📍DEEL 23📍

883 16 0
                                    

*EMMA POV*

*SKIP 3 MAANDEN*

Ik ben vorige maand bevallen van Finn en Lynn. Ze liggen nu gelukkig te slapen waardoor ik ook een beetje kan rusten. Mat is naar de winkel.Straks komen de andere langs. Ik ga op de bank liggen en sluit m'n ogen. Na een paar minuten val ik slaap.

Ik word wakker door geween. Ik sta op van de bank en ga naar de kamer van de tweeling. Ik zie dat Finn wakker is. Ik til hem uit z'n bedje en druk hem dicht tegen me aan. Ik loop een paar rondjes en hoor de bel gaan. "Schat, doe effe open" zegt Mat. "Sleutel vergeten?" vraag ik lachend en doe de deur open. "Nee, m'n handen vol" zegt hij en loopt naar binnen. Ik loop met Finn de trap af en zet de deur open voor Mat. "Ah, is er eentje wakker?" vraagt Mat als hij Finn ziet. "Jep" zeg ik. Mat zet de boodschappen in de keuken en loopt dan op mij af. Hij neemt Finn over. Lynn begint ook te wenen. Ik loop de trap terug op en til Lynn ook uit haar bedje. "Dorst?" vraagt Mat. "Thinks so" zeg ik. "Ok" zegt hij. Hij geeft Finn terug aan mij en gaat hun melkflesjes maken. *DING DONG* Mat loopt naar de deur en doet open. Frank en Faye lopen naar binnen. Ik kijk ze aan. Faye neemt Finn over. "Cutie" zegt ze glimlachend en kijkt Frank aan. "Nee, jij wacht maar een tijdje" zegt hij. "Ook goed, dan kom ik hier elke dag heen" zegt ze. "Ok" zegt Mat en komt aanlopen met 2 flesjes. Faye krijgt 1 en ik ook. We gaan op de bank zitten en geven Lynn en Finn hun flesje. Matthy en Frank komen erbij zitten. We praten ondertussen wat. Na een paar minuten gaat de bel. Ik kijk Mat aan. "Jaja" zegt hij en staat op. Ik kijk glimlachend naar de deur en zie Lieke en Raoul staan. Ik geef Lynn aan Frank en sta op. Lieke geeft me een knuffel, gevolgd door Raoul. "Hey" zeggen ze en lopen door naar de bank. We gaan erop zitten en ik krijg Lynn terug van Frank. "Ze kijkt raar naar me" zegt hij. "Ze is moe" zeg ik en loop naar boven. Faye volgt me met Finn in haar armen. We leggen Finn en Lynn in hun bedje. "Schatjes zijn het toch" zegt Faye. Ik kijk haar glimlachend aan. "Je mag ze altijd lenen om Frank gek te maken" zeg ik. "Zal ik onthouden" zegt ze lachend. Ik kijk Faye lachend aan. Lieke komt ook binnen. "Slapen ze al?" vraagt ze. Ik knik. "Cuties" zegt ze. Na een paar minuten gaat de bel opnieuw. Ik kijk op de parlofoon en zie dat Koen en Rob voor de deur staan. Ik doe de deur open. Faye, Lieke en ik lopen de trap af en gaan terug op de bank liggen. "Slapen ze?" vraagt Mat en slaat z'n armen rond m'n nek. Ik knik en druk een kusje op z'n lippen. "Gadverdamme" zegt Koen. "Jonge, zoek lekker een vriendin" zeg ik. "Ben ermee bezig" zegt hij. "Tuurlijk" zegt Rob lachend. "Hey, ik kom tenminste, Milo daar in tegen heeft het te druk met z'n fix" zegt Koen. "Moest jij een fix hebben, zat je daar nu ook bij" zegt Frank. "Waarschijnlijk wel" zegt hij. We praten nog een paar uur. "Mat, morgen hebben we opnames" zegt Roelie voor ze het huis verlaten. "Euh" zegt hij en kijkt naar mij. "Ga maar" zeg ik. "Thanks cutie" zegt hij en drukt een kusje op m'n lippen. De jongens lopen het penthouse uit en gaan naar huis. "Mag ik echt?" vraagt hij. "Alsof je dat aan mij moet vragen" zeg ik lachend en ga op de bank liggen. Mat komt boven me hangen. "En de kinderen dan?" vraagt hij. "Ik heb nog 2 ouders, jij hebt er ook 2 en je hebt 3 broers" zeg ik. "Aha, zo ga jij dat doen" Ik knik glimlachend en voel een kusje op m'n lippen. Mat komt op m'n borst liggen en na een paar minuten vallen we in slaap. 

Are you real with me?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu