Pov Ponk
"Můžeme uspořádat něco jako ples, chápete mě snad ne?"Bad se na nás podíval.
"Ples?"Zeptal jsem se zmateně."Na co"
Bad se usmál."To je jednoduché Ponku.Vejce potřebuje oběti a ples je na to výborná záminka"Usmál se Bad a Ant souhlasně kýval hlavou.
"Dobrá.Takže souhlasíte?"Řekl Bad a poupravil si kabát.
Oba jsme kývl."Výborně, Ante ty se postaráš o občerstvení.Ponku ty s Hannah pozvete hosty a ostatní nechte na mě."
Kývl jsem na souhlas.Nedávno se k nám přidala Hannah, vlastně jí moc nevěřím,ale o tom nerozhoduji já.
Bad schůzku rozpustil a my se rozešli chystat slavnost.
"Ponku rozdělíme si to dobře?"Řekla Hannah a usmála se na mě.
"Fajn, máš to nějak rozdělené?"
"Já pozvu Puffy,Niki,Ereta a Třeba Hbomb bereš?Ty pozveš Foolishe,Fundyho, George a Sama"
Sama."Sam tam bude taky?"Sykl jsem a podíval se na zem."Oh,tak jestli ti to vadí tak ho pozvu já"Řekla a soucitně se na mě usmála."Ne to je dobrý"
Ona jen kývla a rozešla se opačným směrem než kam jsem měl namířeno já.Po týdnu se toho celkem hodně změnilo.Po Dreamovi se slehla zem a Samova věznice se ztratila i se Samem.Už je tam zavřený několik dní.
Už dlouho jsem ho neviděl, povzdechl jsem si.
Zatřepal jsem hlavou, kvůli němu je tohle všechno,tenhle chaos.
"Ponku!"Otočil jsem se.
"Ahoj Foolishi"Řekl jsem a mávl mu na pozdrav,on se zastavil a prohlédl si mě od paty až k hlavě.
"Jsi v pořádku?"Řekl starostlivě a chytil mě za tváře.
"Bože co se ti stalo, máš zčervenalé panenky! Pojď půjdeme ke mě, dám ti nějaké bylinky nebo tak něco.Nebolí tě něco?"Řekl a prohlížel si můj obličej.
"Co ne!"Jsem v pohodě."Prskl jsem a odtáhl se od něj.
"Notak dobře,ale kdyby něco..u mě máš dveře vždy otevřené"Řekl ubíženě.Pov Sam
Seděl jsem v hale.Koukal jsem na obří halu před sebou,svesil jsem hlavu.
"Posral jsem to."Ponk měl pravdu.Ponk. Ponkie můj bože, strašně jsem mu ublížil.Do očí se mi nahrnuli slzy.Ponk měl pravdu."JE TO
VŠECHNO MOJE CHYBA!"Strhl jsem masku a švihl s ní o zeď.Strčil jsem hlavu mezi kolena a pažemi si přikryl hlavu.Seděl jsem tu sám, uprostřed mého vlastního díla co mi zničilo život.
Ublížil jsem Ponkovi,Bad a Antem mě taky opustili.A nepovedlo se mi ani zadržet Dreama.Posral jsem to.Zhluboka jsem se nadechl a pomocí stěny jsem se zvedl.Nasadil jsem si masku, pomocí karty jsem se dostal k ovládacímu pultu.
Natáhl jsem ruku,ale ta se zadrhla nad pákou.Prudce jsem páku stáhl dolů a v halách pomalu sláblo světlo.
Až se nakonec vyplo.Stál jsem před věznicí."Dobrou noc"
Řekl jsem a otočil se k odchodu.-other day-
Pov Sam
Promnul jsem si oči a pomalu se zvedl do sedu.Hodiny oznamovaly pět hodin.Povzechl jsem si, vstal jsem každý den v čtyři nejpozději pět hodin.Protáhnul jsem se a šel se nasnídat.
Neměl jsem co dělat tak jsem šel ven,bylo ještě šero a venku nikdo nebyl.
Šel jsem ke kopci,sedl si na trávu.Koukal jsem na východ slunce všiml jsem si květin kousek ode mě. Natáhl jsem se pro ně a jemným škubnutím utrhl.
Dostal jsem nápad, vytáhl jsem kus papíru z kapsy a nějakou malou tužku co jsem tam hádám měl už hodně dlouho.Naškrábal jsem na papír vzkaz, pousmál jsem se a doufal že se mu to bude líbit.Došel jsem k Ponkovu domu.Cestou jsem si všiml že zdi jeho domu jsou prorostlé nějakými červenými stonky.
