_**_**_
Navoňaná,vymalovaná som zišla dolu po schodoch. Vychádzala som von zdverí,mama ma zastavila.
"Kam ideš?"-spytala sa mama
"Hm...idem...idem s Destiny von."-zasekla som sa
"Aha,kedy prídeš?"
"Neviem."
"A kam idete?"-vyzvedala
"Mám pocit že som na výsluchu."
"No tak keď si sa tak vymódnila. A ešte aj linku si si dala. Obvykle si ju nedávaš."-hovorila
"Ja už musím ísť."-povedala som a odišla
________
Natešene som kráčala ku obchodnèmu centru. Nevedela som sa dočkať ako sa s Travisom stretnem. Konečne ma pozval na rande a chce sa o niečom rozprávať.
Zoznámili sme sa na rampách. Tam sme si prvýkrát dali pusu. Tá pusa ale nebola moja prvá.
S travisom sa máme stretnúť na lavičke pri board paradise. Bola som tu asi o 20 minut skôr ale volala som ešte moje sesternici Amy.
Býva v Londíne ale aspoň takto na diaľku si udržujeme vzťah. Vždy keď má voľno alebo sú prázdniny príde ku mne aspon na 5 dní a niekoho zbalí. A potom bezslova odíde.
___________
Furt som sa pozerala do toho obchodu.
" Ten chalan čo za pultom je taký jebavý"-povedala skm do telefonu
"Ach ty si prípad.Len samý chalani. Ja už musím končiť ale potom sa ti ozvem.pa"-povedala a zložila
Neodlepila som od neho oči. Pozerala som na neho keď som si ba istá že sa nepozerá. No na moje šťastie si ma potom všimol.
Travis meškal. Začala som sa báť že nepríde a ja bude musieť odísť.
Uvidela som ho v diaľke ako kráča ku gauču. Postavilo sa z neho nejaké dievča. Neverila som vlastným očiam. Chytil ju za ruku,bozkávali sa a najhoršie na tom bolo že to je...Destiny. Vošli do výťahu a odišli.
Bola som v šoku. Ruky som dala do dlaní a začala plakať. Už som si ani nevšímala toho z obchodu.
Uvidel ma plakať a prišiel zamnou.
"Si v pohode?"-spýtal sa a prisadol si ku mne
"To teda niesom"-odpovedala som mu
"Čo sa stalo?"
Po tejto otázke som mu všetko vyrozprávala.Potom sme odbočili od temy a začali sa spoznávať.
Na drúhy deň som ich videla za školou.
Prestala som sa s Destiny a Travisom rozprávať. Nikomu som nič nepovedala.
A od tej doby som bola iná. S nikým som sa nebavila okrem Davida. Destiny som iba všetko vykričila a vymazala ju zo svojho života. Potom odišla. Začala som sa baviť s Ellie.
YOU ARE READING
Pregnant in 16®
Teen FictionExistuje veľa vecí ktoré nám dokážu zmeniť život. No v tomto prípade to bude neplánované tehotenstvo a rodičovstvo.