- o měsíc později-
Pov Sam

Ostrý pištiví zvuk na vysoké frekvenci.Alarm,do prdele.Prudce jsem se zvedl ze židle a vystřelil k celám."DREAME!"Zařval jsem a sáhl po páce na zdi.Lávová clona spadla a mě se naskytl pohled na prázdnou celu s dírou ve zdi."DOPRDELE!"Zařval jsem a prášil pěstí do stěny.

Prudce jsem se otočil a šel k hale,tam už nervózně přešlapoval Ant a Badem.
Když si mě všimli proběhli ke mě."Co budeme dělat?!"Zařval Ant.
"Svolejte všechny a řekněte co se stalo.My toho zmrda najdeme"Sykl jsem a vyšel ven.

Pov Ponk

Zmateně jsem se rozhlížel.Ostrý pištiví zvuk se mi nepříjemně dral pod kůži.
Podíval jsem se na Foolishe.Vypadal zaraženě."Co se děje?"Zeptal jsem se a přikryl si uši."To je alarm."Řekl nepřítomně."Dream utekl"Řekl a podíval se na mě.
Chytl mě za ruku a vedl mě ke community house."Kam jdeme a proč tam jdeme?"Zeptal jsem se zmateně.
"Vím že se snažíš Samovi vyhýbat,ale nechodit na schůze jen kvůli němu se nevyplácí."Uhl jsem pohledem.
Došli jsme tam u stolu seděli ostatní, pár z nich nervózně otočili na nás když jsme vešli dovnitř.

Sam byl v čele stolu po boku s Badem a Antem."Musíme ho chytit, než ublíží někomu dalšímu"Řekl podrážděně a opřel se o stůl.
Pár z ostatních u stolu souhlasně pokrývali hlavou.Všiml jsem si že tu chyběl George.Prosím ať s tím nemá nic společného..
"Takže rozdělíme se na skupiny.
První skupina-.."Začal vyjmenovat lidi,moc nás tu nebylo.
"a Ponk.Tedy jestli se k nám zapojíš"Řekl Sam a podíval se na mě.
Ostatní už se začali shromažďovat do skupin.

Mlčel jsem a propaloval ho pohledem.
Povzdechl si."Ptal jsem se jestli se ke mě přidáš na prohledání v okolí věznice"Řekl a přešel ke mě.
"Proč bych ti měl pomáhat?"Sykl jsem jedovatě.Ostatní už byly venku,zbyly jsme tu jen my dva.
"Nevím.Jdeš?"Řekl a rozešel se ke dveřím.

Hledal ho spíš Sam, vlastně se mi ani nezdálo že by ho nějak zvlášť hledal.
Šli jsme ke kopci za věznicí podél vody.
Cestou bylo ticho.
"Měl jsi jedinou věc a tu jsi posral"Sykl jsem tiše a přerušil ticho.
Otočil se na mě, vypadal unaveně.
"Já- snažil jsem se.Ta věznice měla tolik opaření! Nevím jak se mu to povedlo."Řekl a podíval se do země.
"Kvůli tvojí neschopnosti jsme teď v ohrožení.Všiml sis Tommyho? Viděl jsi jak sebou třásl?!"Zařval jsem na něj,ani nevím proč.Měl jsem vztek.
"JÁ VÍM DOBŘE? NENÍ TO MOJE VINA!"Zakryl si pažemi obličej.
Přeskakoval mu hlas a třásl se.
Sledoval jsem ho jak se třásl, sklouznul na zem.Podíval jsem se na zem, možná jsem to přehnal..
Chtěl jsem ho prohladit po rameni,zasekl jsem se a podíval se na obvaz na mé ruce.

"Je to tvoje vina"Řekl jsem tiše a odstoupil od něj.
Podíval se na mě.Nebrečel,ale třásl se.
Až teď jsem si uvědomil jaké kruhy pod očima má.Zoufalým pohledem na mě koukal.
Nevydržel jsem to, otočil se a šel pryč.
Cítil jsem jeho pohled na mých zádech.Chci aby věděl jak jsem se cítil já,tu zradu co jsem pociťoval.

Šel jsem do lesa, potřeboval jsem se uklidnit.
"Ponku?"Otočil jsem se.Stál tam Bad s Antem."Kde je Sam?"Zeptal se Bad.
"Na kopci"Odpověděl jsem jednoduše.
"Potřebujete něco?"Zeptal jsem se jich,proti nim jsem nic moc neměl.Necítil jsem vůči nim žádnou zášť a nedával jim za vinu moji paži.
"Vlastně jsme ti chtěli něco ukázat"Řekl nervózně Bad a promnul si ruce."Fajn"Řekl jsem a následoval je.Jakto že nehledají Dreama?
Prošli jsme ke konci naší "vesnice".
Všiml jsem si na zemi vlečících stonků po zemi.Měli krvavě rudou barvu.
Vedli mě do nějaké jeskyně odkud se plazil těmhle rudý břečťan.
"Víš.. naši jsme něco co ti dá vše co chceš.Chceme se s tebou o to podělit"Řekl Ant a podíval se na mě.
Nevěděl jsem co očekávat, nervózně jsem se usmál.Chovali se celkem divně.Dovedli mě do velkého sálu prorostlého rudými chapadly.Polk jsem tohle bylo celkem děsivé.

"Představuju ti..vejce"Řekl hrdě Bad a ustoupil stranou.
Za ním bylo obří červené vejce obrostlé těmi červenými stonky.
Jeho proslov mi připomněl jak mi Sam poprvé představil dokončenou věznici.Zatřásl jsem se..
"Dotkni se ho"Pobídl mě nádherně Ant.Pomalu jsem se přiblížil k vejci.
"Ponku"Naskočila mi husí kůže, otočil jsem se na Anta a Bada,ale ti mě s úsměvem sledovali.Kdo to.?
"Dokážu ti dát vše po čem toužíš.."
Řekl dravě hlas,polk jsem a nervózně se podíval na ty dva.Pořád tam jen stáli a usmívali se.

"J-jak můžeš vědět co chci"Řekl jsem tiše, nechtěl jsem vypadat jako blázen pokud by se mi to jen zdálo.
"Ale já to vím a dám ti to.Jediné co za to chci je abys mi sloužil"Řekl hlas mile.Moje kotníky pomalu obklíčili ty červené chapadla,ale já tam pořád stál.Stál jsem tam jako přibitý.

"Bereš?"
"Ano"Stonky se začali plazit po celém těle.
"Vítej v Eggpire, Ponku"Řekl nadšeně Bad a objal mě kolem ramen.

______________________________________
Hola amigos
Další kapitola yay
Doufám že se vám líbila kdyby něco tak se ozvěte btw budu rád za každej komentář nebo vote:]
Kdyby byly nějaký návrhy nebo nápady
[není to to stejný?] Tak klidně napište a já se to tam pokusím přidat

Buenos noches:]
- Tommy
Here 🧇 waffles [hehe i love waffles]

AwsamponkKde žijí příběhy. Začni objevovat