Het is woensdag ochtend iedereen ligt nog op ben en ik heb me net omgekleed ik heb een sport bh aan en een sport broekje ik heb mijn haar in een staart gedaan mijn en mijn converse aan
En nu ga ik een stukje hardlopen want na alles wat er gisteren is gebeurd moet ik even mijn hoofd leeg maken en alles op een rijtje zetten.
Als ik terug kom is alleen Matthy wakker top het kon niet beter. "Sophie kunnen we even praten?" Vraagt Matthy "oké" "oké Sophie luister" "Matt ik weet dat je het alleen maar deed om mij te troosten we kunnen het gewoon vergeten" zeg ik "huh wat nee tuurlijk niet het was niet alleen om jou te troosten, maar ja als jij het niet leuk vond dan spijt het me dan vergeten we het" "ooh Matthy ik vond het niet erg" zeg ik "oké dan vind je dit ook niet erg" voordat ik kan vragen wat er is zoent hij me ik doe mee. "Hallo... ooh ik laat jullie wel alleen" ik schrik een beetje en stop ik zie nog snel Luna weg lopen. "Maar om terug te komen op je vraag nee ik vond het niet erg" zeg ik tegen Matthy terwijl ik bloos en Matthy moet lachen. "Maar ik ga nu even naar Luna" "ja dat is misschien wel handig" zegt Matthy.
Ik pak mijn telefoon erbij en app Luna
Ik: Luun kunnen wij even praten na dat ik heb gedoucht? Xx
Liefste lunnie💗: ja ik kom er aan xx
Voor dat ik kan zeggen dat ik nog moet douchen staat Luna al in mijn kamer "oké vertel mij alles" "oké het begon gisteren toen jullie weg waren Matt ging drinken halen en toen die terug kwam was ik aan het huilen" "wat was er dan voelde je je zo slecht?" Vraagt Luna "nee dat was het niet gister was het 11 jaar geleden" "ooh sorry Sophie dat was ik vergeten" "maakt niet uit ik wou jullie vakantie niet verpesten" zeg ik "dat zou je echt niet gedaan hebben maar vertel veder ik wil alles weten" "oké oké nou ja gister toen Matthy terug kwam zag ik dat ik moest huilen ik heb het hem toen verteld en na even waren we aan het zoenen" "omg Sophie" "jaa en toen stopte ik en liep snel naar boven ik schaamde me zo" zeg ik "en toen ik net terug kwam van het hardlopen wilde Matthy er over praten en toen hebben we nog een keer gezoend" "aaaah omg Sophie we zijden toch dat hij jou ook leuk vind"zegt Luna "ja oké misschien heb je wel een beetje gelijk"
•444 woorden•
Jeetje deel 10 alweer gaat snel
JE LEEST
Perfect leventje! Denk je?
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal dus ja dat eigenlijk en ja ik heb dyslexie dus let niet op mijn spelfouten en voor de rest weet ik niet wat ik hier neer moet zetten dus lees maar gewoon🥲komen soms woorden in voor die misschien niet geschikt zijn voor j...