Het is nu vrijdag ochtend en ik word wakker van Matthy die met mijn haar aan het spelen is. Wacht wat Matthy lig hier bij mij?? "Ooh sorry" en ik ga van af althans dat probeer ik maar Matthy houdt me tegen "blijf nou liggen ik lig zo lekker" zegt
Matthy "oké ik blijf al liggen" zeg ik half lachend en Matthy blijft met mijn haar spelen.Het is nu middag en ik heb een oranje shirtje aan en een kort spijker broekje en mijn sieraden om met mijn d'r martens
Vanavond gaan we m t zijn alle uit eten maar nu gaan Matthy en ik eerst naar het strand want hij vroeg of ik met hem mee wou.
Bij het strand aan gekomen leggen we onze spullen op de grond en ik doe mijn kleren uit ik. Ik had onder mijn kleren mijn bikini. Ik heb net mijn shirtje uit maar voor dat ik het weet wort ik opgetild door Matt en hij rent met mij het water in en dan laat hij me los. Ik ga kopje onder en merk dat ik hier niet meer kan staan dus begin ik te watertrappelen. Matthy kan nog wel staan dus hij pakt me vast en ik doe mijn armen bij zijn nek en mijn benen om zijn middel. "Moest dat nou?" Vraag ik hem "ja dat moest" lacht Matt en hij komt steeds dichterbij met zijn hoofd en zoent me.
Mu we weer terug zijn in ons huisje fan ik meteen met de meiden naar boven "oké spill the tea" zegt Lieke "nou oké gisteren toen jullie op dat waren ws ik boven op mijn kamer en ik wou net een film gaan kijken tot dat ik geklopt hoorde dat was dus Matt en hij kwam mij gezelschap houden want Milo en Koen waren ook beven waarschijnlijk verveelde hij zich maar je toen hebben we dus film gekeken nou ja niet echt ik zat hem aan te staren en dat merkte hij en begon mij te kietelen en toen zoende we" "OMG SOPHIE" schreeuwen Luna en Lieke tegelijk "maar wat hebben jullie vanmiddag gedaan dan?" Vraagt Luna "nou Matthy had dus gevraagd of ik mee wou naar het strand en we zijn dus naar het strand gegaan en ik kon niet meer staan dus hielt hij mij vast en toen zoende we weer en voor de rest niet echt meer iets" "OMG" schreeuwen ze weer tegelijk "gaat het goed daar?" Roep Koen naar boven "ja hoor gaat goed" roep ik terug "omg Luna jullie hebben binnen een maand ook een relatie" zegt Luna "mee eens" bevestigd Lieke "oké oké rustig dat zal vast niet zo snel" "geloof ons nou maar"
Voor de rest van de dag heb ik niet veel gedaan ik heb wel alvast grotendeels mijn koffer in gepakt en we gingen nog gezellig met zijn allen uit eten dat was echt gezellig. Tijdens het eten had ik mijn nieuwe jurkje aan.
•493 woorden•
Omg al hoofdstuk 15 en dit hoofdstuk heeft gwn bijna 500 woorden!!!!!
JE LEEST
Perfect leventje! Denk je?
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal dus ja dat eigenlijk en ja ik heb dyslexie dus let niet op mijn spelfouten en voor de rest weet ik niet wat ik hier neer moet zetten dus lees maar gewoon🥲komen soms woorden in voor die misschien niet geschikt zijn voor j...