*EMMA POV*
Ik word wakker in Matthy z'n armen. "Good morning lekkerding" zegt hij en drukt een kusje in m'n nek. "Hou daarmee op" "Met wat?" "Met me zo te noemen" "Jij stopt ook niet met me Matthyas te noemen" "Nee, klopt, dat is je naam. Ik heet geen lekkerding" "Nee, maar dat ben je wel" "Sinds wanneer simp jij zo hard?" vraag ik en kijk hem vragend aan. "Ik simp niet, ik zeg gewoon wat ik zie" zegt hij en drukt een kusje op m'n lippen. "Toch een klein beetje simpen" zeg ik. "Problemen mee?" "Nee, gewoon effe melden" Mat trekt me dicht tegen hem aan. Ik neem m'n telefoon en open Snapchat. Ik beantwoord een paar snaps, tot Mat m'n telefoon over neemt en de camera opent. Hij maakt een foto van ons die hij instelt op m'n achtergrond en doorstuurt naar zichzelf.
Ik probeer uit Mat z'n grip te komen. "Waar wil mevrouw heen?" vraagt hij. "De badkamer. Ik wil me omkleden" zeg ik. "Nee" zegt Matthy en versterkt z'n grip. "Waarom niet?" "Ik wil nog effe blijven liggen" "Ik niet" "Dan heb je pech" zegt hij en drukt kusje in m'n nek. "Nee" zeg ik en duw hem weg. "Emma, doe nou niet zo moeilijk. Ben je eindelijk van mij, mag ik je nog niet in m'n armen houden" "Dan heb je pech gehad" zeg ik en stap uit bed. Mat pakt m'n pols vast. "Blijf" "Nee, ik wil zwemmen" "Oeh" zegt hij. "Wat?" "Jij in bikini" zegt hij. "Serieus?" Hij knikt glimlachend. "Lekker" zegt hij en loopt naar de kast. "Nee, jij gaat niet kiezen" "Oh ik ga zeker wel kiezen" "Nee" "Jaha" "Mat, je slaapt de rest van je leven alleen als je nu niet weg gaat" zeg ik. "Dat meen je niet" "Dat denk je" zeg ik. Mat draait zich om en kijkt me vragend aan. "Je meent het echt" Ik knik glimlachend. "Nee, dat kun je me niet aandoen" "Oh zeker wel" Mat loopt terug weg. "Dat dacht ik al" zeg ik en zoek zelf een bikini. Na een paar minuten heb ik er een gevonden en loop naar de badkamer. Ik kleed me om.
Ik loop de badkamer terug uit en zie Mat me aanstaren. "Ik had toch iets anders gekozen" zegt hij. "Ja, dat dacht ik wel gedacht" zeg ik. Mat staat op en loopt richting mij. Hij kijkt me doordringend aan en drukt z'n lippen op de mijne. Lat tilt me op en drukt me tegen de muur. "Nee" zeg ik en duw z'n hoofd weg. "Wat? Waarom niet?" vraagt hij en kijkt me zielig aan. "Geen zin" "Hoezo niet?" "Ik wil gaan zwemmen" zeg ik. Matthy loopt de kamer uit met mij nog steeds in z'n armen. "Romeo en Julia hebben de weg naar de woonkamer toch nog gevonden" zegt Koen. "Euh, mevrouw deed er een half uur over om haar bikini aan te trekken" zegt Mat. "Valt nog mee dan. Normaal duurt het een drie kwartier" zegt Frank. "Bek dicht, jij doet er soms een uur over om je klaar te maken voor een date met Faye" zeg ik. "En dan ben ik ijdel" zegt Faye. "Ben je ook" zegt Frank. Ik kijk ze lachend aan. Mat loopt door naar de keuken en zet me op het aanrecht. "Wat wil je eten?" vraagt hij. "Jij die ontbijt voor me gaat maken?" "Moet toch oefenen" "Oefenen?" "Dat weet mevrouw nog niet he. De jongens en ik gaan samenwonen" zegt hij en kijkt me aan. "Dus ik word je proefkonijn voor al je ontbijtjes?" "Inderdaad. Dus als jij het lekker vind, is het eetbaar" "En als ik 3 dagen op bed lig, stuur ik de doktersrekening" "Ok" zegt hij en komt voor me staan. Hij drukt een kusje op m'n lippen. Hij loopt terug en begint met het ontbijt. Ik kijk hem de hele tijd aan. "Stop met staren" zegt Matthy. "Nooit" "Dan krijg jij geen ontbijt" "Ok, proef je zelf maar" "Laat maar" zegt hij en geeft me wat te