Continue
Pov Sam
"Tak, já bych mohl něco říct"Řekl nervózně Foolish.
"Pokračuj"Pobídl ho s úsměvem Bad.
Foolish se nervózně vyhoupl na stůl.
"Tak já bych chtěl poděkovat za pozvání.Doufám že se naše vztahy zlepší, protože heh no, trochu to bylo -
prostě si myslím že to bude lepší"Řekl Foolish nervózně a koukal na Ponka, který koukal nepřítomně před sebe.
"Děkuji"Řekl Bad a kývl.
"Ještě někdo?"Řekl trochu nervózně.
"Tak já bych mohl"Řekl Eret čímž si získal nadšený Badův pohled.
"Jsem rád že tu můžu být,jako hlava smp.Doufám že navážeme dobré vzahy a nebudeme muset válčit.."
Zbytek už jsem moc neposlouchal byla to vcelku nuda a Eret to vzal z politého hlediska.Sledoval jsem Ponka, choval se divně."Já bych chtěl něco říct"
Zvedl jsem hlavu a sledoval Ponka jak se ladně vyhoupl na stůl.V ruce houpal skleničou s rudou tekutinou, kterou měli všichni před sebou.
Pomalu procházel po stole."Před dávnou dobou"
Všiml jsem si jak ho Bad zaujatě sledoval,jako by ho k něčemu pobízel.
Přeběhl mi mráz po zádech."Starý muž mi jednou řekl,lidé se mění.."
Polk jsem,tohle jsem znal,sklopil jsem hlavu.Foolishovi to bylo nejspíš povědomé taky, protože dikal pohledem mezi mnou a Ponkem.
Zastavil se přímo předmnou a já držel pohled na mém klíně, chtěl bych aby se tohle nikdy nestalo.Miluju ho, strašně."-jako příliv a odliv a teď.Teď vím že je to pravda."
Zvedl jsem pohled a díval se na něj.
Zvedl ruku se sklenicí a vylil na mě o
rudý obsah skleničky.
Seděl jsem a koukal na něj,kapky rudé tekutiny mi stékali po tváři.
Kupodivu jsem necítil hněv,ale lítost.
On se ke mě otočil a šel zpět ke svému místu."Vypadáš tak nádherně"Zašeptal jsem.
Ponk se ohlédl přes rameno a zaleskli se mu oči.Pokračoval dál ke svému místu u čela stolu."Nazdraví"Řekl chladně,ale hlas se mu třepal.
"Heh nazdraví..? Zasmála se nervózně Puffy."Nazdraví"Řekl Bad s úsměvem.
Ostatní se pomalu přidali k přípitku,ale já tam pořád jen seděl a koukal na Ponka.Kapky padali na podlahu a tvořili červené kapky,ale já se nezmohl vůbec na nic.Ignoroval jsem Puffy, začalo mi pískat v uších.Přestalo to až když ostatní opět zvedli sklenice."nazdraví"
Přišlo mi to tu tak nudné, všiml jsem si že Bad vyvolal George, nevnímal jsem sice co řekl,ale vyvolalo to vlnu smíchu."Chtěl by ještě někdo něco říct?"
Bylo ticho."No tak dobrá, já bych vám také chtěl něco říct"Bad vylezl na stůl a ohlédl se na Anta.
"Děkuji že jste jste všichni přišli a myslím že tohle by mohla být pro nás nová kapitola."Další nudná řeč, protočil jsem oči."Víte, lidé se občas snaží zabít jiné"
Co?
Všiml jsem si jak Bad nepatrně kyvl na Anta.Nervózně jsem se podíval na Puffy, která si toho nejspíš všimla taky.Bad pokračoval v řeči mezitím Ant se nahl k vejci za ním.Odhrnul rukou pár úponků.Podíval jsem se na Puffy, která Anta pozorně sledovala.
Tady se děje něco moc špatného."Chci tím jen říct, že na tuhle hostinu..nikdy nezapomente."Řekl a usmál se. Všiml jsem si že se pár lidí otáčí s zděděnými výrazy ke stěnám.
Ze stěn pomalu stékala láva, vyděšeně vzydychy prolínali ticho, které teď zaplňoval sál.Ostatní už vstávali ze židlí a snažili se dostat pryč.
"Nikdy jsem ti nevěřila!"Začala křičet Puffy."Nevěřila jsem tobě,ani Antfrostovy!Mě bylo jasné že je něco špatně!Proto jsem tohle plánovala"Řekla a já s ní a pár dalšími lidmi jsme vyskočili na stůl,kde měla Puffy schované věci.
