There we go
Jak jsem řekl tak jsem udělal moje lenost si řekla eh takže there it is:]
Užijte si příběh
                 
               Don't get hungry friend
                                           Here 🍪
  ___________________________________
Pov Ponk

"Ponku!" zařval mi někdo do ucha.
"Jo, jasně říkal jsi něco foolishi?" (?)
podíval jsem se na foolishe, kterého moje ignorování podle všeho začíná štvát.Chvíli na mě civel a házel na mě naštvané pohledy.Nevydržel jsem to a vybuchl jsem smíchy.Foolish se ke mě přidal a tak jsme tam stáli a chlamali se."Prošvihl jsem něco?"řekl povědomý hlas za mnou."Sammyyy"vypisk jsem a otočil se.On se jenom zasmál a poplácal mě na hlavě.

Občas mě štve že je moje výška oproti němu takhle malá,ale můžu si alespoň s Tubbem stěžovat.
Foolish si překřížil ruce na hrudi."Hele Same teď je můj"řekl a snažil se tvářit vážně i když se mu cukali koutky.Sam se pousmál a nahodil vážný výraz.Přišel blíž ke mě a objemul mě ze zadu,obmotal ruce kolem mě a položil si hlavu na moji.
"Ach vážně?"řekl arogantně,vypadalo to že každou chvíli oba vybouchnou smíchy.

Foolish se znovu začal smát a po něm i Sam.
Občas si Sam s Foolishem lezou krkem, protože Sam žárlí.Vlastně ani nevím jestli ke mě něco cítí nebo ho jen štve že trávím víc času s Foolishem."No nic,Ponku chtěl jsem ti něco ukázat"řekl Sam a podíval se na mě."Jo jasně"řekl jsem a usmál se.
"Ale notak já snad začnu žárlit, nemůžeš si jen tak přijít a vzít mi ho"řekl Foolish a přišel blíž ke mě.
Vypadalo to že se Sam zamyslel."Heh,ale ano můžu"řekl a klekl si ke mě a rukou mě chytil na zádech a vyhoupl si mě na rameno.
Lekl jsem se a začal se škubat.

Sam se otočil a šel se mnou pryč.Viděl jsem Foolishe jak protočil oči a šel jinam."Same!"začal jsem křičet a jemně ho mlátit pěstmi do zad.Uchechtl se a vyhoupl si mě víš abych nesklouzl."Sammyy!"
"Ano Ponkie?"řekl a z tónů šlo slyšet že se usmívá.Moje tváře nabrali červenou barvu.Ta přezdívka je roztomilá.Vydal jsem ze sebe flustrovaný vzdych [eyo fella wth xd]
Vzdal jsem to a nechal se nést.Obličej jsem při tom zabořil víc Samovi do zad."Heh,tak je hodný"řekl,a já zrudl ještě víc.

Chvíli jsme jen tak šli.Pozoroval jsem Samovi záda pohledem jsem sklouzl níž.
Kurva,zrudl jsem.
"Tak Ponkie,jsme tady"řekl a opatrně mě položil na zem.Podíval jsem se na Sama a on se díval někam za mě.Otočil jsem se."Konečně je to hotové Ponkie!"řekl Sam s hrdostí v hlase.Stála tam velká stavba v černě laděné barvě, věznice.Sam už o tom tolikrát mluvil,ale nikdy mi neřekl nic konkrétního.Sam byl z toho tak nadšený,ale mě to děsilo.Sálal z ní chlad.Usmál jsem se jak nejvíc jsem mohl, kvůli Samovi.Kdykoliv o tom mluvil řekl jsem že mu pomůžu,ale on nikdy nechtěl.
"Tak co na to říkáš?"řekl a s nadšením se na mě podíval jako dítě když něco nakreslí a chce od rodiče slyšet co si o tom myslí."Je to úžasné"řekl jsem a snažil se aby to znělo nenuceně."Doufám že mě provedeš"usmál jsem se na něj.

Úsměv mu spadl a on pohled zaryl do země."Já nevím jestli budu moct"řekl a snažil se o úsměv.
Dal jsem Samovi zmatený pohled."A proč ne?"zeptal jsem se potichu."Nejde to"řekl bez emocí.
Kývl jsem,tohle nebylo příjemné ani pro jednoho z nás.

"No nic Ponkie jen jsem ti to chtěl ukázat že je to hotové"řekl a otočil se na mě."Takže nechceš zajít třeba na procházku?"řekl a natáhl ke mě ruku.Zahihňal jsem se.
"Jasně"řekl jsem možná až moc nadšeně,ale byl jsem rád že můžu být s Samem a dál od věznice.
Chytil jsem Sama za ruku a táhl ho po cestičce na louku."Počkej"zasmál se a donutil mě zpomalit.Chytil mě okolo hrudníku a dal si mě do náruče.Oba jsme se smáli.

___________________________________

Hola
Doufám že se líbila kapitolka
Netuším kdy vyjde další možná zítra možná v sobotu.

Here have 🍪
                 
                                         -Tommy/Atlas:]

AwsamponkKde žijí příběhy. Začni objevovat