📍DEEL 18📍

1.2K 22 2
                                    

*EMMA POV*

*SKIP EEN MAAND*

Het is vandaag m'n verjaardag. De jongens zijn waarschijnlijk iets van plan, want ze zijn al 2 weken heel geheimzinnig. "Goeiemorgen babe" zegt Mat die de kamer binnenkomt met een plateau vol eten. "Doe je dat de rest van de tijd dat je hier bent?" vraag ik. "Nee, veel te veel werk" zegt hij. Ik kijk hem zielig aan. "Nee" zegt hij. "Goed, dan mag je nu al gaan" zeg ik. "Dan neem ik dit mee" zegt hij en draait zich om. "Nee nee nee" "Mag ik blijven?" "Nee, maar dat ontbijt wel" "Echt?" Ik knik. Mat loopt de kamer uit. "Nee, Mat" "Mag ik blijven?" "Ja ok dan" zeg ik. Mat zet het ontbijt op bed en komt naast me zitten. "Ga je straks mee naar m'n ouders?" vraag ik. "Sorry, kan niet" zegt Mat. "Hoezo niet?" "Moet nog een paar dingen bespreken met de jongens" zegt hij. "Please?" "Nee, sorry babe" zegt hij en drukt een kusje op m'n lippen. "Niet leuk" zeg ik en eet verder. "Sorry" zegt hij. Als ik klaar ben met eten, sta ik op en loop naar m'n kast. Ik zoek een outfit en loop daarna naar de badkamer. Ik stap onder de douche en douche me. Als ik na een kwartier klaar ben, kleed ik me aan, doe m'n haar en make-up. 

"Ben je zeker dat je naar je ouders gaat?" vraagt Mat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ben je zeker dat je naar je ouders gaat?" vraagt Mat. "Nee, ga naar m'n ander vriendje" zeg ik en loop langs hem. "Pardon" zegt hij en slaat z'n arm rond m'n nek. Hij trekt me dicht tegen hem aan. "Waar ga je heen?" vraagt hij. "M'n ouders, maar is leuk om jou jaloers te maken" "Ik ben niet jaloers" "Ok, dan ga ik toch naar m'n ander vriendje" "Heb je niet" "Wie zegt dat?" "Emma" "Jaloers?" "Ok, misschien een heel klein beetje" "Klein beetje, ja ja" zeg ik. Mat draait me om en drukt z'n lippen op de mijne. "Je bent van mij, en van mij alleen" zegt hij. "I know" "Ga je zelf rijden?" vraagt hij. "Heb m'n rijbewijs en auto toch voor iets" zeg ik lachend. "True, rij nergens tegen, ik kom je liever niet bezoeken in het ziekenhuis op je verjaardag" zegt hij en drukt nog een kusje op m'n lippen. "Beloof niks. Breek m'n penthouse niet af" zeg ik en loop de kamer uit. "Beloof niks" zegt Mat nog. Ik loop de trap af en loop de deur uit. Ik neem de lift en ga naar de kelder. Ik stap in m'n auto en rij weg. Oh, wat heb ik het gemist om te rijden. En eindelijk alleen. Na een uurtje rijden ben ik bij m'n ouders. Ik bel aan en wacht tot de deur wordt opengedaan. "Ben je alleen?" vraagt mam. "Ja, is dat zo raar dan?" "Ik dacht dat Mat meekwam?" "Ik ook, maar hij moest nog iets bespreken ofzo" zeg ik. "Spijtig" zegt mam. Soms heb ik echt het gevoel dat mam Mat echt veel leuker vindt dan mij. Ik loop naar binnen. "Gelukkig verjaardag" zegt ze. "Thanks". Ik loop verder. "Gelukkige verjaardag meisie" zegt pap en geeft me een knuffel. "Bedankt" zeg ik glimlachend. "Oma komt zo" zegt hij. Ik knik en ga op de bank zitten. Na een paar minuten gaat de bel. Ik sta op en doe open. "Hoi oma" zeg ik. "Hoi meisje" zegt ze en loopt naar binnen. "Happy birthday" zegt ze. "Bedankt" zeg ik. We lopen de woonkamer terug in. Mam heeft ondertussen de taart op tafel gezet. "Is je vriend niet mee?" vraagt oma. "Nee, die had al wat te doen" zegt mam. "Spijtig" zegt ze. "Inderdaad" zegt mam. Ik kijk pap lachend aan. "Moet ik hem bellen en vragen of hij toch kan komen?" vraag ik. "Ja" zeggen ze beide. Ik sta lachend op en loop naar de hal. "Hey schat, is er iets?" vraagt Mat als hij opneemt. "SIMP" hoor ik Koen op de achtergrond zeggen. "Bek dicht" zegt Mat. "Alles ok daar?" "Ja, maar is er iets?" "Mam en oma vinden het jammer dat je niet mee bent" zeg ik. "Echt?" vraagt Mat lachend. "Ja, ik moest vragen of je toch niet kunt komen" "Nee, sorry. We moeten nog veel bespreken" zegt hij. "Nou goed, dan niet. Ik ga taart eten, doei" zeg ik. "Doei schat, tot zo" "Tot zo" zeg ik en hang op. "En?" vraagt mam. "Hij kan niet" zeg ik. "Jammer" zegt oma. "Kom straks anders mee naar m'n penthouse, zien jullie hem nog een keer" "Ok" zeggen ze. Pap en ik schieten in de lach. We eten de taart op. "Ok, meisje. We hebben nog een cadeautje voor je" zegt mam. "Ja, we hopen dat je het leuk vindt" zegt pap. "Ok" zeg ik. Ik krijg een envelop in m'n handen geduwd. Ik open hem en haal er een blad uit. Ik vouw het blad open en zie 2 foto's. Het is een foto van een appartement en eronder een locatie op maps aangeduid. "Leuk, maar wat is dit?" vraag ik. "Brilletje nodig?" vraagt oma. "Nee, maar wat moet ik met die foto's?" "Effe uitleggen. Dat is een appartement, en dat is de locatie ervan" zegt oma. "Zo ver was ik al" "Goed, nou veel plezier" zegt ze. "Huh?" zeg ik en kijk pap en mam aan. "Nog een appartement?" vraag ik. "Ja, maar niet in Nederland" zegt pap. Ik bekijk de kaart goed. "New york?" vraag ik verbaasd. "Inderdaad" zegt mam. "Dit is zo vet. Bedankt" zeg ik en geef ze alle 3 een knuffel. "Hier" zegt oma en geeft me 2 sleutels. "1 voor mij en 1 voor Mat?" vraag ik. "Tuurlijk" zegt ze glimlachend. Ik kijk haar lachend aan. "Breng jij me thuis?" vraagt ze. "Ben je niet met de auto?" vraag ik. "Nee, taxi" "Ok" zeg ik. "Let's go" zegt oma en staat op. "Rustig" zeg ik. Ik geef mam en pap nog een knuffel en loop dan met oma naar m'n auto. "Eerst naar je penthouse" zegt ze als we in de auto zitten. "Dacht ik al" zeg ik lachend. Ik rij naar m'n penthouse. Na een uurtje ben ik terug en parkeer de auto. Oma en ik stappen in de lift. Mat belt me opeens. "Ben je al thuis?" vraagt hij verbaasd. "Ja, hoezo?" vraag ik. "Gewoon, zag je auto" zegt hij. "Oma is mee" zeg ik. "Gezellig" zegt Mat. "We zijn er" zeg ik en hang op. We stappen de lift uit en gaan naar de deur. "Hallo" zegt Mat die in de deuropening staat. "Waarom was je niet mee?" vraagt oma gelijk. "Ik moest nog wat bespreken met de jongens" zegt hij en wijst naar binnen. Ik druk een kusje op z'n lippen. "Niet pikken Emma" zegt oma en loopt naar binnen. "Zal ik doen" zeg ik lachend. "Geen groot cadeau meegebracht?" vraagt Matthy verbaasd. "Nee" zeg ik. "Wat heb je dan gekregen?" vraagt hij. Ik haal de sleutels uit m'n zak. "Sleutels?" Ik geef hem het blaadje. "Nog een appartement?" "Jaha" zegt oma. "Waar?" vraagt Koen. "New York?" zegt Mat verbaasd. "Jaja" zegt oma opnieuw. "Hier" zeg ik en geef hem een sleutel. Hij kijkt me vragend aan. "Ik ben toch niets met 2 dezelfde sleutels" zeg ik lachend en loop naar de jongens. Ik geef ze allemaal een knuffel. "Happy birthday" zeggen ze allemaal. "Thanks" zeg ik. "En wat moet ik met die sleutel?" vraagt Matthy. "Hey slimme, gebruiken" zegt oma. "Ah" zegt hij. De jongens moeten allemaal lachen. "Jij krijgt een sleutel en weet niet wat er mee te doen? Echt?" vraagt Frank. "Ja I don't know wat ik ermee moest doen. "In slikken" zegt oma en komt er ook bij zitten. Frank geeft d'r ook een knuffel. "Lang geleden" zegt hij. "Moet je maar wat vaker langs komen" zegt ze. "Mag ie niet van Faye" zegt Rob. "Mag ik wel. Ik had het gewoon wat druk" zegt Frank. Mat komt aanlopen met pilsjes. "Oma?" vraagt hij. "Ik heb een taxi" zegt ze en wijst naar mij. "Hey en ik dan?" vraag ik. "Jij hebt nog tijd zat om te zuipen" "Ik mag je oma wel" zegt Milo. "Ik mag jou ook wel" zegt ze.

