Pisane pod wpływem herbatników bebe.
- HELIKOPTER HEKIKOPTE!-Darł się Dazai w różowym sweterku z napisem BFF
- PARAKOPER PARAKOPER!-Darł się Atsushi w różowym sweterku i napisem BFF .
On i Dazai lecieli helikopterem a pod nimi był twerkujeący Sigma w stroju baletnicy i Nikolai z Fidorem w okularkach tańczący Chika Dance. Za podkład robiły odgłosy rudego krasnala który przesadził z wódką bo kilka minut wcześniej on i Fiodor mieli pojedynek w piciu i Fiodor nazwał Chuuye krasnalem i z pod ziemi wylazła madka Kouyou która jebła Dosia parasolką.
Nagle z dupy Fiodor poszedł po strój doktor Dośki.( Jak ktoś oglądał te bajke to kocham go) i zaczą śpiewać czołówkę z tej bajki nadal tańcząc Chika Dance.
Wtedy Kunikida przyjechał betoniarął z pierwszego rozdziału i zaczą się drzeć:
- GŁOWA W BETONIARCE!
Wtedy przyszły Kouyou i Yosano w szeksi kieckach i Najebany Chuuya na ławce zaczą do nich krzyczeć:
- Hot mamuśki w twojej okolicy.
Yosano nie miała przy sobie żadnego śmiercionośnego narzędzia więc nawalała spitego Chuuye liściem. Gdyby nie Kouyou Chuuya by zdechł.
Wtedy z podziemi wyleźli Hitler i Stalin z wódką z piekieł. Dazai zeskoczył z helikoptera i oczywiście nic mu się nie stało tylko sweterek podarł i zaczą udawać emo depresed kida. Atsushi powiedział że nie chce go znać I poszedł do matki Kunikidy i razem spierdolili do uniwersum Yarichin bitch club.
Dazai powiedział że nie chce żyć i poszedł do Hitlera I Stalina którzy już w najlepsze pili z Fiodorem i najebanym Chuuyą.
Później...
Sigma nadal twerkował w stroju baletnicy a Nikolai poszedł do cyrku. Chuuya wkońcu zaliczył zgona I teraz leżał w kartonie a Yosano waliła mu liściem i Kouyou usilnie próbowała go bronić . Dazai Fiodor i Stalin nadal mieli pojedynek bo Hitler odpadł i wrócił pod ziemię.
Wtedy nadjechał Amerykański czołg na którym stał Ango i spiewał:
- Sasageyo Sasageyo shinzou wo Sasageyo!
Nagle przeciał Adam Mickiewicz na pączku i zaczą twerkować. Wtedy przyleciała Young leosia i zaczela śpiewać Jungle girl ale nie długo bo Ango przejechał po niej czołgiem.
Ale nikt się nie spodziewał że przylecą szejki z Radomia I porwał Stalina.
Mickiewicz I Sigma robili pojedynek w twerkowaniu. Ango niszczył kolejne budynki Dazai leżał pod grzejnikiem a Fyodor ubrał różową kieckę Barbie.
Wtedy Odasaku wstał z martwych i powiedział:
-Dazai kup mi KFC.
Dazai był zajęty I olał to więc wkurzony Odasaku poszedł do Ango i razem śpiewali Sasageyo niszcząc Yokohamę.
Koniec.
CZYTASZ
Bungou stray dogs -nowa era
FanfictionZbiór patologicznych opowiadań (i nie tylko) publikowanych raz na ruski rok. Zapraszam cię koparko do tych WSPANIAŁYCH pojedynków pomiędzy zbrojną agencją gejów i homoseksualną mafią,poradników,patologiczności i talksów Okładka @k1ra_sempai