Part 22

428 5 3
                                    

~zaterdag een week later~ ik heb nu een week ziek thuis gelegen niet persé omdat ik ziet ben maar omdat ik me zo schaam en bang ben dat Matthy me niet meer leuk vind. Iedereen heeft me nog wel veel geappt en beterschap gewenst. Vanavond is mijn moeder niet thuis ze komt morgen weer terug dus ik ben helemaal alleen dan maar Netflix kijken.

Ik zit al een tijdje Netflix te kijken tot de bel gaat dat is raar ik verwacht niemand ik loop snel naar beneden en open de deur. Daar staat hij de jongen waar ik zo van hou maar hij denk ik niet meer van mij "hey" zeg ik "hey schatje gaat alles goed? ik dacht ik kom even bij je kijken ik heb je wel gemist" na dat die dat gezegd heeft geef ik hem meteen een knuffel "hey liefie wat is er?" Vraagt hij nu "Matt kom maar binnen dan zal ik allen uitleggen" zeg ik en Matthy loopt mee naar binnen we gaan op de bank zitten "oké Matt ik ben dus de hele weet niet op school geweest dat weet je niet persé omdat ik ziek was maar ik schaamde mij gewoon zo erg" "schatje er is toch niks waar jij je voor hoeft te schamen" zegt Matthy lief "ik schaam me gewoon zo van wat er vorige week gebeurde en dat ik niet durfde en ben ik bang dat je mij niet meer leuk vind" "hey maar schatje dat maakt mij niks uit ik vind je nog steeds even leuk als daarvoor" zegt Matthy en knuffelt mij.

SMUT
Ik en Matthy liggen nu al een tijdje in bed Netflix te kijken nou ja kijken ik kijk meer naar hem dan naar de film en nu kijkt Matthy terug en we staren elkaar en tijdje aan en Matthy zoent me. hij gaat boven mij hangen ik merk dat we allebei verder willen dus mijn handen dwalen af naar de onderkant van zijn shirt en hij merkt dat ik hem uit wil trekken dus hij helpt mee. Nu is het zijn beurt en hij trekt mijn shirt uit en zoent me weer. Zijn handen van nu rustig over mijn buik en van mijn buik naar mijn borsten dan gaat hij naar de achterkant van mijn bh en stop onze zoen en kijkt mij aan voor toestemming en ik knik en hij maakt hem los en doet hem bij mij uit en hij kijkt erna. Ik word er een beetje ongemakkelijk van en Matthy merkt dat "je ziet er prachtig uit" zegt Matthy en hij zoent me weer. Zijn handen gaan over mijn borsten en over mijn buik naar de rand van mijn broek en hij trekt hem voorzichtig uit. Mijn handen gaan over zijn buik en zijn rug naar de rand van zijn broeken ik doe hem bij hem uit. Matthy begint me weer te zoenen en gaat verder naar mijn nek en begint en een beetje aan te zuigen en een kreun verlaat mijn mond en Matthy begint te grijnzen dat voel ik tegen mijn nek maar hij gaat weer verder. Hij maakt een spoor ben kusjes en gaat naar mijn borsten en nog verder naar beneden naar de rand van mijn string en dan stopt hij en kijkt mij aan voor toestemming en die geef ik hij trekt mijn string uit en gaat weer verder met zijn spoor van kusjes en komt aan bij mijn gevoelige plekje en een paar kreunen verlaten mijn mond. Waneer ik bijna op mijn hoogtepunt ben stopt hij en hij trekt zijn onderbroek ook uit en pakt een condoom uit zijn broekzak. Ik kijk hem aan "voor de zekerheid" zegt hij en ik lag. Hij doet de condoom om en kijkt mij nog één keer aan voor toestemming die ik hem geef en gaat er dan heel voorzichtig in op het begin deed het nog pijn maar nu niet meer.

•652 woorden•
En ooh wat is dit naar om te schrijven maar dit is wel het laatste hoofdstuk van "een perfect leventje! denk je?" Ik hoop dat jullie het leuk vonden .
En er komt misschien een tweede boek aan dus hou mijn profiel in de gate

Perfect leventje! Denk je?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu