intro

4.7K 167 9
                                    

လေညွှန်တံ( Anemometer)

.....လေတိုက်ခတ်နူန်းနဲ့ လေလာရာဘတ်ကို လေညွှန်တံလေးကပြသလို.... အချစ်တွေကရော မင်းရှိရာကို ညွှန့်ပြပေးနိုင်မလား ဝမ်ငယ်....

Sean Xiao Zhan ....

....အရှင်ပြောတဲ့ လေညွန်တံဆိုတာ.ဘာလဲ ဝမ်ငယ်မသိဘူး ဒါပေမယ့် ငယ်နှလုံးသားက အရှင့်ရှိရာကိုပဲ့ ညွှန်ပြနေတယ်....

ဝမ်ငယ်...

သမိုင်းဘာသာရပ်ကို ထူးချွန်လွန်းလို့နိုင်ငံရဲ့ အသိမှတ်ပြု ဆုတံဆိပ်တွေ ရရှိနေတဲ့ သမိုင်းသုတေသီ Sean က သူရဲ့ အိမ်မတ်ဆိုးတွေထဲက ဘယ်လိုရုန်းထွက်မလဲ......

......တကယ်တမ်းသူအိမ်မတ်ဆိုးလို့ လက်ခံ တားထဲ့ အရာက..ရောတကယ်အိမ်မတ်ဆိုးလား.....

.....အမှန်တရားကို သိချိန် Sean တစ်ယောက် ထိုအိမ်မတ်ဆိုးကို ဖျက်တောက်မလား.....အိမ်မတ်ဆိုးနဲ့ အတူ စီးမျောသွားမလား...

.....သိချင်ရင် ( လေညွှန်တံ Anemometer) ဆိုတဲ့ fic လေးပို စောင့်မျော်ဖက်ရူပေးပါဦးလို့

I am comeback (Grace Dan)
King and His Lord လေးက အမြူးလေးမို့ အချိန်ယူပါရစေဦးလို့




ေလၫႊန္တံ( Anemometer)

.....ေလတိုက္ခတ္ႏူန္းနဲ႕ ေလလာရာဘတ္ကို ေလၫႊန္တံေလးကျပသလို.... အခ်စ္ေတြကေရာ မင္းရွိရာကို ၫႊန့္ျပေပးနိုင္မလား ဝမ္ငယ္....

Sean Xiao Zhan ....

....အရွင္ေျပာတဲ့ ေလၫြန္တံဆိုတာ.ဘာလဲ ဝမ္ငယ္မသိဘူး ဒါေပမယ့္ ငယ္ႏွလုံးသားက အရွင့္ရွိရာကိုပဲ့ ၫႊန္ျပေနတယ္....

ဝမ္ငယ္...

သမိုင္းဘာသာရပ္ကို ထူးခြၽန္လြန္းလို႔နိုင္ငံရဲ႕ အသိမွတ္ျပဳ ဆုတံဆိပ္ေတြ ရရွိေနတဲ့ သမိုင္းသုေတသီ Sean က သူရဲ႕ အိမ္မတ္ဆိုးေတြထဲက ဘယ္လို႐ုန္းထြက္မလဲ......

......တကယ္တမ္းသူအိမ္မတ္ဆိုးလို႔ လက္ခံ တားထဲ့ အရာက..ေရာတကယ္အိမ္မတ္ဆိုးလား.....

.....အမွန္တရားကို သိခ်ိန္ Sean တစ္ေယာက္ ထိုအိမ္မတ္ဆိုးကို ဖ်က္ေတာက္မလား.....အိမ္မတ္ဆိုးနဲ႕ အတူ စီးေမ်ာသြားမလား...

.....သိခ်င္ရင္ ( ေလၫႊန္တံ Anemometer) ဆိုတဲ့ fic ေလးပို ေစာင့္ေမ်ာ္ဖက္႐ူေပးပါဦးလို႔

I am comeback (Grace Dan)
King and His Lord ေလးက အျမဴးေလးမို႔ အခ်ိန္ယူပါရေစဦးလို႔

လေညွှန်တံ ( Anemometer) Zhanyi CompletedWhere stories live. Discover now