Na een uurtje breng ik oma terug naar huis. "Doei meisje, doe je vrienden de groeten" zegt ze als ze uitstapt. "Komt goed" zeg ik. Ik zwaai oma uit en rij terug naar m'n penthouse. De jongens zijn er nog steeds. "En wanneer gaan jullie naar huis?" vraag ik. "Wil jij ons zo graag buiten?" vraagt Milo. Ik knik. "Nou bedankt" zegt Koen. "Graag gedaan" zeg ik en loop naar de keuken. Ik pak wat te eten. Na een paar uur gaan de jongens terug naar huis. Mat trekt me dicht tegen hem aan en drukt z'n lippen op de mijne. Ik ga erop in. Mat tilt me op en loopt de trap op naar m'n kamer. Mat legt me op bed en kijkt me grijnzend aan. Ik kijk hem glimlachend aan. Mat komt boven me hangen en drukt z'n lippen in m'n nek. Mat maakt een zuigzoen en drukt z'n lippen terug op de mijne. "Happy birthday lekker ding" fluistert hij in m'n oor. "Thanks baby" fluister ik terug. Mat trekt mijn kleren uit, en ik de zijne. Hij glijdt naar binnen en gaat steeds sneller en sneller. Na een half uur liggen we uitgeput naast elkaar. "Wat ben je toch lekker" zegt Mat en drukt kusje in m'n nek. "Wat ben jij toch te lekker om te weerstaan" zucht ik en druk een kusje op z'n lippen. Mat trekt me dicht tegen hem aan en slaat het deken over ons. Na een paar minuten val ik in slaap op Matthy z'n borst. 

Are you real with me?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu