The first symptoms

772 44 3
                                    

Začal sa ďalší týždeň a tým sa začala aj škola. Veľa ùloh,stres z maturity a aj z iných testov. Hannah nebolo počas týždňa najlepšie, no nemohla si dovoliť vymeškávať. V pondelok v škole nebola a už vtedy to bol problém pretože jej toho dosť chýbalo.

                  *Štvrtok-v škole*

Akurát som sa hrabala v skrinke keď ma niekto oslovil. Bola to Ellie.

Ellie- Je to moja najlepšia kamarátka aj s Deou. Zoznámili sme sa tu na škole na začiatku škol.roku keď som sem nastupovala. Hneď sme si padli do oka. Odvedy sme kamošky. No dosť sa naše priateľstvo  skomplikovalo keď som sa dala dokopy s Davidom. No aj tak si na ne nájdem čas.

"Hannah?"

"Ano Ellie?"-nadvihla som obočie

"Si okej?"

"Nemala by som byť?"-usmiala som sa

"No ja neviem, si nejaká divná a aj bledá. Stalo sa niečo?"

"Nie len...v poslednej dobe my nieje akosi dobre. Dosť často mi je nevoľno a dokonca aj vraciam."-vysvetľovala som jej

"Aha,no ževraj je rozšírená zase nejaká vyróza ktorá má takéto príznaky. Radšej zájdi ku doktorke."-povedala mi

"Okej,porozmýšľam nad tým."

"A ako si na tom s Davidom?"- spýtala sa popri chôdzi

"Najlepšie ako sa len dá."-zaškerila som sa

"Aha,takže tým mi chceš povedať že ste už robili...to?"-nedočkavo čakala na odpoveď

Neodpovedala som.

"Tak?"-nadvihla obočie

"Hej"-vydýchla som si

"Ja som to vedela!"-nadšene vykríkla na celú chodbu,skoro všetci na nás upreli pohľad no po chvìli ho zase odvrátili. Bol to celkom trapas.

"Ale nieže to povieš niekomu kto by to nemal vedieť."-zvážnela som

"No tak hovor detaili."-čakal kým začnem.

Nevedela som kde začať. No na moje šťastie zazvonilo.

"Poviem ti to inokedy ale teraz musím ísť do triedy."- zamierila som do učebne Francúzštiny.

___________________

"Takže mládež mám tu pre vás nachystaný malý opakovací test."-povedala a začala rozdávať papiere

Všetci hundrali a snažili sa ju prehovoriť,no márne.

To nemože byť pravda?! Ùplne som na to zabudla. Skoro celý deň prespím,no pokiaľ sa neučím. Ako som ja prijebaná mohla na toto zabudnùť?!-hovorila som si v duchu

No nevadí pustím sa dotoho. Veď som si musela niečo zapamätať.-Uisťovala som samú seba.

Bola som dosť v strese a do testu som napísala prvé čo ma napadlo. Aj tak màm skoro samé dvojky a jedna zlá známka mi to nemôže až tak zhoršiť. Teda aspoň dúfam.

Dopisovala som test. Bola som úplne vystresovaná a navyše mi prišlo zle.

Myslela som si že si to len namýšľam ale... Nestihla som učiteľke čo mi je a rozbehla som sa rovno ku dievčenským WC-kam kde som to všetko vypustila.

Oprela som sa o umývadlo aby som nespadla. Bolo mi strašne zle a navyšše na odpadnutie. Strácala som rovnováhu no učiteľka prišla v tú pravú chvíľu a zachytila ma. Ďalej už zahaluje čierna tma.

Pregnant in 16®Where stories live. Discover now