Sexy waiter

557 32 3
                                    

"Prinesiem ešte niečo?"-spýtal sa ten pohľadný čašník ktorý odnášal taniere

"Nie,zaplatimé."-povedala mama

"Bude to 10,56€"- položil na stôl blok

Otec mu zaplatil a nechal aj tringelt.

"Musím ísť ešte na záchod,počkajte ma v aute."-povedala som a šla ku toaletàm

Keď som odtiaľ vychádzala do niekoho som narazila. Keď som uvidela že je to ten čašnìk celá som sčervana a srdce mi bilo ako o život.

"Prepáč,nevšimla som si ťa."- ospravedlnila som sa

"Nie,to je moja chyba."-usmial sa

Jeho úsmev ma hypnotizoval celý večer a ja som túžila vedieť jeho meno. No kým som pozbierala odvahu sa opýtať,predbehol ma.

"Ja som Travis, Travis Beckham a ty si?"- natiahol ruku

"Hannah Bridley."-potraslia som si s nín rukou

"Pekné meno."-mrkol na mňa

"No Travis tešilo ma ale teraz už musím ísť za rodičmi."-usmiala som sa a odkráčala preč

"Dúfam že sa ešte stretneme!"-zakričal

Zamávala som mu a vyšla von. Naše auto stálo naštartované pred reštauráciou. Nastúpila som doň  a otec vyparkoval a vydali sme sa na cestu domov.

Pozerala som sa von oknom a premýšľala nad Travisom. Mal prekrásne hnedé vlasy (účes ako Austin Mahone) a tmavohnedé oči.

Pípla mi sms-ka. Vytiahla som mobil z kabelky a skukla ju.

Od: Moj skater

Prepáč mi to čo som ti povedal. Veľmi ma to mrzí len,mám toho veľa a som v strese z toho všetkého. Nič mi nevychádza.Nehnevaj sa :/

Pre:Môj skater

Ja to chápem že je máš toho veľa ale...mali sme mu to dnes povedať.

Od: Môj skater

Ja viem...urobíme si na to čas. Hneváš sa? :O

Pre: Môj skater

Áno a tak rýchlo si to nevyžehlíš...

Odoslala som mu poslednu smsku a napadlo ma že pozriem na FB Travisa.

Sklamaná som ostala keď mi došlo že už mi skončil internet v mobile takže to pozriem až doma. No a to sa ešte načakám pretože cesta tam trvala skoro hodinu.

Cesta bola z mojej strany tichá. Mala som slúchadká v ušiach cez ktoré mi šla hudba. Dosť som premýšľala nad tým všetkým a...Ľutujem že som tehotná.

Otec zaparkoval auto pred naším domom a vystúpili sme.

Kráčala som ku dverám a odomkla ich. Mama spolu somnou vstúpila dnu. Mama si vyzula topánky a následne si dala iné.

"Prečo sa prezúvaš?"-udivene som na ňu pozerala

"Veď idem s otcom ešte von,spomínali sme to ešte v aute. Prídeme neskoro papa."-zabuchla dvere

Ani som jej nič nestihla povedať. Zobrala som svoju kabelku a vybehla hore.

Prichystala som sa do školy a šla do sprchy.

Vyzliekla som si šaty a vošla do vane. Pustila som vodu,zobrala špongiu a dala na ňu mydlo. Potrela som si ňou celé telo a mydlo zmyla. Namočila som si vlasy,dala na ne šampón a zmyla ho.

Vyšla som zo sprchy dala na hlavu uterák a obliekla si biely huňatý župan.

Zo skrine som zobrala nohavičky a krátku rúžovú pyžamovú košeľu.

Zobrala som svoj  notebook,otvorila ho a prihlásila sa na FB. Do vyhľadávača som naťukala Travis Beckham a stlačila enter.

Zobrazilo sa mi viac chalanov pod týmto menom ale..bol tam on. Klikla som na jeho meno, zobrazil sa mi celý jeho profil. Pozrela som si fotky,priateľov a príspevky.

Keď som videla tie fotky bez trička z posilky. Totálne som slintala.

Napadlo ma že si ho pridám ale...nechala son to tak. Ani neviem prečo,no bolo to pre mňa divnè.

Dala som si naspäť nástenku. Ukázali sa mi 2 okienka. Písal mi Mark a Destiny.

Mark je môj bývalí spolužiak. Na základke sme si moc nerozumeli ale po tom ako bol koniec roka a celá naša trieda šla piť a ja s nimi,zistili sme že máme niečo spoločné.

No nestretávame sa. Býva síce v našom meste ale chodí na školu mimo nášho mesta a tak býva na intráku. Vidíme sa veľmi málo ale,ja mam svojich kamarátov a ďalej to neriešim.

Destiny mi písala že jej podrástlo brucho a potom či aj mne a tak... Rodičok to už povedala a mala dosť problém no už je to v pohode.

Dopadla na mňa unáva,sklopila som notebook a položila ho na stôl. Zhasla som veľké svetlo a miesto toho zapla malú lampičku.

Ľahla som si do postele a premýšľala nad Travisom. Bol dokonalý a tá pracovná uniforma mu strašne pristala. V sebe som mala pocit že ho chcem spoznať. Možno sa to aj stane ale... teraz na spoznávanie nemám čas.

Z toľkého premýšľania som nakoniec  zaspala.

Bavi to vôbec niekoho čitať?

Pregnant in 16®Where stories live. Discover now