta mire fel ordítottam majd megforgatta benne még a könnyem is ki folyt.
Majd megfogott egy másik pengét és végig húzta arcomon mire fel szisszentem.
A combomban még mindig ott volt a penge nem húzta ki csak néha megcsavarta mire fel ordítottam.
Próbáltam minél keményebbnek tűnni és nem bőgni de ezek után nagyon nehéz volt.
Mire már azt hittem végzett a kinzásommal a karomon is végig húzta a penge élét majd közeledett a hasamhoz mire egyre jobban kétségbeesett lettem amit látott is rajtam ezért fogta és belém mélyesztette a pengét gúnyos mosollyal...
-A baba.-Nyögtem fel sírva.
-Ooo ne haragudj nemtudtam hogy fel csinált ez a rohadék de inkább köszönd meg úgyis el vetette volna mint velem el vette az életem megalázott és most én fogok el venni mindent tőle amit szeret teljesen tönkre teszem majd szépen lassan megölöm.-Mondta a tervét egy mosoly keretében.
Már nemtudtam semmit sem mondani csak sírtam nem akartam de csak úgy dőlt a könny a szememből.
-Ajj most mondanám hogy sajnállak de ahh nem örülj neki hogy csak ennyit kaptál.-Mondta majd oda súgott valamit a fiának és ki ment az ajtón.
Conor ki kötözött mire a földre rogytam majd fel emelt menyasszony pózba és le rakott egy matracra amit még csak most vettem észre hogy itt van.
Mindenem tiszta vér volt és könny vacoktam a hidegtől sírva ordítottam de mind hiába ha senki sem hall legalábbis olyan nem aki tudna segíteni rajtam..... A sok sírás és a fájdalom miatt hamar el nyelt a sötétség..
Jackson szemszögéből:
Már rég úton vagyunk a szerelmem megmentésére már nem kell sok és végre újra a karjaimba vehetem istenem remélem nem esett semmi komoly baja...
-Mennyi van még hátra?-Intéztem kérdésem a sofőrhöz
-Már csak pár óra.-Válaszolta.
Ezután mind csöndben ültünk hisz mindenkinek világos volt a terv és hogy mért megyünk és mindenkin lehetett érezni a feszültséget főképp rajtam egyfolytában kattog az agyam és magam hibáztatom hisz miattam rabolták el lehet hogy miattam ölik meg....

**********
-Főnök itt vagyunk.-Keltett Max mivel el aludtam útközben.
-Rendben akkor mindent úgy csináljatok ahogy meglett beszélve.-Mondtam végig nézve mindenkin mire bólintottak majd el indult mindenki a dolgára.
Megvolt a cél volt terv és sikeresen ki választottuk azt a napot amikor kevés őr őrzi ezt a kócerájt így csak nem lesz annyira nehéz dolgunk.
El indult előre az első csapat majd a második oldalról kezdett támadni így mi előről indultunk.
Eddig minden a terv szerint ment szerencsére sikerült be hatolnunk majd kezdetét vette a mentő akció.
Alyson szemszögéből:
Fegyver durrogásra eszméltem fel de nemtudtam fel kelni a földről sőt abban sem voltam biztos hogy ez valóságos és nem csak beképzelem rengeteg vért vesztettem és megint az ájulás szélén álltam mikor az ajtó nyitódott és egy ismerős alak jött be rajta de nemtudtam fel fogni ki is az de amikor megszólalt a boldogságtól sírtam el magam.
-Édes istenem mit tettek veled.-Szólalt meg az ismerős hang.
-Alyson ébredj kincsem tartsd nyitva a szemed le ne hunyd nem veszíthetlek el kicsim kérlek figyelj a hangomra jó?csak a hangomra koncentrálj semmi másra.-Mondta miközben fel kapott menyasszony pózba de az iszonyatos fájdalomtól megint el ájultam és el nyelt a sötétség ez azt jelenti hogy megmenekültem?vagy ezt a sok vérveszteség miatt be halucinálom?Vagy már meghaltam?? Egyáltalán hogy került oda Jackson??Biztosan csak halucinálom ezt az egészet és lassan itt a vég.....

A piszkos alku Where stories live. Discover now