Nick

506 21 2
                                    

Zobudila som sa na silné buchnutie dverí. Otvorila som oči a poobzerala sa po izbe. Pobrhlila som si oči,z pod vankúša som vytiahla mobil. Stlačila som tlačítko na odomknutie,displej sa rozsvietil,hodiny ukazovali 8:40. Na  obrazovke sa mi ukazovali 2 správy. 

1.správa od: Neznáme: Za ten včerajšok sa ti chcem naozaj ospravedlniť. Nemal som to urobiť keďže máš svojho chalana a čakáš s ním dieťa. Ale chcel by som sa s tebou o tom porozprávať,i keď nie je asi čo riešiť. Ja lenže ti nechcem spôsobiť to čo kedysi,viem že to už je dávno ale môže sa to vrátiť. Ešte raz prepáč..

Vedela som od koho je táto správa. Neodpísala som sa ňu a pozrela ďalšiu ktorá bola od Davida.

Od: Môj Skater: Dnes pracujem len do jednej tak ak chceš príď a môžme niekam ísť alebo prídem ja? :) 

Ani na túto správu som neodpísala. Vstala som z postele,zišla opo schodoch dolu do kuchyne a spravila si na raňajky cerálie s mliekom. Sadla som si vobývačke na gauč a zapla telku. Poprepínala som zopár kanálov až som narazila na seriál Tehotné v 16. 

Koniec ma strašne dojal,až tak že som sa rozplakala. Bolo to pre nich veľmi ťažké dať dieťa na adopciu. No čo by som to ja dokázala to neviem. No teraz je pre mňa najväčší problém ako to povedať otcovi. 

Špinavú misku som aj s lyžičkou dala do umývačky a vyšla hore do svojej izby. Sadla som si za stôl a zapla notebook. Prihlásila som sa na Facebook. Prišla mi pozvánka na párty jednej baby zo školy. Volá sa Amanda.Je to bláznivé dievča ktoré si rado užíva. Má prachatých rodičov ktorý sú furt na cestách takže párty sa u nej koná skoro každý víkend.

Pozrela som kto je online. Prihlásený bol David,Travis,Kyle,  Ellie aešte ostatný. 

Ellie Ley- Ideš dneska na tú party ku Amande? :)

Tá Malá Han- Neviem,al chcela by som ísť. 

Ellie Ley- Musíš prísť. Veď sme vždy boli na každej párty,ak nepôjdeš bude to nápadné.

Tá Malá Han- UVidím,ale každopádne ti dám vedieť ;)

Ellie Ley- No dobre a čo včerajšok s Kyleom?? 

Tá Malá Han- Je to nadlho 

Ellie Ley- Ja mám času dosť :) :*

Tá Malá Han- Dobre :) Stretli sme sa pred parkom,potom sa prechádzali a po nejakom čase sme si sadli nalavičku no a....

ROzpísala som jej čo sa stalo.

Ellie Ley- Si normálna?! Modli sa aby sa to nijako nedozvedel David.

Tá Malá Han- NEmá ako,ale ver mi že to ľutujem. On by toto v živote nespravil a ja saolizujem v parku s Kyleom ktorý mi vždy nadával a vysmieval sa mi. 

Ellie Ley- Tebe to tehotenstvo lezie na mozog! O tomto si ešte pohovoríme. ;)

ODhlásila som sa a šla do kúpeľne kde som sa osprchovala,umyla si hlavu,zuby a namaľovala sa. Dala som si špirálu a linku ako vždy.

Obliekla som si čierne kvetinkovaní šaty na ramienka. Obula som si k tomu čierne lodičky. Vlasy som prečesala a nechala voľne rozpustené. Do kabelky som si hodila peňaženku,mobil a kľúče. Pred odchodom som sa navoňavkovala,zamkla dvere a šla do centra.

Vchádzala som dnu keď som stretla Amandu.

"Ahoj,prídeš na párty?"-na pozdrav ma objala

"No neviem.ešte uvidím."

"Takže prídeš,budem ťa čakať a zober aj toho tvojho fešáka."-povedala a odišla

ANi som jej nič nestihla povedať. Vošla som dovýťahu ktorý ma vyviezol až na 2 poschodie kde pracuje David. 

"ahoj."-vošla som dnu a na pozdrav sme sa pobozkali

"Ako sa máš?"-spýtal sa ma David

"Celkom to ujde,som pozvaná,no sme pozvaný na party u Amandy."-povedala som mu

"Ale ty nemôžeš chodiť na večierky."-upozornil ma

"NIe,ja len nemôžempiť."

"Tak načo tam ísť?"-nadvihol obočie

"Zabaviť sa. Ani ja som prv ísť nechcela,ale bude to všetkým divné keďže som najväčšia vymetačka diskoték z našej školy."-vysvetlila som

"Myslel som si že dnes to povieme tvojmu otcovi."

"Mama ide s otcom na nejaké obchodné stretnutie."

"Fakt chceš ísť?"

"Áno chcem."-povedala som presvedčivo

"Tak dobre,pôjdeme."-pritiahol si ma ku sebe a dali sme si francuzáka

Do jednej som čakala s Davidom v obchode. Potom sme šli na obed a neskôr ku mne domov.

Pregnant in 16®Where stories live. Discover now