Všiml jsem si jen Puffyného vyděšeného pohledu když otevřela skrýš."N-nic tu není"Řekla tiše.
"Copak hledáš tohle?"Usmál se Bad a vytáhl zpod stolu brnění a zbraně."
"Promiň Puffy"Usmála se povýšeně Hannah.
"Nevadí,je tu ještě plán B"Sykla Puffy a vrhla se k tlačítku pod stolem.TNT.
Ozval se ohlušující zvuku a okolo vejce se zvedl kouř prachu.Tohle ta potvora nemohla čekat.
Prach pomalu usedl a sálem se rozlehl smích, Badův smích.
"Opravdu si myslíte že TNT může zničit něco tak mocného jako je Vejce?"Zasmál se pohrdavě."A teď. Vejce potřebuje oběti"Usmál se Bad a vytáhl meč.
Zůstal jsem zaraženě stát,oni jsou naprostí psychopati.Ponk stál se sklopeným pohledem za Antem.On to věděl, celou dobu.
"Jste monstra"Sykl Eret.Bad se na něj podíval a usmál se."Výtečně a máme tu první oběť"Usmál se a Ant přišel za Eret a popadl ho za rukáv.Dotáhl ho před Bada a ostatní zděšeně sledovali jak se Bad rozpřahuje.
"Promiň,ale to nemůžu dovolit"Řekl Foolish za mnou.Bad se zastavil a sledoval Foolishe.
Foolish se usmál a natáhl ruce, rukávy mu sklouzli a já si všiml vyrytých ruin na jeho zápěstích.Něco šeptal a z ruk mu začali jemně odlétávat blesky.Badovi sklouzl úsměv.
Foolish spadl na kolena a zděšeně si zíral na ruky."Co-co se děje? Proč to nefunguje?"Bad se zasmál."Jak říkám, Vejce je mocnější než si myslíte.Ale teď hádám že budeš pro Vejce lepší oběť"Řekl s dravostí,Ant pustil Ereta a chytil stále klečícího Foolishe."To si myslíte že vás nechám zabít mého syna?! Přímo předemou?!"Zařvala Puffy.
Bad se jenom usmál a rozpřáhl se.
Čepel meče přijela Foolishovým hrudníkem a on zalapal po dechu.
"To je v pořádku Puffy"Usmál se.
Ponk ho vyděšeně sledoval.
To nepočítal že ho zabíjí?!To ho chtěl nějak ušetřit nebo co.
Další ohlušující rána, všichni se otočili ke díře ve zdi ze které vyběhla smečka psů spolu s Quackitym,Purpledem a Technem.
"Promiň Bade,ale tohle ti nemůžeme dovolit"Zasmál se Techno a rozběhl se k němu.Všichni začali naprosto panikařit.
Někdo utíkal mezitím co oni to tu zaplňovali oheňem.
Všiml jsem si Puffy co stála a Antovy co sebou škubal.Její čepel projela Antovým krkem.Rudá tekutina se vyvalila na zem.
Ponk dřepěl u Foolishe,leskli se mu oči.Vypadal tak bezbraně,jako vyděšené koťátko.Byl čas vypadnout.Stoupl jsem si nad Ponka a sáhl mu na rameno,nemohl jsem ho tu nechat.
Škubl sebou a otočil se na mě.
Natáhl jsem ruky do obětí,on se prudce zvedl a vtrhl se ke mě.
Silou mě objal, vyhoupl jsem si ho víš takže mě objímal kolem krku a nohama kolem pasu.Jednou rukou jsem ho držel pod zadkem a druhou jsem ho přidržoval okolo zad.
Kývl jsem na Puffy co si vzala Foolishe do náručí a vyšel ven.-little time skip-
Otevřel jsem oči a nasál vůni citrónu.
Ponk mi ležel na hrudi a spal.
Měl na sobě mojí mikinu protože spát v obleku by nebylo vůbec pohodlné.
Spal v mojí zelené mikine a spodním prádle.Až se probudí,budeme si toho muset hodně vyříkat.
______________________________________
Můj bože to je tak nudné..
Omlouvám se, pokud jste neviděli záznam z Red Banquet, doporučuji zhlédnout:]Hádám že další kapitola bude poslední
Snad nevadí:]]
-Tommy
Here get cake🍰 im so tired eghh
Buenos noches amigos
ČTEŠ
Awsamponk
FanfictionDOKONČENO ⚠️ spoiler ⚠️ There we go Sam si bude muset vybrat Ponk nebo věznice. Je to můj příběh něco je domyšlené,ale něco bude spoiler na lore Heh btw kdo čte moji Dnf ff tak to navazuje takže hehehe není však potřebné to číst