Het is nu maandag en ik heb een oranje shirtje aan met mijn jeans van de Zara en mijn nikies. en wat sieraden om
Matthy heeft mij vandaag opgehaald van huis, we komen nu net bij school aan en lopen naar onze vrienden.
De jongens en Luna zeggen "heeey"
"Hoi" zeg ik
"Heyy jongens en Luna hoe gaat het met jullie dan?" Vraagt mat "ja goed hoor" zeggen Luna & de jongens "en hoe gaat het met jullie?" Vraagt raoul "heel goed" en Matthy slaat een arm om me heen
"Aaaaaaaaaah" schreeuwt Luna "wat?" Vragen de jongens "zijn jullie nou eindelijk samen?" Vraagt Luun ik knik "aaaah" schreeuwt Luna weer "eigenlijk" zeggen de de jongens. Matthy lacht en ik bloos "oké soof meekomen nu en je gaat mij alles vertellen" ik lach en knik geef Matthy een kus en loop alvast met Luna naar binnen en vertel haar alles van afgelopen zaterdag "ieeeeee" zegt Luna, ik lag en daar komen de jongens aan lopen "en Sophie al met Matt naar bed geweest?" Vraagt Koen "ach Koen hou toch je bek omdat jij niemand kan vinden hoef je niet alles van ons te weten. Maar nee" lach ik iedereen lachtDe rest van de dag ging langzaam voorbij en ik en Matthy fietsen nu samen naar mijn huis. "Hey uhm Sophie heb jij het je moeder al verteld?" Vraagt Matthy "nee nog niet maar ze vind het vast heel leuk voor me, heb jij het je ouders al verteld?" "Ja ik wel al ik hoop dat je het niet erg vind ze vinden het heel leuk voor me dat ik weer een vriendin heb" zegt Matt dan "nee hoor is helemaal niet erg, als we straks bij mij thuis zijn kan kunnen we het wel samen aan mijn moeder vertellen? Als je dat wil hoor het hoeft niet je mag ook gewoon naar huis" "ik zou graag je moeder ontmoeten"
Aangekomen bij mij thuis en we lopen naar de woonkamer en daar zit mijn moeder al "Heyy mam" zeg ik "Heyy liefje en Matthy" "hallo mevrouw de Wit" zegt Matthy beleeft "mam we moeten je wat vertellen" zeg ik tegen mijn moeder "zeg maar liefje" "ik en Matthy zijn samen" "wat ben ik blij voor jullie" zegt mij moeder en ze geeft ons allebei een knuffel en ik en Matthy gaan daarna naar boven
Eenmaal boven aangekomen "zullen we anders een film kijken?" Vraagt Matthy "Isgoed" antwoord ik en ik ga op mijn bed liggen en doe mijn tv aan. Matthy gaat op de rand van mijn bed zitten "je mag wel bij me komen liggen hoor, als je dat wil dan" zeg ik en Matthy komt naast me liggen. We hebben een film gekeken en naar even keken te hebben trekt Matthy me tegen hem aan en ik ga met mijn hoofd op zijn borst liggen en hij heeft me een kusje op mijn hoofd.
Na nog veder film gekeken te hebben is Matthy naar huis gegaan en heb ik wat gegeten en ben ik alvast naar boven gegaan want ik was best moe dus heb nog heel even op mijn telefoon gezeten en ben toen gaan slapen.
•527 woorden•
JE LEEST
Perfect leventje! Denk je?
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal dus ja dat eigenlijk en ja ik heb dyslexie dus let niet op mijn spelfouten en voor de rest weet ik niet wat ik hier neer moet zetten dus lees maar gewoon🥲komen soms woorden in voor die misschien niet geschikt zijn voor j...