Remember me,please.

202 16 4
                                    

Bol som zúfalý,ona si ma nepamätala a ani naše malé. Absolútne nevie o tehotenstve. Z jednej časti je to dobré,ale...toto som naozaj nechcel.

Zobral som všetko čo jej mohlo pripomínať mňa. No na deti sme ešte stále neboli pripravený. Šiel som do nemocnice a dúfal že si spomenie. Bohužiaľ.

Vošiel som a uvide ju ako leží na posteli a pozerá do stropu. Pripomenulo mi to časy s jej psychickými problémami.  Doktori hovoriliže je v poriadku,ale pre mňa bola stále druhá Hannah. Napriek tomu som neodišiel.

"Ahoj." Usmial sa.

Pozrela na mňa s jej veľkými očami a potom naspäť na strop. Bože toto ma zabíja.

"Doniesol som ti.."Pristúpil ku posteli. " naše fotky a ešte toto." Vytiahol krabičku.

Posadila sa a zobrala do ruky fotky. Obzerala si ich a usmiala. Potom zobrala krabičku a otvorila ju.

"Bože môj,ten je nádherný David." Pozrela na Davida a potom náhrdelník vybrala a obzerala si ho.

Pri vyslovení môjho mena som sa veľmi potešil.Spomenula si.

"Ty,ty si pamätáš?" Zažiarili mu oči.

"Nie,ale mama mi povedala tvoje meno. Cítim že niesi cudzí." Spokojne povedala,ako keby sa nič nestalo.

"A čo naše deti?" Opýtal sa s nádejou v očiach.

"Neviem si ani len predstaviť ako som to mohla dopustiť,takto si zničiť život deckom. Keby len jedným,nie to ešte dvomi." Povýšenecky sa zasmiala.

Je taká iná,veľmi.Nemal som na to slov.

Bez akéhokoľvek slova sa postavil a odišiel z izby. Smeroval za svojimi malými deťmi.

Zúfalo na ne pozrel. Všetky spomienky sa mu premietly pred očami. Krásne chvíle s Hannah.

Prišla mladá sestrička,asi 25 ročná.

"Chceš sa na ne ísť pozrieť?" Opýtala sa.

"Áno." Prikývol a následok sestričku.
Bol to neuveriteľný pocit ich držať,pobozkat a pohladiť. Je mi jedno ako to bude s Hanninym stavom,ja sa o ne postarám. V poslednej dobe som bral nadčasy a aj druhú prácu som mal. Peňazí som si nešetril už dosť,pre naše malé a za ne sa o ne postarám.

"Nebojte moji anjelikovia,ja sa o vás postarám." Prisľúbil a pobozkal ich na čelo.

Prešiel mesiac. Hannah si stále na mňa a na malé nespomenula. Dal som im mená. Dievča sa volá Alison a chlapec Austin. Počas tých dlhých dni sme sa s Hannah oddialili čo ma veľmi bolí. S deťmi mi pomáhaju rodičia aj keď majú dosť práce s dcérkou môjho brata. Ale tiež im pomáham. Pracujem a rodičom prispievam do domácnosti.

[Taká kratšia,ale už premýšľam nad koncom.]

Pregnant in 16®Where stories live. Discover now