8🕷️

353 49 9
                                    

Akıcı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Akıcı...

Gözler daha ne yaşayabiliriz der gibi etrafı süzüyordu. Ölenler ardında soru işareti bırakmamıştı ama kalplerde biraz da olsun hüzün bırakmıştı.

Taehyung, herkesin bir yerlere dalmış olduğunu görünce yan tarafına dönerek
"İyi misin?" genç kadın aldığı soru ile ifadesiz bir şekilde ona baktı.

"İyiyim demek iyi gelecekse iyiyim."

Bu cevap sol tarafında derin bir ağrı bırakmıştı. Tekrar önüne dönerek su dolu hücrelere baktı. Suyun içinde dört ölü beden.

Sessizlik son hız devam ederken gelen ikinci bir ağlama sesi ile duraksadılar. Karanlığın çökmüş olduğu odadan bir erkeğin ağlama sesi geliyordu.

Herkes şaşkınlıkla etrafına bakarken gözler tek bir yerde sabitlendi.
Seok Jin'de.

Genç adam, sanki içinde yılların birikmiş olan hüznünü, sinirini ağlayarak atıyordu.

Elleri ile yüzünü kapatarak ağlamaya devam etti.

Sonzuluk diye bir kavramın olduğu düşüncesini hiçbir zaman idrak edememişti ama şuan tam önünde sonsuzluğa uğurlanan birkaç beden vardı.

Chaeyoung'un, üstünde ki çiçekli elbise suyun içinde olmasına rağmen kalkmazken çok güzel gözüküyordu.
Yüzünde beliren kasvet her zaman vardı ama huzurlu gözüküyordu belkide.

Yan tarafında bulunan Lalisa'nın yüzündeki tebessüm garipti. Delirmişti belkide ama sevgilisinin yanına gideceği için mutluydu.

Jimin'in yüzünde belirsiz bir ifade vardı. Bu adam zaten sırların insanıydı. Kimse hiçbir zaman onu çözememişti.

Son olarak Jungkook ise yüzünde ki pişmanlık belirten bir ifadeyle veda etmişti bu dünyaya.

Zamanında karısını aldatmıştı.
Belki bunun için pişmandı.

Zamanında Lalisa'ya metresi gibi hissettiriyordu sevdiği kadın olmak yerine.
Belki de bunu hissettiremediği için pişmandı.

Jungkook'un pişman olması hiçbir şey değiştirmiyordu. Arkasında onu seven bir kadın ve ona sonsuz bir nefret besleyen bir kadın bırakmıştı.

Chaeyoung, bunları yaşamayı haketti mi?
Belki evet, belki hayır.

Lalisa, bunları haketti mi?
Belki evet, belki hayır.

Peki...

Jimin, o bunları haketti mi?
Belki evet, belki hayır.

Bunları onlar canlı olana kadar öğrenemeyeceğiz.
Tekrar canlı olmaları mümkün mü?

Belki evet, belki hayır...

Cursed Past Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin