3🕷️

499 63 49
                                    

Oyun başlasın!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oyun başlasın!

Bir şeyleri berbat etmek gibi bir huyu olduğuna inanıyordu her zaman. Yani bir şeye elini bile sürse onun şanssızlığı yüzünden berbat olacağını düşünüyordu.

Buraya geldiklerinden beridir zaman kavramından habersizlerdi. Ki nasıl geldiklerini bile bilmiyorlardı.

Jungkook'un en son hatırladığı şey iş yerinden evine gittiğiydi. Gözlerini bu lanet yerde açması sinirlerini yeterince bozarken, bu robot sesin dediklerini kavramaya çalışıyordu.

Oyun...

Herkesin ellerinde ki ipler birden açılınca şaşkınlıkla birbirlerine bakmaya başladılar. Tüm gözler ne olduğunu anlamaya çalışırken yine o sinir bozucu ince ses geldi kulaklarına.

"Oyun başlıyor!"

Kimseden ses çıkmazken gülme sesleri eşliğinde konuşulmaya başlandı.
"Öncelikle hangi aşk üçgeninde bahsetsek bilmiyorum. Kim açıklamak ister gibi bir şey sormayacağım. Direk Namjoon, Jisoo ve Jin hakkında birbirlerine olan itiraflarını dinlemek istiyorum."

"Napalım yani?" Chaeyoung'un sorduğu soru üzerine kimse sesini çıkartmadan önüne bakmaya başladı.

"Neyden bahsediyor bu salak?" Jisoo'nun sorusu üzerine herkes yeniden sessizliğe bürünmüşken Namjoon konuştu.
"Senin yaptığın saçmalıklardan!" Yere sabitlenmiş bakışlar yüzlerine bakarken Jin konuşmaya başladı.

"Ne saçmalıyorsun, Namjoon?!" Namjoon ağzını açıp konuşmaya başladığı an yine aynı ses duyuldu.

"Ah zavallı Seokjin, hiçbir şeyden haberi yok!" Herkes birbirine sorgulayıcı bakışlar atarken Jin'in üstündeki rahat tavır bozulmuştu.

"Neyden bahsediyorsun?" sorduğu soruya karşı kimseden cevap gelmeyince yine aynı robot ses konuşmaya başladı.

"Kim Jisoo, Kim Seokjin'i Kim Namjoon'la aldattığını nasıl açıklayacaksın?!" Chaeyoung'un ağzından 'hah' diye bir ses çıkınca Jisoo itiraz etmek için hızla ayağa kalktı.

"N...ne diyorsun aptal?!" herkes şaşkınlıkla birbirine bakarken Jin, ayağa kalkarak Namjoon'a yürümeye çalıştı.

İki adım atmıştı ki kafasını çarptığı şey ile duraksadı. Çoğu kişi ayağa kalkarak ne olduğunu anlamaya çalışırken Jennie, elini görünmez cama sürdü ve
"Siktir!" diye mırıldandı.

"Ne oluyor lan!" Yoongi, sinirle ayağa kalktığında herkes endişe ile birbirine bakmaya başladı. Ölümcül sessizlik odaya hakim iken kulakları tırmalayan o ses duyuldu.

"Ah! Oyunun asıl kuralını söylemeyi unuttuk. Her yalan söylediğiniz de veya doğruyu söylememekte ısrar ettiğinizde bulunduğunuz cam hücrenin içine su doldurulacak."

Cursed Past Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin