part 19

1K 90 0
                                    

Ep 19 လေညွန်တံ (Anemometer)

ရှောင်ကျန့် ယာယီတဲလေးက အခုလိုဝမ်ငယ်ရှိနေတော့ သုခဘုံဖြစ်လို့နေပြန်တယ်.....ညက လွမ်းခဲ့ရတဲ့ရက်တွေကို အတိုးချကာ ချစ်ခဲ့မိတော့ ညိုညင်ချင်းအလျှင်းမရှိ မိမိ သဘောအတိုင်း ချစ်ခွင်ပေးတဲ့ ဝမ်ငယ်လေးကတော့ အိပ့်လို့ကောင်းနေဆဲ.....ရင်ခွင် ထဲက ပါးဖောင်းဖောင်းကို နှာခေါင်းနစ်ဝင်အောင်အထိ နမ်းရိူက်လိုက်တော့ တအင့်အင့် နဲ့ နိုးလာတဲ့ ဝမ်ငယ်က မျက်နှာလေးကလည်း အပြုံးလေးတစ်ပွင့်ဆင်မြန်းလျှက်.....

ရိပေါ အရှင်ရင်ခွင် ထဲ ကနေ အရှင်မျက်နှာ ချောချောကို လက်ကလေးနဲ့ ကိုင်ထားရင်း...

ဝမ်......အရှင်ကို လွမ်းနေခဲ့တာ တအားပဲ....

ရှောင်ကျန့် ဝမ်ငယ်လက်လေးကို တဖန် လက်နဲ့ ကိုင်လို့ နူတ်ခမ်းလေးနားနမ်းရင်းဖြစ်....

ကျန့်........အခုလို ကိုယ်ကိုပဲ အမြဲချစ်ပေးလို့ အရမ်းကျေးဇူးတင်ပါတယ် ဝမ်ငယ်လေးရယ်.....မင်းက ကိုယ်အတွက်လေညွှန်တံလေးလိုပဲ မင်းရှိရာ အရပ်ကို ပဲ အမြဲ ကိုယ်နှလုံးသားက ညွှန်ပြနေသလို....မင်းရဲ့ ချစ်ခြင်းတွေကိုလဲ ကိုယ့်ကို အမြဲခံစားမိစေတယ်....အရမ်းချစ်တာ ပဲ ချစ်ငယ်လေး ရယ်....

ဝမ်......အရှင်ပြောတဲ့ လေညွှန်တံ ဆိုတာ ဘာလဲတော့ ဝမ်ငယ်မသိဘူး ဒါပေမယ့် ဝမ်ငယ် နှလုံး သားက အရှင်ရှိရာနေရာကိုပဲ ညွှန်ပြနေတယ်.....

ကျန့်.......ချစ်ငယ် တကယ်တော့ ကိုယ်ပြောစရာ ရှိတယ်.....

ဝမ်......သိထားပြီးပါပြီ.....ချစ်ငယ်ကို ဘယ်လောက်ထိ ကွယ်ဝှက်ထားမလို့လဲ....

ကျန့်......ကိုယ် တမင် မပြောတာမဟုတ်ပါဘူး....ကိုယ်..

ရိပေါ အရှင်ရဲ့ နူတ်ခမ်းပါးလေးအပေါ် လက်လေးနဲ့ အုပ်ကာ တားထားရင်း...

ဝမ်........ချစ်ငယ်သိပါတယ် အရှင် ချစ်ငယ်ကို စိတ်ပင်ပန်းစေမှာမို့မပြောမှန်းသိပါတယ်....စစ်ပွဲကို သာအာရုံစိုက်ပါ စစ်ပဲ့ပြီးသွားရင် အရှင်သွားပါ....ဝမ်ငယ်ဆောင့်နေပါမယ်....

ကျန့်........ကိုယ်ကြောက်တယ် နေမိတယ်....ချစ်ငယ်ဆီ ပြနိမလာနိုင်မှာ ချစ်ငယ်နဲ့ဝေးရမှာကို....ကိုယ်ချစ်ငယ်ကို တစ်ရက်လေးတောင် မခွဲ ချင်ဘူး ချစ်ရတဲ့ ချစ်သူလေးရယ်....

လေညွှန်တံ ( Anemometer) Zhanyi CompletedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora