Tae furán viselkedik, azóta a nap óta mikor otthagyott a lakásán, és én pedig egyre csak rosszabbul érzem magamat.
Én vagyok az oka?
Mit tettem amiért láthatóan kerül?
Sóhajtva lépek be az iskolába, a őszi szünetnek hamar vége lett, és ez bizonyítja az is hogy nem olyan sokan voltak megjelenni a első iskolai napon. Láthatóan Suga és Hoseok nem érkezett meg és nem is fognak, ha ők ketten hiányoznak akkor még NamJoon is várhatóan nem fog jönni.
Mi ketten Taevel és Jimin érkezett meg, sóhajtva nézem Taet aki azzal az Eun-nal és a másik csajjal lóg, nem értettem hogy hogyan és miért, de eléggé kerül engemet, ennél feltünőbb nem is lehetne - mélázok el, így nem veszem észre az előttem hadonászó kezet, nagyokat pislogva próbálok fókuszálni az előttem levő alacsony barátomra.
- JUNGKOOK! - üt mellkason Jimin, amit megse érzek, de azért felszisszenek tréfálkodva vele.
- Egy nap megöllek - morog, majd Tae-ra nézve kezd beszélni - Összevesztettek? - pillant rám immáron, de fejemet csóválva jelzem fogalmam sincs mi van vele.
- Nem tudom - vonok vállat, de tekintetem nem szakítom el a legjobb barátomról - Egyszer csak nem keresett többet, és elkezdett kerülni - sóhajtok fel megadóan, majd a terembe indulnék, de Jimin megállít
Fájdalmas tekintettel nézek rá, ami lesokkolja őt, sóhajt egyet, majd egyszerűen beránt a szertárba ami mögöttünk van, bezárja majd engem leültet az egyik vödörre, Hyungom pedig elém guggolva fogja meg a kezemet.
- Valami történt - szorítja meg a kezemet, de nem vagyok hajlandó a titkunkat elétárni - Kook! - szól rám erélyesen, elkezdek könnyezni.
- Nem tehetem - suttogom halkan.
- Kook, a te érdekedben - Chimre nézek, majd végül egy idő után belekezdek.
- Én - szólalok meg, de nem tudom hol kezdjem - Egy olyan barátság extrákkal kapcsolatban vagyok vele..
- Mi? - döbben le Jimin, teljesen megértem a reakcióját.
- És egy nap egy hasonló kiruccanásunk után, egyszerűen otthagyott - szipogok halkan, nem szeretném hogy bárki is meghalljon minket - Azóta meg kerül, ha odamegyek hozzá, ő csak egy kifogással vagy anélkül elmegy.
- Értem - sóhajt fel amint befejezem a történtekről való mesét - Gyere - ránt fel, majd derekamnál fogva megtart mielőtt hanyatvágódnék.
- Köszi - köszönöm meg segítségét, miután elenged - Te és Suga? - kérdek rá kettejük kapcsolatára, de csak fejrázást kapok.
- Futókapcsolat - von vállat nemtörődöen, de hangjában és szemeiben fájdalom honol.
Odalép az ajtóhoz majd kinyitva azt kipillant, túl sokáig nézelődik így én is megnézem hogy mi köti le Hyungomat, de bár ne tettem volna.
Taehyung és Eun egymás kezét fogják, de akkor törik el bennem valami amikor megcsókolják egymást.
Szóval ilyen érzés ha összetörik a szívedet?
YOU ARE READING
Are We Just Friend? [VKook]
Fanfiction- Mi csak barátok vagyunk? -kérdem Taet egyhangúan, mire halkan felnevet kérdésemen. - Igen, csak barátok - kezeit arcomra teszi majd derekamnál fogva közelebb húz magához - Egy kis extrákkal - kacsint egyet, majd ajkaimra hajolva hív egy párbajra...