-Szóval így futottam össze ezzel a piros leveles gyerekkel a múlt héten, hogy is hívták-gondolkodtam-Mark.
-Na ő, hidd el nem százas-szólalt meg Hyuka.
-Ezt honnan veszed?-néz fel könyvéből Tae.
-Az évfolyamomba jár a haverja, mindig átjárkálnak az osztályunkon is. Nagyon idióták én mondom-mutogatott, majd meglapátolta pudingját.-Jólvan, vissza térve Yeonjunra-néztem körbe az arcokon-mit gondoltok?
-Arrogáns-nyögte be Tae-nem bírom az ilyen embereket.
-Kicsit olyan, mintha azt hinné, hogy mi ilyen-elgondolkodott közben kanalát lengette- Hogy mondják ezt... Felsőbbrendűnek érezné magát nálunk, nem?
Beomgyu csak bólintott, szokatlanul halk volt ma. Ami nála gyanús, remélem nem keveredett megint bajba. Aggodva tekintettem rá közben ezen járt az agyam.
-Taehyun-lépett az asztalunkhoz egy váratlan figura. Renjun volt az, egy évfolyam társunk.
Tae felé fordult, majd a jövevény végig pásztázott rajtunk majd megint megszólalt.
-Lenne egy perced, négyszemközt?
Tae ránk pillantott majd feltápászkodott.
-Mindjárt jövök.Elindultak, szerintem az iskola wc melletti beugróba. Hirtelen késztetést éreztem, hogy utánuk menjek. Felálltam az asztalnál majd egy kar markolt rám, vissza rántva az asztalhoz. A mellettem ülő Beom nézett rám komoly tekintetével.
-Ne. El tudja intézni.
-Tudom,-halk sóhajt eresztettem ki-bízom Taeben, de biztosabb lenne ha oda menne valaki-Beomra szegeztem a tekintetem erős célzással.
-Bin,-fordította felém fejét-nem megyek utánna.
-Miért nem?
-Miért mennék?
-Hogy ne legyen baja.
-Miért lenne?
-Mert Renjun nincs egyedül.Szemöldökét meg megráncolva pillogott rám, majd egy szó nélkül felállt és elindult.Tudta mire gondolok, szinte hallottam ahogy magában azt mondja 'mi a francért nem szóltál előbb'. Persze nem akartam, hogy meghallja bárki próbáltam természetesten viselkedni. Viszont nehezen ment, Hyukával szembe néztem szavak nélkül is érezte, hogy mi történik.
Beomgyu és Taehyun nagyon közel állnak egymáshoz. Félek, hogy megpróbálják ezt kihasználni. Tudják ha valami történne Taevel Beomgyu robbanna. Beom a napokban túl sokszor keveredett össze tűzésbe azzal a csapattal. Jaemin is tagja a bandájuknak, van egy érzésem, hogy Marknak is köze lehet ehhez az egészhez de nem lehetek benne biztos. Lehet nem volt jó ötlet, hagynom kellett volna, hogy vissza vegye a levelet. A fejem zakatolt, féltem ezt most elszúrtam.Az időre pillantottam, 'mindjárt csengetnek' felkaptam fejem a fiuk még sehol. Hyukára néztem, alig evett. Ő is ideges. Rizikós játékot játszuk amiből nem tudom ki lehet-e szállni.
-Hyung, nem kéne utánnuk menni?-tőrte meg a csendet Hyuka.
Nagyot nyeltem, vissza kell vinnem őket legalább az osztályukba. Ha Beom megint kikap ki is csaphatják, ilyesmit nem kockáztathatok.Tekintetemmel az egyre ürülő ebédlőt pásztáztam, megpillantottam két alakot a bandájukból. Szinte készenlétben ültek a wc felöli kijáratnál. Egy ideje már figyelem őket, Renjunnal együtt jelentek meg.
Igazam volt. Ez egy csapda.
Hyukának írtam egy üzenetet, majd felnéztem. A két alak még mindig minket figyelt.
BIN HYUNG
ne menj a wc felölni, ott várnak ránk ketten is.
használd a másikat, megyek utánad nemsokára.legyszives bármi van írj!!!
HYUKAA
vettem!ha baj van nem szólok bele.
Felnézve bólintottam, majd elköszönt és elindult. Figyelték egy darabig, de nem mentek utána. Lehet csak túlgondolom. Lehet csak vissza mentek az osztályba srácok.
Elindultam oldaltáskám magamra kapva a másik kijárathoz. Megkerültem és a wc irányába indultam, óvatosan haladtam. Az iskola ezen részén vannak a klubok, emiatt nem jár nap közbe erre felé senki. Hiába pár perc volt csengőig néma csend uralkodott a folyosón. Csak egy halk zaj ami gondolom a fiúké lehetett. Óvatosan hátra néztem de nem hallottam mögöttem jönni senkit. Megálltam a saroknál amely a wck irányába fordul. Hallgatóztam de messze voltak, megpróbáltam a telefonom kamerájával kinézni a sarkon, nem akartam beléjük futni ki tudja mi történik.
A kamerámon Beomgyu és Taehyun látszott, mellettük két alak. Következő percben Beomgyu nekiment az egyiknek.
Elraktam a telefont és futottam feléjük.
YOU ARE READING
𝒱𝐞𝐫𝐞𝐛𝐞𝐤 𝒮𝓏𝐞𝐫𝐞𝐧𝐚𝐝𝐣𝐚 |#𝐘𝐄𝐎𝐍𝐁𝐈𝐍
Fanfiction-dök elnök és bukása txt fanfiction /yeonbin