- Nem ez a igazi oka, igaz? - meredtem rá - A családom - sóhajtotta megadóan végül.
- Tae - kezem a vállára teszem majd magamhoz vonom őt, tudom hogy mennyire szeretne a családjának megfelelni, de az hogy másnak adja ki magát mint valójában, az nagyon is bánt engemet.
- Fogadjunk - rám néz - a saját szüleid azt se tudják hogy milyen az igazi éned - néma csend telepszik a szobára.
- Ők mindig a jólnevelt, okos Taet látják bennem aki tisztelettudó mindenkivel szemben - nem szólok közbe, csendben hallgatom őt.
- Igazad van - suttog - Teljesen más gyereket látnak bennem, hazudtam nekik és ezt nem lehet visszacsinálni.
- De lehet Tae - fordulok felé majd magamhoz vonom őt, fejemet az övéhez illesztem, így nézünk egymás szemeibe.
- Hogy, Kook? Csalódni fognak az igazi énemben - szemei könnyesek a tudattól hogy szülei kitagadják ha megismerik őt.
- Ha szeretnek, elfogadnak amilyen vagy! - szorítom meg gyengéden a derekát, majd lágyan simogatni kezdem - Nem úgy ismerem a családodat hogy kitagadnának - mosolyodok el halványan, amit viszonoz.
- Köszönöm - jutalomképpen amiért megnyugtattam egy csókkal ajándékoz meg, meglepetten nézek szemeibe, majd vigyorodok el.
- Megtudnám szokni - nevetek fel, mire csak a szemeit forgatja majd gondolván egyet, letepert az ágyra, most ő nevetett a reakcióm látván, mire viszonzásképpen kezeimet a tarkójára helyezem, majd lehúzom magamhoz egy csókra, hevesen faljuk egymást, teljesen kizárva a külvilágot, Tae gyengéden simogat, majd megszakítja a csókot, ami nekem nem tetszett így rátámadtam, oldalra döntöttem a testét immár én voltam felül, ismét csókba hívtam Taehyungot, igyekeztem minél több érzelmemet belesűríteni, majd szép lassan lehúztam a nadrágját, a csókot ismét megszakította, ami morgásra késztetett.
- Nem leszek alul - majd hirtelen felémkeredett, immáron én voltam ő alatta, lehajolt és ismételten csókba hívott, amit örömmel fogadtam. Nem érdekelt az se ha ő vagy én leszek az "áldozat". Csak kiakartam élvezni mindenegyes percet a pillanatnak.
Annyira belemerültem a Tae körül forgó gondolataimba, hogy észresevettem ahogy ruháink lekerülnek rólunk, és immár szinte teljesen egybeforr a testünk egymáséval.- Óvatos leszek - halvány mosolyt küld felém, majd ujjaival kezd lent matatni a bejáratomnal - vagyis inkább kijáratomnál - majd belémhelyezi az egyik ujját, halkan felszisszenek a fájdalom miatt, de egy bólintással jelzem hogy jöhet a többi, biccentve helyezi a másodikat is belém, majd mikor úgy érezte hogy teljesem kitágultam hogy befogadjam őt, lehajolt hozzám majd egy csókot nyomva ajkaimra, végül belémteszi a kis Taet - ami nem is olyan kicsi mint gondoltam - ezzel együtt én is valami hatalmas fájdalmat éreztem, de teljesen eltörpült amellett hogy végre Tae és én egyesültünk. Azt a pár órát halk suttogásokkal és gyengéd érintkezésekkel,csókokkal töltöttük.
-Jeez, de cringe lett-
KAMU SEDANG MEMBACA
Are We Just Friend? [VKook]
Fiksi Penggemar- Mi csak barátok vagyunk? -kérdem Taet egyhangúan, mire halkan felnevet kérdésemen. - Igen, csak barátok - kezeit arcomra teszi majd derekamnál fogva közelebb húz magához - Egy kis extrákkal - kacsint egyet, majd ajkaimra hajolva hív egy párbajra...