Pov Ponk

Protáhl jsem se a podíval se na hodiny na stole naproti postele.5:40.
Flustrovaně jsem zavrčel a švihl sebou znovu o postel.
Uslyšel jsem nějaké zvuky zdola.
Co se sakra děje? Odkryl jsem se a spustil nohy z postele.Přišel jsem ke dveřím a podíval se na spícího Foolishe.

Sešel jsem ze schodů a pomalu nakouknul do kuchyně,do nosu mě praštila příjemná vůně.Waffle.
Kuchyně,ale byla prázdná.Zůstal jsem v na mém místě za zdí a sledoval co se děje.
Někdo mě chytl za ramena a já sebou škubl."AhaAhhHA"Vedle mě si stoupl Foolish a začal se smát.Opřel se o stěnu a pobaveně mě sledoval.
"Awhh jsi tak roztomilý, když se zlobíš"Zasmál se a já protočil oči.
"Idiote"Zavrčel jsem,on mě popadl za ruku a táhl mě do kuchyně.
Foolish se podíval někam za mě a usmál se."Co ti je?"Řekl jsem a přimouřil oči.
"Podívej se za sebe, stál jsem zády ke dveřím takže jsem si nevšiml přicházejícího Sama co stál přímo za mnou jen v kalhotech.
"Dobré ráno"Usmál se a já zrudl.
Měl jsem jeho svalnatou hruď přímo před ksichtem."AyOahay"Vydal jsem ze sebe a spadl dozadu na Foolishe.

Sam se zasmál a šel k wafflovači.
My jsme si zatím sedli ke stolu.
Koukal jsem si na nohy a červenal jsem se, měl jsem masku ale i tak mě brutálně pálili tváře.
Sam nám přinesl talíře.Do skleniček nám nalil nějakou limonádu.
"Děkujeme"Usmál se Foolish a podíval se na mě.Co chystáš idiote heh?
Odhrnul jsem si masku jen tak abych se mohl napít.
Nahnul jsem skleničku k rtům a začal pít,hm byla citronová.
"Same měl by jsis nandat tričko, někoho tím dost znervózňuješ"Řekl Foolish a usmál se na Sama, který nám věnoval zmatený pohled.
Málem jsem se zadusil limonádou, začal jsem vykašlávat zbytky co mi zbyly v puse.A tím jsem si vysloužil zmatený pohled Sama a Foolishe který málem vybuchl smíchy."Tak jo,asi?"Řekl zmateně a šel do obýváku.

"Tak jsi naprostý kryplin?![ach ano oblíbená nadávka naší třídy]
Zařval jsem na něj přiškrceně."Proč?"Začal se smát.
"Ty idiote!Já tě něčím praštím!"Teď jsem se smál i já.
Mezitím přišel Sam, snad zmatenější než předtím,ale už v tričku.
Vzal si z linky talíř a sedl si k nám.

-little time skip-
Všichni jsme už byly po snídani a teď jsme se váleli na gauči v obýváku.
Sam seděl zase u plánu a něco tam čtrtal.Pobrukoval si nějakou písničku a občas se pošťáral šroubovákem v nějaké kovové věci co ležela vedle plánku.
"Máš ještě ty citronový lízátka?"Zeptal jsem se a on zvedl pohled od plánu, usmál šel do kuchyně kde vzal nějakou krabici a pak se vrátil s lízátkem s známě žlutým obalem.
"Díky"Řekl jsem tiše a lízátko si od něj vzal.
Foolish před chvílí odešel na záchod,ale stejně si myslím že se nás se Samem jen snaží dát dohromady.
Parchant.Usmál jsem se sám pro sebe.
Dostal jsem debilní nápad,ale lepší než se nudit.Vytáhl jsem lízátko z pusy a natáhl ho jemně k němu.
"Chceš?~"Usmál jsem se na něj.
Usmál se a v očích mu hráli jiskry.
Nahl se jemně k lízátku,ale já uhl a strčil si ho zpět do pusy.
On se jen usmál a vrátil se k plánu.

Prolétl jsem pohledem místnost, všiml jsem si otevřené dobře známé rudé obálky s zlatými okraji.Stuhl jsem.

"Vejce potřebuje oběti a ples je na to výborná záminka"

Tahle věta se mi zaryla do mozku a pořád se opakovala.Nervózně jsem polk a uhl pohledem.Já je zradil.
Oni je tam zabíjí."Pønkü tø önî zrādili tëbē!"Ten povědomý hlas v mé hlavě.
Pištělo mi v uších bylo to nesnesitelné.
"Ńëzapømëň!Tëď pātřìš më!"
"Jsi v pořádku?"Řekl a já se podíval na Sama který mě prohlížel ustaraným pohledem."A-ano"Řekl jsem a všiml si Foolish, který teď vyšel z chodby a sedl si vedle mě.
"Stihneš to udělat do konce tohoto týdne? Řekl jsem chladně.Vejce mělo pravdu,takhle zněla dohoda.
"Promiň Ponku,ale to asi těžko.Je tam spousta elektroniky.Musím to nainstalovat a to bude taky něco trvat.
Chci aby to fungovalo co nejlépe"Dořekl svůj proslov a já uhl pohledem.Takže to na hostině budu muset přežít bez paže, vlastně je to asi dobře.Cítil bych se ještě hůř.
"Kdÿby tī neüsekl rūku,nemùsel bÿ sës cītīt špåtně!"Zařvalo mi do uší.
Chytil jsem se za uši, strašně to bolelo.
Foolish mi věnoval zmatený výraz a otevřel pusu.Nenechal jsem ho a rychle vstal.

"Vzpomeněl jsem si na něco, už musím.Pa."Řekl jsem a vyletěl ze dveří.

Šel jsem pomalu k jeskyni kde se měl chystat ples.Měl být za čtyři dny.
Cítil jsem se špatně."Tø öni zrādili tëbē!"Zařvalo zase, už mě to dost sralo.Protočil jsem oči."Eyo!Shut your ass!Eh stoopid egg!"
Konečně bylo ticho.Došel jsem do sálu.
Všiml jsem si Bada jak stojí s Skeppym v hale.Co tu dělá Skeppy?
Zůstal jsem stát u vchodu a pozoroval jejich hádku.

"Co se to s tebou kurva stalo?! Zařval Skeppy a nenávistně mu zíral do očí.
Bad ho sledoval z vrchu.
"Ale Skeppy ty to nechápeš!Vejce ti dá všechno co chceš!"Řekl už jemně podrážděně Bad,ale stále se držel ve své pozici.Skeppy se podíval do země a usmál se, vypadalo to že se spíš brzy rozbrečí.
"Ale já chci tebe."Řekl tiše Skeppy.
A zvedl hlavu, pořád s úsměvem.
"Vejce nebo já"Řekl tiše.Bad mlčel.
Skeppy si naštvaně odfrkl a šel směrem ke mě.
Málem do mě narazil,ale ignoroval mě.Leskli se mu oči a já ho pozoroval jak vyběhl pryč.
Někdo mě chytil za rameno a já se otočil.
"Ahoj Ponku,co tu děláš?"Řekl s úsměvem Bad jakoby se nic nestalo.
"Nic jen jsem se šel podívat jak jdou přípravy"Řekl jsem a porozhlédl se po obřím sále.Ze stropu vyseli rudé liány co se různě plazili i po podlaze.
Všechno tu mělo nádech rudé vínové.
"Aha takhle tak dobře.Já musím ještě něco vyřídit tak se měj.Uvidíme se na plese"Řekl věnoval mi úsměv a otočil se ke mě zády.

"Ehm..Počkej"Řekl jsem a on se prudce otočil."Ano?"
"Já-mluvil jsem se Samem."Zúžili se mu zorničky."Ano?"Řekl a podíval se na mě přimouřenýma očima.
"Já- nedalo by jich nějak ušetřit?"Řekl jsem a on mě přitiskl ke zdi."Vejce potřebuje oběti, snad chápeš.Jsi snad oddaný vejci ne?"Řekl a povolil stisk.
Cítil jsem jak se mi po kotníku pletou další stonky."A-ano"Řekl jsem.
"Neboj jen se potřebuji ujistit"Řekl a mě v hlavě začali křičet zase ty hlasy.
Zacpal jsem si uši,ale nepomáhalo to.
Vyděšeně jsem sebou škubal,ale bolest neustávala.

______________________________________
#Badass_boy_halo xd

Doufám že se vám kapitola líbila, možná ještě dneska vyjde další.
Nevím uvidíme jak silně spadnu ze schodů a příštím se do hlavy neboli jak by řekli umělci- Jak mě políbí múza;]]

Mějte se hezky byees

-Tommy
Get 🍪 cookie because why not:]

AwsamponkKde žijí příběhy. Začni objevovat