Jak pedofil został wyruchany przez szefa agencji gejów?

61 8 9
                                    

Pomysł nie mój nie osobo którą dałaś ten pomysł zgłoś się >>>

Pedofil jak zwykle poszedł do przedszkola oglądać małe dziewczynki na kiblach kiedy nagle zaczą go gonić Ranpo z łopatą który wypił jakieś soczki od Dazaia i zgłupiał. Pedofil wpad do rowu i tak został przez kolejne 100000 lat.

Tymczasem agencja gejów szykowała przestawienie baletowe z homomafią i na próby nagle przyszedł szczur który zacza śpiewać Oliwkę Brazil przez co ponad połowa z nich zeszła na zawał i tylko Ranpo się dobrze bawił bo soczki Dazaia nadal działają. Skończyło się na tym że Nikolai ukradł gejom betoniarkę z począkowych rozdziałów i razem z resztą ekipy zrobił wojnę domową w Jokohamie o kubełki z KFC.

Homomafia i agencja gejów nie mogła tak tego zostawić więc kunikida i ranpo zaczęli przygotowywać jogurty waniliowe od Pico 7 przygotowywali je w piątnicy.

Atsushi zamkną Kyouke w piwnicy bo działo się zbyt dużo i nie mogła tego widzieć bo to dziecko a on sam poszedł tańczyć na róże z zrobił kariere.

Ranpo wymyślił jakąś nową teorie która była tak głupia że miała sens i udowodnił że 2+2 to pięć i wygrał nagrodę Nobla

Pedofil w rowie śpiewał poczatek Ifudoudou i tyle

Fukuzawa aka simp kotków i gwałciciel kerfusia był załany tym co się dzieje więc wciągną soczki Dazaia i go opętało.

Zwołał zebranie swoich ludzi bo muszą jakoś wygrać wojnę z KFC więc wpadł na pomysł że zrobią rytuały w stroju baletnicy ale dazai i yosano za bardzo polubili soczki więc ubrali stroje kaczek i zaczęli śpiewać reklamę shoope a następnie z całą ekipie agencji związali pedofila i dali go fukuzawie i zaczęli się bawić i agencja miała więcej jogurtów z piątnicy i dzięki temu wygrała wojnę że szczurami

Koniec

Bungou stray dogs -nowa eraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz