De zondag ging ook eigenlijk te snel voorbij het ik nu al weer maandag ik heb me net opgemaakt, alleen een beetje mascara, blush en highlighter. En heb me omgekleed ik heb een jeans aan en een leuk zwart topje en natuurlijk mijn sieraden om.
Ik loop naar beneden en zie mijn moeder nog staan "hey lieverd, ik ga zo weg ik zie je dan vanavond weer en je ontbijt staat in de keuken" zegt mijn moeder "dankje mam hou van je tot vanavond" "hou ook van jou doei" roept mijn moeder nog. En ze is weg. Ik haal mijn ontbijt uit de keuken en eet het op ik zie dat het al tijd is om naar school te gaat dus pak mijn tas, trek mijn schoenen aan en doe de deur opslot en spring op de fiets op naar school.
De lessen waren heel saai en gingen echt heel traag. We zijn nu met z'n allen bij mij thuis, dus ik begin maar gewoon meteen "oké jongens ik had dus een idee" "oké vertel" zeggen de boys "nou mij leek het leuk aangezien we volgende week twee weken vakantie hebben om met zijn allen een weekje op vakantie te gaan en dan kan Lieke ook mee want die hebben we ook al lang niet meer gezien" "das echt een goed plan soof" zeggen de boys "zal Lieke vast ook wel leuk vinden" zegt raoul. "Waar zou je dan heen willen?" Vraagt Matthy dan "ooh ja goede vraag uhm... misschien Italië?"
"JAAA Italië dat is echt een mooi land" zegt Luna "ja das wel leuk zeggen de boys.Oké ongeveer 2,5 uurtjes later hebben we allen geregeld, raoul heeft Lieke gebeld over het plan zij vond het ook heel leuk, iedereen heeft zijn ouders gevraagd en iedereen mag en we hebben het huis je geregeld en de reis er naar toe. "Nou jongens dan gaan we over twee weken lekker naar ITALIË!" Zegt koen en iedereen zegt dat die er zin in heeft.
Voor de rest van de middag hebben we gewoon nog gepraat en gechild en toen ging iedereen naar huis. Ik heb eten voor me zelf klaar gemaakt en rond 8 uur kwam mijn moeder thuis. Ik heb nog tv gekeken met haar en ben toenaam bed gegaan. Lekker gaan slapen.
•383 woorden•
Hoe gaat het bij jullie op school op dit moment zat ik niet op overgaan👍😅
JE LEEST
Perfect leventje! Denk je?
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal dus ja dat eigenlijk en ja ik heb dyslexie dus let niet op mijn spelfouten en voor de rest weet ik niet wat ik hier neer moet zetten dus lees maar gewoon🥲komen soms woorden in voor die misschien niet geschikt zijn voor j...