Pov Ponk

Sykl jsem bolestí."Promiň, mám ti to trochu povolit?"Zeptal se Foolish a podíval se na mě.Jemně jsem kývl,uvolnil trochu obvazy a znovu je převázal.

"Lepší?"Kývl jsem na souhlas.
Moc si toho nepamatuju,jen to že jsem se doplazil k chrámu,ale víc nic.
Foolish mi řekl, že jsem křičel.Když prý otevřel oči ležel jsem zhroucený u brány v kaluži krve v bezvědomí.
Taky řekl jsem ztratil hodně krve, měl jsem prý štěstí.Nevím v čem.
Že žiju?

Foolish si povzdechl a sedl si na lehátko vedle mě."Philza svolal shromáždění.Nejspíš kvůli vězení, slyšel jsem že Sam zavřel Techna.
Prudce jsem otočil hlavu na něj.Zvedl jsem se a přecházel po místnosti.
"Tak našemu milému Samovi jeden vězeň nestačí jo?! Nestačí mu ani to že mi usekl RUKU!Ne!On potřebuje i Techna!"Zařval jsem hystericky a do očí se mi nahrnuli slzy.Foolish ke mě přiběhl a objal mě kolem ramen.
"Pšššš, dobrý uklidni se.Se Samem si to vyřídím později"Řekl tiše a pomohl mi zpět na lehátko.

"Nemusíš chodit jestli nechceš, stejně bys měl asi odpočívat"Řekl a hledal nějaké věci.
"Ne, já půjdu.Ať jen všichni vědí jakej psychopaticej kretén to je"Prskl jsem a došel jsem k Foolishi.
"Dobře,ale moc se nanamáhej ano?
Aby se rána neotevřela, potřebujeme aby se to uzdravilo"Řekl a usmál se na mě.
"Na vem si tohle celkem tam fouká,vypral jsem ti to, už to není od krve."Řekl a podal mi mojí mikinu.

-little time skip-
Byly jsme tu mezi prvními.
Byl tu jen já, Foolish,Phil s Tommym a Wilburem.Ti seděli v čele stolu,teda Phil,Tommy s Willem seděli po bocích.
Pomalu se to tu začalo scházet.
Už tu byly snad všichni až na Sama,Anta a Bada."Opravdu?To nemůžou přijít ani v ča-"Dveře se otevřely a v nich Sam,Bad a Ant.
Sledoval jsem Sama jak si sedá do čela.
Sam se na mě podíval.Z očí se mu nedali vyčíst žádné emoce.
"Takže?"Řekl otráveně.
Phila ten tón asi dost naštval protože se zvedl a práskl pěstmi do stolu.
"Takže?!Opravdu?! Nemůžeš si jen tak zavírat koho chceš chápeš?!Heh"
Řekl a Will ho rukou jemně chytl za rameno na znamení toho že by si měl sednout.

"Už jsem říkal,Techno chtěl být zavřen."Řekl klidně.
Bad měl sklopenou hlavu.
"Jo aha? Takže když budu chtít abys mě zavřel tak to uděláš?"Řekl jedovatě a přimouřil oči.
Všichni na něj házeli podrážděné nebo znechucené pohledy.
"Ne,Techno byl výjimka.Z důvodů které vám však nemůžu říct."Řekl a sledoval Phila.

"Aha takže z tebe je teď tajnůstkář?"Řekl jsem pobaveně.
Všichni se na mě podívali.
Usmál jsem se, zášť kterou jsem teď cítil by se nadala vyčíslit.
Mohl si vybrat mě nebo věznici.
A on si vybral ji.Sundal jsem si mikinu."Tak co Same.Myslím že je tajemstvích dost ne?"Usmál jsem se všichni na mě šokovaně koukali, až na Sama.Jeho výraz postarádal emoce,to mě naštvalo ještě víc.
"Copak jim o tom řekneš co?"
"Ponku?"Puffy vyděšeně vydechla.
"Mohl sis vybrat mezi mnou a věznicí.
A ty sis vybral ji."Sykl jsem potichu, teď už to bylo čistě osobní.
"Ovládá tě Same!Co se s tebou kurva stalo?!"Zařval jsem a z očí se mi vyvalily opět slzy.Foolish mě posadil a objal mě.

Sam se zvedl a odešel.Bad s Antem tam pořád seděli,vypadali šokovaně.
"NEMŮŽEŠ SI JEN TAK UTÍKAT OD PROBLÉMŮ!"Zařval za ním Phil.
Phil se uklidnil a šel ke mě.
Všichni si teď buď povídali opovrhaně o Samovi nebo vyděšeně koukali na mě.Phil si ke mě dřepl."Co ti to Sam udělal"Řekl a pohladil mě po zádech.
Rozbrečel jsem se ještě víc,on mě objal a já se mu vybrečel na rameni.
"T-to ti udělal Sam?"Zeptal se vyděšeně George.

Otřel jsem si oči."Můžeme jít prosím?"Řekl jsem tiše a podíval se na Foolishe."Jistěže"Vstal a pomohl mi na nohy.
Vyšli jsme ze dveří."Můžu dnes spát u tebe?"Zeptal jsem se.Foolish se usmál.
"U mě je pro tebe vždycky místo"
"Díky"Řekl jsem tiše.Měl jsem špatný pocit,jako by mě někdo pozoroval.
Otočil jsem se, měl jsem pocit že jsem uviděl Sama,ale nejsem si jistý.
Jestli ano, ať kde už kurva k čertu.
Po tom co mi udělal.

Došli jsme k chrámu,byl jsem unavený chtěl jsem jít rovnou spát.
"Můžeš mi prosím ukázat kde budu spát?"Zeptal jsem se a podíval se na Foolishe, který chystal jídlo.
"Ty nebudeš jíst?Uhm no tak dobře.Druhé patro, čtvrté dveře po levé straně od schodiště."Řekl a popřál mi dobrou noc.

Došel jsem tam,pokoj hezky vybavený vcelku prostorný.Šel jsem rovnou k posteli a pak si všiml dveří hádám od koupelny.Povzdechl jsem si měl bych se alespoň okoupat.
Flustrovaně jsem se doplazil ke koupelně a sundal ze sebe oblečení.
Zasekl jsem se u spodního prádla, podíval jsem se do zrcadla.
Díval jsem se na moji ruku,teda na to co z ní zbylo.
Zatřepal jsem hlavou abych zahnal myšlenky a šel se ukoupat.
Osprchoval jsem se a utřel do ručníku na skříně, šlo to hrozně pořád mi to vypadávalo,ale nakonec jsem se nějak utřel a pak i oblékl.

Lehl jsem si do postele a koukal na strop.
Za těch pár měsíců se toho hodně změnilo.

______________________________________
Ehoo Høla
Doufám že se kapitola líbila
Brzy bude další a ehh um yoo asi xd
*snažím se vzpomenout na co jsem zapomněl a chtěl vám říct*
Eh jo mám to btw Foolish a Ponk man plz neberte to jako ship plz jsou jenom kamarádi a teď myslím opravdu kamarádi a ne "kamarádi" díky:]

- Tømmy
Buenos noches amigo,here🧇waffles:]

AwsamponkKde žijí příběhy. Začni objevovat