eten. Ik kijk hem waarschuwend aan. "Wat?" vraagt hij. "Niets, maar als ik straks ziek ben, is het jou schuld" "Jaja, dan zorg ik wel voor je" zegt hij en neemt ook wat te eten. We eten het ontbijt op. "En? Ben je al ziek?" vraagt hij. Ik knik. "Leugenaar, je vond het fucking lekker" "Misschien" zeg ik en spring van het aanrecht. Mat trekt me terug. "Ik wil zwemmen" "Ja dat weet ik ondertussen al lang" zegt hij. "Laat me dan gaan" "Nooit" zegt hij. Ik wring me uit z'n armen en loop naar het zwembad. "Leef jij nog?" vraagt Milo die op het luchtbed ligt. "Nog wel, maar heb net ontbijt van Mat gekregen" "Oeh, nooit aannemen" "Hey, dat heb ik gehoord" zegt Mat die z'n armen rond m'n nek slaat. "Laat me los" zeg ik. "Nee" "Moet dat hier?" vraagt Milo. "Hey, het is Matthy" zeg ik. "Klopt" zegt hij en drukt z'n lippen in m'n nek. "Matthy" zeg ik. "Gadverdamme" zegt Koen. "Dank u" zegt Milo. Ik wring me uit Mat z'n armen en spring het zwembad in. "Wat gaan we vanavond doen?" vraagt Rob die buiten komt. "Er is hier niet ver van een leuke club" zegt Faye. "En hoe weet jij dat?" vraagt Frank. "Hey, wij zijn hier al langer dan jullie" zegt ze. "Er zijn vooral heel leuke jongens" zeg ik. Mat kijkt me waarschuwend aan. Ik kijk grijnzend terug. "Tuurlijk, daar letten ze weer op hoor" zegt Raoul. "Inderdaad" zeggen we lachend. "Hebben jullie dat vorige week ook gedaan?" vraagt Frank. "Tuurlijk" zeg ik. Mat kijkt jaloers weg. Ik stap lachend het zwembad uit en loop naar binnen. Ik hoor iemand achter me aanlopen. Ik draai me om en zie Mat staan. "Ik dacht wel dat je me zou volgen" zeg ik lachend en loop door. "Wat heb jij vorige week allemaal gedaan?" vraagt hij en trekt me dicht tegen hem aan. "Zuipen, feesten, strand, zee, slapen" zeg ik. "Nog iets meer?" "Jongens kijken, Liam dumpen" "Beste beslissing van je leven tot nu toe" zegt Mat en drukt z'n lippen op de mijne. "Ha, ik wist het" hoor ik Faye zeggen. "Wat weet je?" vraag ik en kijk d'r vragend aan. "Dat jullie een rela hebben" "En wie zegt dat?" vraagt Matthy. "Sinds wanneer kunnen jullie in 1 ruimte zijn, zonder ruzie te maken?" "Sinds we bij elkaar op de kamer moeten slapen" zeg ik. "Oh, en dat vinden ze heel erg hoor" "Je moest eens weten" zegt Mat. Ik geef hem een tik tegen z'n arm. "Dus, vertel. Sinds wanneer?" vraagt ze en kijkt ons glimlachend aan. Ik kijk Mat vragend aan en voel z'n lippen op de mijne. "Sinds wanneer?" vraagt Faye geïrriteerd. "Gister" zeg ik. "Ah, dat waren jullie dus aan het doen op het strand" zegt ze. "Inderdaad" zegt Matthy. "Jij vals kreng, waarom zei je dat gisteren niet?" zegt ze en kijkt mij aan. "Jij vroeg het niet" "Jij moet het uit jezelf vertellen" zegt ze. "Krijgen wij nog drank?" roept Frank van buiten. "Jaja" roept Faye terug. We pakken wat te drinken en lopen terug naar buiten. "Finally" zegt Koen. "Kwam er dan zelf achter" zeg ik. "Nee, jullie waren al binnen" zegt hij. "Lui" "Nee, vakantiemodus" "Lui dus" zeg ik. "Hey, jij bent al 2 weken op vakantie hoor" "Ik had effe nood aan een week rust" "Hoezo dat?" "Ik heb een fucking jaar met jullie moeten overleven" "Nou bedankt" zegt Milo. Ik kijk hem glimlachend aan. We kloten nog een tijdje met z'n allen in en rond het zwembad.
JE LEEST
Are you real with me?
FanfictionHij is een player Na een paar nachten samen, wordt hij verliefd op haar, zonder dat hij het doorheeft. Zij wordt verliefd op hem Ze spreken een paar keer in het geheim af Als dat maar goed afloopt...