*EMMA POV*
Ik word wakker met Liam naast me. Ik draai me om en zie dat hij wakker is. "Goeiemorgen" zegt hij. "Morgen" zeg ik en ga dicht tegen hem aanliggen. Hij drukt een kusje op m'n haar. Ik kijk hem glimlachend aan en druk een kusje op z'n lippen. Na een paar minuten stappen we uit bed en gaan naar beneden. "Hoezo heb je eigenlijk geen school?" vraagt hij. "Geen idee, we kregen het gisteren te horen" "Daarom dat je in de club was" Ik knik. "Moet jij niet naar school?" "Ik had maar 2 uur vandaag. Beide uren vielen uit, dus nee" zegt hij. Ik neem m'n telefoon en zie dat ik een paar appjes hebt van Frank. 'Waar zit je?' 'Mat zoekt je' 'Wie is die jongen met je meeging?' 'Ik wil alles weten' stuurt hij. "Met wie app je?" vraagt Liam. "Frank, m'n beste vriend" "Alleen je beste vriend?" "Ja, hij heeft een vriendin. We kennen elkaar al ons hele leven, hij is eerder een broer voor me" zeg ik. "Kun je me zo naar huis brengen?" vraag ik als ik op de appjes van Frank heb geantwoord. "Wil je nu al weg?" "Nee, maar ik wil wat anders aan doen. Je kunt bij mij blijven" "Is goed" We lopen naar boven en kleden ons om. "Hier, neem mee" zeg ik en gooi z'n zwembroek. "Waarom?" "Kunnen we zwemmen" zeg ik. We stappen in de auto en rijden naar m'n huis. "Zijn je ouders niet thuis?" "Die komen zondag pas terug" zeg ik en loop naar boven. Liam volgt me. "Mooie kamer" zegt hij en kijkt rond. Ik ga voor m'n kast staan en zoek een bikini. "Die is leuk" zegt Liam. Ik kijk hem grijnzend aan en loop naar de badkamer.
Als ik om gekleed ben, lopen Liam en ik naar de tuin. "Jesus, hoe groot is jullie huis?" "Groot" zeg ik lachend en spring het zwembad in. Ik kom boven en zie Liam naar me staren. Hij springt naast me in het water. Als hij boven komt, drukt hij z'n lippen op de mijne. Ik ga erop in en hoor m'n telefoon na een paar minuten afgaan. Ik breek de zoen af en loop naar de kant. Ik klim het water uit en loop naar de tafel waar m'n telefoon op ligt. 'Matthy' Ik druk hem weg en loop terug. *PING* Ik zie Liam lachend kijken. 'Ben je thuis?' stuurt Frank. 'Ja, in de tuin' 'Alleen?' 'Nee, met Mat' 'Echt?' 'Nee, met die gast van gisteren' 'Oeh, ik kom' stuurt hij. "Frank komt" zeg ik en loopt terug naar het zwembad. "Gezellig" zegt Liam en drukt een kusje op m'n lippen. We kloten nog een tijdje en na een halfuur komt Frank de tuin ingelopen. "Hello prinses" zegt hij en kijkt van mij naar Liam. Ik stap het water terug uit en geef hem een knuffel. "Hey schat" zeg ik. "Hey" zegt Liam. "Hallo" zegt Frank lachend. Ik geef hem een tik. "Frank, Liam. Liam, Frank" zeg ik. "Dus jij hebt Emma meegenomen gisteren?" vraagt Frank. Liam knikt. "Wat kom je eigenlijk doen?" vraag ik. "Euh, jij hebt een zwembad, we hebben geen school. En je hebt me nog wat uit te leggen" zegt hij. "Goed, iemand wat te drinken?" vraag ik. "Ja" zeggen ze allebei. Ik loop naar binnen en haal wat te drinken. Als ik terug loop zijn ze volop in gesprek. "Hier" zeg ik en geef ze beide een biertje. "Wanneer komen je ouders eigenlijk thuis?" vraagt Frank. "Zondagavond, normaal. Waarom?" "Perfect. Lang geleden dat we hier nog een feestje hebben gegeven" zegt hij grijnzend. "Jij regelt alles" zeg ik. "Is goed" zegt hij. Ik klim terug het zwembad in. Liam trekt me dicht tegen hem aan en drukt een kusje op m'n lippen. Ik kijk hem aan. "Moet dat hier?" vraagt Frank. "Jij hebt geen recht van spreken, dat doe jij ook altijd met Faye" zeg ik en kijk hem aan. "Faye?" vraagt Liam. "Zijn vriendin" zeg ik. "Ah" zegt hij en drukt een kusje op m'n haar. Na een paar minuten wordt Frank gebeld. "Hello" "Ja, wat?" "Wie is het?" vraag ik en kijk hem aan. "Milo" zegt hij. "Je bent hier niet" zeg ik. "Nee, ben niet thuis" Ik kijk hem geïrriteerd aan. "In de stad" Liam trekt me dicht tegen hem aan en drukt z'n lippen op de mijne. Ik ga erop. "Doei" hoor ik nog en voel dan water in m'n rug. "Niet hier" zegt Frank. "Pech gehad, moest je maar naar de stad gaan" "Had ik beter gedaan" zegt hij. "Doei" zegt Liam. "Hey hey hey" zegt Frank. "Geen ruzie maken" zeg ik. We kloten nog een tijdje in het water en na een uurtje komt Faye de tuin ingelopen. "Ik dacht wel dat je hier zat" zegt ze. Frank loopt naar haar toe en drukt een kusje op d'r lippen. "Hey" zeg ik en geef d'r een knuffel. "Jou ken ik niet" zegt ze en kijkt naar Liam. "Dat is Liam. Hij heeft Emma gisteravond meegenomen uit de club" "Ze is geheel vrijwillig meegegaan" zegt hij. "Klopt" zeg ik. "Faye" zegt ze. "Liam" zegt hij. Ze schudden elkaar de hand. "Kom je er ook bij?" vraagt Frank seinend naar het zwembad. "Ja" zegt ze en loopt naar binnen. Ondertussen bestellen we alvast wat te eten. Faye komt naar buiten met de sushi. "Hoeveel mensen komen er nog?" vraagt ze. "Niemand, hoezo?" "Omdat jullie fucking veel sushi hebben besteld" "Je weet hoeveel Frank eet" zeg ik en stap uit het water. We gaan aan de tafel zitten en beginnen met eten. "Waar staat je box?" vraagt Frank. "Binnen, normaal" zeg ik. Hij staat op en loopt naar binnen. Hij komt terug met de box en zet muziek op. Na het eten, gaan we het zwembad terug in. Na een paar uur gaan Faye en Frank naar zijn appartement. Liam en ik gaan ook terug naar binnen. We douchen ons en kleden ons om.
"Film kijken?" vraag ik als we op de bank liggen. Liam knikt. Ik ga dicht tegen hem aanliggen en zet een film op. Als de film afgelopen is, gaan we naar boven en gaan in bed liggen. Liam trekt me dicht tegen hem aan en drukt een kusje op m'n lippen. Na een paar minuten val ik in slaap.
JE LEEST
Are you real with me?
FanfictionHij is een player Na een paar nachten samen, wordt hij verliefd op haar, zonder dat hij het doorheeft. Zij wordt verliefd op hem Ze spreken een paar keer in het geheim af Als dat maar goed afloopt...