I used to love you
İçlerinde oluşan tedirginlik mükemmel derecede fazlaydı. Kimse ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Ve içlerini kemiren korkuya esir olmak istemiyorlardı.
"Ne yani şimdi ne olacak?!" Taehyung'un sorusu üzerine robot sesten cümleler geldi.
"Hala Kim Jisoo, sorumuza cevap vermedi." bütün gözler Jisoo'ya çevrilirken genç kadın boğazında oluşan yumru ile yutkundu.
Sessizliği ile yerine tekrar oturunca Jin'in bakışları ona dönüşmüştü. "Bana bir açıklama yapmak zorundasın." söylediği şeylere karşı Jisoo yüzünü kaldırmadan başını salladı.
"Cevap vermeniz için son on saniye.." gelen ses ile beraber sessizlik olduğu gibi devam ederken Jisoo düşüncelere dalmıştı.
"3, 2, 1 ve 0" gelen ses ile herkes ne olacağına bakarken oldukları hücrelerin içine bileklerini üç parmak aşacak kadar su doldu.
"Doğru cevap gelene kadar su seviyesi artacaktır." gelen ses ile beraber tekrar süreyi belirten işaret belirirken herkesin gözleri Jisoo'nun üzerindeydi.
"Siktir edip söylesene seni kaltak!" Yoongi'nin söylediği sözlere karşı Jisoo gözlerini yerden kaldırıp konuşmaya başladı.
"Kimseyi aldatmadım!"
"Yalan söylenilen her bir cevapta o kişinin hücresine su dolacaktır! Kim Jisoo ilk yalanınız." gözler tekrar Jisoo'ya dönmüşken Jisoo'nun hücresi su almaya başladı.
Taehyung, hızla ayağa kalkarak bağırmaya başladı. "Cevap versene aptal öleceksin!"
Jisoo, diz kapaklarına gelen su ile titrek bir şekilde konuşmaya başladı.
"Ta..tamam ben yaptım. Tanrı kahretsin ki yaptım. Onu aldattım. KES ŞU SUYU!" sonlara doğru yükselen ses ile kafalarının üstünde ki kırmızı ışık yeşile döndüğü zaman derin bir nefes aldı."Na..nasıl yaparsın?
Hemde en yakın arkadaşımla!" Jin'in titreyen sesiyle sorduğu soruya karşı Jisoo sinirle elini cama vurarak konuşmaya başladı."Yaptım anladın mı yaptım? Bir boka yaramayan herifin tekiydin. Paraya ihtiyacım vardı yaptım. Fakir olarak yaşamaktansa kaltak olarak anılmaya tercih ederim." Jisoo'nun söylediği sözler Jin'in kalbine bir bıçak gibi saplanırken konuşmaya çalıştı.
"Öz..özür dilerim."
"Neyden bahsediyorsun?!" genç adam dolan gözlerini gizlemeye çalışarak konuştu.
"Seni sevdiğim için." karanlık odaya derin bir hüzün çökerken Jin yerine oturdu. Jisoo yaklaşık yarım dakika ayakta olduğu gibi durduktan sonra titrek bir şekilde sandalyesine oturdu.
'Seni sevdiğim için' bu cümle belkide çok ağrına gitmişti.
Etraftakiler sessizliğini korurken robot sesin gülüşü doldurdu kulaklarını. Jisoo, gözlerini yere sabitlemiş bir şekilde dururken dikkatini yeniden sese verdi.
"Senin için üzüldüm diyemem Seokjin, çünkü sende masum değilsin ama şimdi bu konuyu açmak için erken." bir kaç saniyelik sessizlikten sonra cümlesini devam ettirdi.
"Şimdi ki kişiler;
Chaeyoung, Jungkook ve Lalisa..."