Nechtěl jsem na to sahat tak jsem jenom položil květiny se vzkazem před dveře a silně zaťukal poté jsem následně utekl.Schoval jsem se v keři,muselo to vypadat humorně.Asi tři minuty a pak se dveře otevřeli.
Stál v nich rozespalý Ponk.Neměl na sobě ani masku, rozhlédl se a já se víc přikrčil.Zamračil se když nikoho neviděl a pak se podíval na květiny u jeho noh.Zývl a bílé prameny mu spadli do obličeje, vypadal tak roztomile.Natáhl se pro květiny a přičichl k nim, poté si všiml vzkazu.Vzal ho do ruky a začal si číst.
Sledoval jsem každý jeho pohyb zajímala mě jeho reakce.
Pousmál se, měl zčervenalé líce.Mu se to líbilo! Možná mě má pořád rád a odpustí mi to.
Podíval se na květiny a úsměv mu spadl, chvíli na ně jen koukal a potom s nimi švihl o zeď.
Sledoval jsem ho jak vešel zpátky, sledoval jsem květiny rozházené po zemi.Co se stalo? Nechápal jsem, vždyť se mu to líbilo ne?Pov Ponk
Seděl jsem u stolu a snídal.
Koukal jsem na vzkaz na stole.
Četl jsem si ho pořád dokola, vždy jsem zčervenal a měl motýlky v břiše.
Same co mi to děláš.
Musel jsem si to přečíst znovu, nemohl jsem přestat.
"Ponkie, moc se ti omlouvám.
Jsem idiot, moc jsem ti ublížil.Můžeš mi odpustit prosím? Strašně mi chybíš.
Ps: Miluju tě-Sam<3
Povzdechl si a papír si strčil do kapsy.
Možná jsem si ty květiny měl nechat.-little time skip-
Seděl jsem u stolu a chystal pozvánky na slavnost.
Hannah mi poslala šablonu jak by to mělo přiblíženě vypadat.
Už jsem měl skoro všechny, chybělo mi jen dodělat pro Fundyho.
Dopsal jsem poslední písmeno a nechal zaschnout.Naskládal jsem je do červených obálek s černým okrajem co mi dal Bad musím uznat, že vypadali dobře.Přepočítal jestli mi nějaká nechybí a šel je poslat.
"Dobře takžeee nejblíž je teď Foolish"Řekl jsem si sám pro sebe a vyrazil k němu.Cestou jsem si plánoval trasu kam půjdu pak.-other little time skip- [hehe]
Už mi chyběl jen Sam, nechtělo se mi tam.Nechtěl jsem ho potkat.V hlavě mi hrály všechny ty trapné scénáře co by mohli nastat.
Přemýšlím jestli mám zazvonit nebo mu obálku jen položit na okno a odejít.Zvolil jsem si možnost B a tak jsem oblaku zatěžil kamenem a zaťukal.
Odbehl jsem,ale byl jsem zvědavý a tak jsem se schoval v keři.
Připadal jsem si jako stalker.Bože co to dělám se svým životem?
Sam otevřel okno a rozhlédl se.
Všiml si dopisu,vzal ho do ruky a zmateně ho sledoval.
Pousmál se a já si chvíli myslel že mě uviděl,ale pak zavřel okno a zmizel i s dopisem.Oddychl jsem si.Skvěle.Mám to, můžu jít domů si odpočinout.
______________________________________
Høla ducklingss hehe
Další kapitola je tady,brzo by měla vyjít další.Mělo to vyjít už včera ale moje dum dum connection said no.
Doufám že se kapitola líbila btw budu happy za každej komentář nebo voteJo teď jsem si vzpomněl,heh dude
Takhle ff už nebude navazovat na tu dnf takže jestli jste tu byly jen kvůli tomu xd rád jsem vás potkal uvidíme se v dnf ff xdAdíos:]
-Tommy
Hehe🥞 have pancakes nice day amigo
ČTEŠ
Awsamponk
FanfictionDOKONČENO ⚠️ spoiler ⚠️ There we go Sam si bude muset vybrat Ponk nebo věznice. Je to můj příběh něco je domyšlené,ale něco bude spoiler na lore Heh btw kdo čte moji Dnf ff tak to navazuje takže hehehe není však potřebné to číst