Part 7

482 7 0
                                    

Het is vandaag maandag. Ik heb een simpel grijs vest met een wit topje en een korte broek aan. mijn sieraden om en mijn nieuwe schoenen aan.

we gaan zo in het vliegtuig

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

we gaan zo in het vliegtuig. Ik ben nu nog aan het praten met Lieke en Luna. "Sophie vind jou nou al iemand leuk?" Vraagt Lieke de jongens zijn gelukkig niet in de duurt "ja" "Omg wie??" Vraagt Lieke dan "ik vind Matt leuk" "omg wat leuk!"  "Ze worden sowieso een stel" zegt Luna "ja mee eens" "ik weet het niet waarschijnlijk vind hij mij niet leuk" zeg ik "als hij jou niet leuk vindt of gaat vinden is hij niet goed in zijn hooft" zegt Lieke dan "ja precies en heb je gezien hoe hij naar je kijkt" zegt Luna op dat van Lieke.

we zitten nu in het vliegtuig Koen zit naast Milo, Raoul zit naast Lieke. hun zitten aan de linker kant van het vliegtuig. Luna zit natuurlijk naast Rob en ik zit naast Matthy.

"Heyy Sophie, Zin om anders even een spelletje te doen?" Vraagt Matthy als we ongeveer een half uurtje in het vliegtuig zitten. Er zit zeg maar een soort I pad in de stoel waar spelletjes op staan. "Ja hoor leuk" zeg ik "zullen we dan yahtzee doen?" Vraagt Matt "jaaa dat is leuk" zeg ik en Matthy moet een beetje lachen.

Na een paar potjes yahtzee waar we allebei een keer gewonnen hebben zijn we al geland in Italië. En we zijn nu net aan gekomen bij het huis, er zijn 6 kamers 2 twee persoons kamers en 4 één persoons kamers. Rob en Luna gaan samen op een kamer en Raoul en Lieke gaan samen op een kamer de rest gaat alleen. Iedereen rent naar boven om een kamer uit te kiezen. Uiteindelijk heb ik de mooiste 1 persoons kamer namelijk met balkon.

Als iedereen een kamer heeft gaan we allemaal weer naar beneden. "Jongens zullen we vanavond maar uiteten gaan want om nu nog naar de winkel te gaan terwijl we niet weten waar die is is niet zo handig" zegt Raoul. Iedereen vind het prima.

Later die avond zijn we naar een restaurant gegaan en hebben daar wat gegeten. Na het eten zijn we weer naar huis gegaan en hebben we daar nog veel gechild. Uiteindelijk is iedereen op bed gegaan en gaan slapen.

•392 woorden•
Sorry voor dit saaie deel maar ja

Perfect leventje! Denk je?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu