Pov Ponk

"Fakt tam musím jít?"Sykl jsem podrážděně."Ano,Sam potřebuje změřit tvoji paži,aby ti to bylo dobře"
Řekl Foolish a věnoval mi nervózní úsměv.Sam se nabídl,nebo ne tak.
Foolish se Samem se domluvili na tom že mi vyrobí mechanickou paži.
Teď jsme stáli před Samovou vilou a čekali až zvedne svojí sexy prdel.Ah fuck hell no.
"Slybuji ti že mu odjebu taky ruku"Sykl jsem a dal hypnotizoval dveře.Foolish se nervózně uchecht a podíval se na stranu.

Dveře se otevřely a v nich stál Sam.
Prohlédl jsem si ho od hlavy k patě,on se na mě nervózně usmál.Udstoupil od dveří a my šli dál.
"Uhm díky že jste přišli."Řekl a já si sedl na gauč naproti němu.
Něco s Foolishem řešili,ale já je nijak zvlášť neposlouchal.
Nechtěl jsem tu být, neprosil jsem se ho o "pomoc" nebo nové rameno,kdyby mi ten motherfucker nevzal moje.Nepotřeboval bych nové.
"Ehm...Ponkie můžeš jít ke mě? Potřebuju si něco přeměřit"Řekl nervózně Sam.Ponkie? Přimouřil jsem oči,ale nehl se ani o kousek za což jsem si získal Samův zklamaný pohled.Nakonec se zvedl a došel za mnou, dřepl si ke mě a já já jemně zrudl.

Nastavil jsem mu zbytek moji ruky a uhl pohledem.On jen jemně odrhnul rukáv mikiny až k lopatkám a začal ho měřit nějakým metrem.
Sledoval jsem ho jak stojí u mých stehem a důkladně se věnuje metru.
Všiml jsem si jak Foolish v pozadí se na mě ksichtí a ukazuje palce nahoru.
Ten parchant.
Druhou rukou jsem mu nenápadně ukázal prostředníček.
Sam se otočil ke stolu s nějakými plány a něco tam zapsal.
"Už můžeme jít?"Řekl jsem a snažil se aby to znělo otráveně i když jsem v tu chvíli byl spíš v haji a pod maskou totálně rudej.
"No vlastně, musím s Foolishem ještě něco pořešit"Řekl a kývl na Foolishe, který se zvedl a šel za ním.
Seděl jsem v obýváku, který byl napojený na kuchyň.Sledoval jsem je jak něco ukazují na náčrtu.Byly v kuchyni u linky.To to nemohli řešit tady?

Sam se najednou otočil na mě.
"Ehm.. nechceš lízátko?"Řekl Sam a usmál se na mě.
"Proč ne"Řekl jsem tiše a on po mě hodil lízátko.Chytil jsem a on se vrátil k plánku.Sundal jsem si masku a rozbalil lízátko.Hm bylo citronové.Donutilo mě to usmál, pořád byl stejný, nezapomněl.
Chytil jsem ho jak na mě občas kouká, kdykoliv však jsem ho přistihl a my se střetli pohledy,uhl.
Přiběhl ke mě sněhově bílý pes s jemně našedivelímy pacičkami, skočil mi na klín."Frane! Dolů."Řekl Sam když si ho všiml.
Já si ho jen vzdorovitě přitiskl na hruď na znamení že nikam nejde.
Sam se flustrovaně usmál a vrátil se s Foolishem za zády zpět na gauč.
"Takže to bude pro dnešek asi vše"
Řekl a já podrbal Frana na hlavě.

Na jednu stranu jsem byl rád a na druhou se mi ani moc odcházet nechtělo.Tyhle dvě strany se ve mě pořád prali.Nechtěl jsem se k Samovi chovat špatně,ale já prostě musel.Byl jsem naštvaný za tu zradu.
"Venku už je tma, nechcete tu zůstat?"
Řekl Sam a podíval se na nás.
"Vlastně proč ne,přespávačka"Zasmál se Foolish a Sam se uchechtl.
Oba se na mě podívali."Ale notak.Bude zábava"Řekl Foolish a snažil se mě předsvěčit.
"Můžeme si pustit nějak film"Řekl Sam."A můžeš si nechat Frana,ale jen na noc"Doplnil a usmál se.
"Beru"Řekl jsem a podíval se na Frana, který mě šťastně sledoval z mého klína.

[Hola its me Tomms,I think i just lost BIG FUCKING PART OF THIS SHIT,Damn]

"Dobře takže, musíme vyřešit postele"
Moje dvě strany se znovu hádali,jedna chtěla abych z důvodu málo postelí spal se Samem a ta druhá by radši spala na zemi ve sklepě než s ním.
"Můžete spát u mě v posteli já se vyspím na gauči."Řekl a podíval se po pohovce,která měla být v příštích pár hodinách jeho postelí.
"To by šlo"Řekl Foolish a my následovali Sama do jeho pokoje.
Zelenočerný pokoj s velkým oknem, vcelku pěkné.
Uprostřed byla velká postel, byla velká ale ne manželská.
Oba by jsme se tam vešli s těží.
"Klidně spi na posteli já se vyspím na zemi"Řekl Foolish a já kývl na souhlas."Díky"Řekl jsem a věnoval mu úsměv.Popravdě se mi moc nechtělo spát na zemi,takže jsem byl vděčný.

"Já ti přinesu nějakou madračku a přikrývky."Řekl Sam a někam odešel.
"Heh tak co jak se těšíš?"Řekl Foolish a podíval se na mě."Co tím myslíš?"Řekl jsem a nechápavě na něj koukal."Haha ach sillyy nedělej, budeš celý večer se Samem, vím že pro něj pořád máš slabost"Řekl a usmál se.
Zrudl jsem."Ayoo shus!"Křikl jsem.
On se jen zasmál.Sledoval jsem Sama jak nese velkou madračku s několika složenými přikryvkami.
Hádám že ta madračka musela něco vážit, protože se mu napínali svaly na rukách,ale nevypadalo to že by to pro něj bylo nějak těžké.
Foolish do mě šťouchl a já mu to vrátil pěstí do žeber.On zakňučel a otočil se na Sama, který nás zmateně sledoval.
"Jdeme?"Řekl a ukázal směrem dolů.
Foolish vyběhl jako první čímž mě nechal se Samem, idiot zasranej tak o tohle mu celou dobu šlo.

-little time skip-

Seděli jsme na gauči, přikrytí dekami s miskami popcornu jsme sledovali Coraline.
Díky Foolishovi jsem seděl mezi ním a Samem."Ah man, všiml sis někdy jak je její máma hot"Zasmál se Sam a my vybuchli smíchy.
Mezi výbuchy smíchu jsem prikyvoval.Byla s ním pořád zábava.
"Hele guys,jsem unavenej,dokoukejte to beze mě"Řekl Foolish a vydal se po schodech nahoru.
"Dobrou"Zakřičel za ním Sam a Foolish vymumlal nějakou odpověď.
Vypadal fakt vcelku unaveně.

Dodívali jsme se a Sam mě doprovodil nahoru na chodbu abychom nevzbudili Foolishe.
"Dobrou noc"Řekl Sam a já se otočil ke dveřím od pokoje.
Slyšel jsem jak vrznul schod a můj mozek zaragoval bez rozmýšlení.
Otočil jsem se."A pusa na dobrou noc nebude?"Co jsem to kurva zase řekl?!kurvaaaa.On se otočil a usmál se.Přišel blíž ke mě a já zmrzl.
Dal mi lehkou pusu na čelo a odešel.
Prudce jsem vběhl do pokoje.Fuck!
Co to?!Moje tváře rudli čím dál víc a moje strana co se rozhodla Sama nenávidět byla přerušena.
Spadl jsem do postele obličejem dolů a tiše zakňučel.

"Copak,byla pusa?"Zasmál se Foolish.
Prudce jsem se otočil na zem kde ležel na zádech a v šeru šlo vidět že se usmíval."Ty parchante"Zasyčel jsem a zasmál se.

______________________________________
Hola amigos
Další kapitola is here yay
Chtěl jsem přidat ještě část s noční procházkou do kuchyně pro skleničku vody a nějaký to vzrušo.Ale pak jsem si řekl ✨noh✨ takže mě prosím neubíjte xd
Doufám že se kapitola líbila,brzy očekávejte další a Buenos noches

- Tømmy
Go sleep man and if you read this at day.Go sleep,yeah fuck that go sleep.
Be like George lol





AwsamponkKde žijí příběhy. Začni objevovat