16. fejezet.

1.5K 31 0
                                    

Reggel egy simogatásra keltem és egy homlok puszira.
-Jó reggelt hercegnő.-Szólalt meg reggeli rekedtes hangján.
-Jó reggelt.-Mosolyogtam fel rá amit viszonzott is....Istenem annyira szexi a reggeli kócos hajával és azzal a tökéletes mosolyával.
-Mit nézel ennyire?-Szólalt meg mosolyogva.
-Téged.-Mondtam neki vigyorogva.
-Hmm na és tetszem?-Nézett le rám
-Ooo de még mennyire......
Majd le hajolt és megcsókolt....Asszem megszállotja lettem a csókjának...Azoknak a gyönyörű kék szempájainak....A szexi hangjának amivel egyszerre fel tudna izgatni....Az érintéseinek amiért sóvárog a testem.....Ha nem ismerném magam még azt hinném hogy szerelmes vagyok de neem ilyen nem történhet meg hisz nem is ismerem vagy mégis??? Aaah nem nem lehet hisz én nem ilyen vagyok de most komolyan mi van ha bele szerettem???Egy maffia főnökbe egy bűnözőbe még bele gondolni is rossz na nem agyalok ezen mert még a végén rosszul leszek a gondolatoktól majd jön ami jön.....
-Min gondolkodsz ennyire Alyson?-Simította meg arcom.
-Egész jó volt a tegnapi akciónk.-Néztem fel rá
-Énis imádtam minden percét és imádni is fogom ha még szeretnél.-Mosolygott perverzül..
-Egy reggeli szex?-Kérdeztem miközben lefelé haladt a kezem ágyékához és megnem éreztem a kezemben álló férfiasságát....
-Ki tudna neked ellen állni?-Vigyorgott le rám.
Majd fölém kerekedett majd kezével el indult lefelé majd végig simított nőiességemen és belém nyomta egy ujját mire egy nyögést adtam válaszul....
-Hú de nedves vagy ez tetszik.-Mosolyodott el majd belém nyomta magát mire mindketten fel nyögtünk.
Ez sokkal gyorsabb és élvezetesebb volt mivel már nem fájt annyira aminek örültem is.....
Miután mindketten el mentünk le feküdtünk egymás mellé egy ideig csendben feküdtünk egymás mellett ami inkább volt kellemes csend mint kínos majd egy idő múlva megszólalt.
-Ugye tudod hogy már nem lesz semmi sem olyan mint régen?-Kérdezte rám nézve.
-Marmint mi fog változni?-Néztem mostmár enis rá.
-Hát minden,jobban fogsz mostantól kötődni hozzám amit most le tagadsz de igazam lesz hidd el,na meg mostmár nem vagy szűz nagy lany lettél és remélem minden reggelt így fogunk mostantól indítani.-Vigyorodott el.
-Hmm majd meglátjuk és ami a kötődést illeti talán így lesz talán nem nemtudom neked melyik lenne jobb hisz egy ilyen macsó mint te úgysem lesz szerelmes egy kis cselédbe mint én.-Ültem fel.
-Honnan veszed hogy nekem nem pont egy ilyen lány kell mint te?És nem vagy cseléd.-Ült fel ő is.
-Hmm majd meglátjuk na ideje ki kellni az ágyból.-Majd fel keltem el mentem le zuhyanozni
Ezután ő is le zuhanyzott majd le mentünk reggelizni mivel már mindkettőnknek korgott a gyomra.
Miután megreggeliztünk közölte hogy van egy kis dolga így el kell mennie.
Majd magamra hagyott ami kicsit fura volt mert idegesen ment el így gondolom valami baj volt majd haza ér megkérdezem ha egyáltalán el mondja..
Ahhoz képest hogy azt mondtam nem szexel fogom le törleszteni az apám adósságát elég szépen haladok afelé na nembaj végülis ez neki is és nekem is egyaránt jó szóval nincs is bajom ezzel a dologgal.
Miután végig futottak ezek a gondolatmenetek a fejembe úgy döntöttem hogy le megyek edzeni hisz rám fér azért egy maffia főnök társaságában nem lehetek punnyadt így kerestem valami edzős ruhát azt fel vettem és el indultam megkeresni az edző termet.

Miután végig futottak ezek a gondolatmenetek a fejembe úgy döntöttem hogy le megyek edzeni hisz rám fér azért egy maffia főnök társaságában nem lehetek punnyadt így kerestem valami edzős ruhát azt fel vettem és el indultam megkeresni az edző termet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mivel egyedül nem találtam oda így kellett egy kis segítség merre is van az edző terem amit meg is kérdeztem egy őrtől.
El is felejtettem mondani hogy amúgy szinte minden sarkon van egy őr innen még megszökni se tudnék ha arról lenne szó ami egy kissé ijesztő na m1.
Miután megtalaltam az edző termet ami egy kis időbe bele is telt ez a ház vagy ez már inkább villa kész labirintus.
Neki is álltam edzeni miután be kapcsoltam magamnak a zenét hisz zene nélkül nincs edzés számomra.
Már egy órája edzettem mikor úgy döntöttem hogy jöhet egy kis guggolás mikor épp abba szerettem volna hagyni két kezét éreztem meg a derekamon ami nem máshoz mint Jacksonhoz tartozott mivel a zene miatt nem hallottam hogy jön így eléggé megugrottam amin jót nevetett de nekem annyira nem volt vicces.
-Nyugodtan folytathatod.-Nevetett még mindig.
-Ha ha már végeztem.-Néztem rá
-Mióta vagy itt?-Kérdezte
-Másfél órája kb és te mikor jöttél meg?.-Kérdeztem úgyszintén.
-Fél órája még szerencsére az egyik őr közölte hogy itt vagy kereshettelek volna egy ideig de meg is lepődtem hogy te edzeni??Azta mondom.
-Szeretném ha megtanítanál megvédeni magam és lőni is szeretnék megtanulni.-Mondtam határozottan.
-Mi történt veled???-Kérdezte meglepve.
-Akkor megtanítasz?-Kérdeztem újból.
-Ha ezt szeretnéd persze de nem lesz könnyű.
-Nem is számítottam arra hogy könnyű lesz.
-Rendben akkor menj zuhizz le és fekvés reggel kezdjük az edzést.
-Már reggel?-Kérdeztem
-Baj?-Húzta fel szemöldökét.
-Neem rendben van.
Majd ki mentem a teremből nagy nehezen vissza találtam a szobámba majd el mentem zuhanyozni és el tettem magam holnapra.
Kíváncsian várom hogy milyen lesz a holnap.

A piszkos alku Where stories live. Discover now