📍DEEL 7📍

2.2K 35 2
                                    

*EMMA POV*

Ik word wakker en zie Liam naast me liggen. Ik kijk hem glimlachend aan en druk een kusje op z'n lippen. "Goeiemorgen" zegt hij met een ochtendstem. "Goeiemorgen" zeg ik en kijk hem aan. Na een paar minuten stap ik uit bed en loop naar de badkamer. Ik stap onder de douche. Na 10 minuten kleed ik me aan. 

"Dat shirt ken ik" zegt Liam als ik de badkamer uitloop

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Dat shirt ken ik" zegt Liam als ik de badkamer uitloop. "Dat kan" zeg ik en loop naar de keuken. Ik pak wat te eten en voel 2 armen rond m'n middel. "Wanneer zei ik je terug?" vraagt hij. "Dit weekend op het feestje" "Niet eerder?" Ik schud met m'n hoofd. "Volgende week examens, dus moet de rest van de week blokken" "Please?" "Misschien, ik stuur nog" "Gezellig" zegt hij zuchtend. "Ik vind het ook kut, maar vanaf volgende week heb ik tijd en kunnen we wat meer doen" zeg ik en druk een kusje op z'n lippen. "Ok, hou ik je aan" Ik knik. "Breng je mee naar school?" "Nee" Ik kijk hem zielig aan. "Ok" zucht hij. Na een paar minuten lopen we naar z'n auto en rijden naar school. "Tot snel" zeg ik en druk een kusje op z'n lippen. Liam maakt er een zoen van. Ik breek hem af en kijk hem lachend aan. "Tot vanavond" zegt hij. "Moet studeren" zeg ik en doe de autodeur dicht. Ik loop de school binnen. "Goeiemorgen" zeg ik en ga bij de jongens zitten. "Was het gezellig gisteren?" vraagt Frank. Ik knik glimlachend. "Gatverdamme, ik hoef geen details" zegt Rob. "Krijg je ook niet" zeg ik. Na een paar minuten sta ik terug op en loop naar m'n kluisje. "Heb jij echt niks beter te doen dan hier elke ochtend te staan?" Ik kijk Mat zuchtend aan. "Nee" zegt hij. "Dat dacht ik al. Wat wil je nu weer weten?" vraag ik zuchtend en kijk hem aan. "Wat zie jij in die gast?" "Ben jij jaloers?" "Nee, ik snap gewoon niet wat je in die gast ziet" "Hij is lief, knap, lekker" "Is dat het?" "En hij is goed in bed" zeg ik en doe m'n kluisje open. Mat slaat hem dicht en gaat voor me staan. "Wat wil je?" vraag ik. "Laat maar" zegt hij en loopt weg. Ik haal m'n boeken uit m'n kluisje en loop naar het lokaal als de bel gaat. "Dag schat" zegt Frank en komt naast me zitten. "Wat wil je?" vraag ik zuchtend. "Niets, maar aangezien jij mij gebruikt om met Liam af te spreken, wil ik je samenvattingen gebruiken om te leren" "Jaja" zeg ik zuchtend. Ik neem m'n telefoon en krijg een appje van Liam. 'Hoe laat ben je uit?' stuurt hij. '5de uur, maar moet gelijk naar huis' stuur ik terug. 'Kun je niet nog effe blijven?' 'Ja, misschien wel' stuur ik. 'Ok' 'Wat ben jij van plan?' 'Niks, wil je gewoon nog effe zien' stuurt hij nog. Onze docent komt binnen en start met de les.

-

"Jesus, hoe saai was dat?" vraagt Frank als we naar de aula lopen. "Valt toch nog mee" "Wacht effe iets heel duidelijk uitleggen. We zijn hier op school. En school is niet leuk" zegt hij. "Moet je het haar nu weer leren?" vraagt Milo. "Ja, jammer genoeg wel" zegt hij en kijkt me aan. "Dus, wat onthouden we?" vraagt Frank daarna. "Jij haat school, en ik moet dat ook doen" zeg ik. "Goed zo, en je vergeet nog dat ik je samenvattingen krijg volgende week" "Jaja" zeg ik en neem m'n telefoon. Ik scrol wat door Insta. "Ik wil ook samenvattingen" zegt Milo. "Samenvattingen van wie?" vraagt Rob die met Koen aankomt lopen. "Die van Emma, volgende week" zegt Milo. "Ja, same" zeggen Rob en Koen. "Nog iemand?" "Nog iemand wat?" vraagt Raoul die samen met Matthy aankomt lopen. "Nog iemand die samenvattingen wil volgende week" "Ja" zeggen ze allebei. "En wat krijg ik daarvoor in de plaats?" "Een leuk feestje dit weekend" zegt Frank. "Alleen dat?" vraag ik. "Wat wil je?" vraagt Milo. "Ik zoek nog wel iets" zeg ik. Na een paar minuten moeten we terug naar ons lokaal. We ploffen achteraan. Ik leg m'n hoofd op de bank. "Heb je niet genoeg kunnen slapen vannacht?" vraagt hij. "Jawel, maar ben gewoon moe" zeg ik zuchtend. "Schat toch" zegt hij lachend. "Stop met lachen of je mag je eigen samenvatting maken" zeg ik. "Emma, ik zou graag met m'n les beginnen, dus gelieve recht te gaan zitten" zegt onze mentor. "Doe maar, ik kan zo ook luisteren" zeg ik en blijf liggen. "Als mevrouw klaar is met bijdehand doen, kunnen we beginnen" zegt hij. Ik blijf liggen en hoor meneer beginnen met vertellen. "Emma, recht op zitten" zegt hij na een paar minuten opnieuw. Ik voel een por in m'n zij. "Auw" zeg ik. "Emma" zegt meneer. "Ja sorry, maar Frank port me in m'n zij" zeg ik. "Nu heb ik er genoeg van, ga je maar melden" Ik sta zuchtend op en loop het lokaal uit. Ik loop naar m'n kluisje en haal er wat te eten uit. "Hoi" hoor ik achter me. "Jesus" zeg ik en draai me om. "Eugh, wat moet je?" vraag ik als ik Mat zie staan. "Wat doe jij hier? Moet je niet in de les zitten?" vraagt Matthy. "En jij dan?" "Er uit gestuurd" "Same" zeg ik en doe m'n kluisje terug dicht. "Jij uit de les gestuurd" "Ik lag half te slapen, had geen zin om recht te gaan zitten, en Frank porde me waardoor ik iets te luid was, wat heb jij gedaan?" "Niets, die van wiskunde mag mij gewoon niet" "Die mag niemand" zeg ik en loop naar de aula, gevolgd door Mat. We gaan aan een tafel zitten. Na een half uur komen de anderen er ook bij zitten. "Wat een wonder. Matthy en Emma zitten aan 1 tafel en hebben geen ruzie" zegt Frank. "Bek dicht, dankzij jou zit ik hier met hem" zeg ik. "Sorry prinses" zegt hij en kijkt me zielig aan. "Jij maakt je eigen samenvattingen" "Oh please, ik doe alles voor je" zegt hij smekend. Ik kijk hem aan. "Jij betaalt m'n vakantie" "Uh, pardon?" "Wat? Kom jij na de zomervakantie liever terug?" "Nee" "Perfect, dan betaal jij m'n vakantie" De jongens moeten allemaal lachen. "Ik zou stoppen met lachen of jullie kunnen ook zelf jullie samenvattingen maken" zeg ik. Frank moet nu lachen. "Moeten wij ook je vakantie betalen?" vraagt Koen. "Ja is goed" zeg ik lachend. "Dombo, we konden haar toch ook een etentje betalen" zegt Rob en geeft Koen een klap tegen z'n achterhoofd. "Kan nog steeds, als ik op vakantie ben" zeg ik glimlachend. "Ik vind dat we dan wel mee moeten" zegt Milo. "Ja dag, het enige moment dat ik zonder jullie ben" zeg ik. "Bleh, bleh, bleh, je ziet ons na school toch niet" zegt Raoul. "Ah nee?" zeg ik en kijk ze aan. "Hey, jij laat Mat binnen" zegt Koen. "Hey, hij komt gewoon binnengelopen, net zoals Frank" zeg ik. "Ja wij dus niet" zegt Rob en wijst naar zichzelf, Raoul, Milo en Koen. "Nog niet" zeg ik en scrol wat door Insta. Na een paar minuten staan we terug op en lopen naar ons lokaal. "Ga je alleen op vakantie?" vraagt Frank verbaasd. "Nee, met jou vriendin" "Hoezo weet ik daar niets van?" "Omdat je het nog niet gevraagd hebt" zeg ik en plof achterin. "En hoe lang blijven de dametjes weg?" "2 weken" "Huh? Moet ik 2 weken zonder Faye?" Ik kijk hem aan. "Nee, 1. Tenzij je daarna niet wil komen met Liam en de ander jongens?" vraag ik. "Ja is goed" zegt hij glimlachend. Ik neem m'n telefoon en scrol door TikTok.

Are you real with me?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu