part 3

1.3K 132 4
                                    

Ep 3 လေညွှန်တံ ( Anemometer)

ရှောင်ကျန့် မနတ်မိုးလင်းတဲ့ အထိ အမွှေးရနံလေးဆက အနားမှာ ယစ်သိုင်းနေဆဲ ......

ကျန့်........တကယ်ကို လန်းဆန်းစေတယ် ကွာ.......နေပါဦး ဘယ်အရာက အဲ့လောက်မွှေးနေတာလဲ....

ရှောင်ကျန့် အိပ့်ခန်းထဲ ရိ ပစ္စည်း ရှိသမျှ လိုက်နမ်းကြည်သောလဲ ထို ရနံ လားရာ နေရာမဟုတ်.....ရှောင်ကျန့် ပစ္စည်း တွေ လျှောက်နမ်းကြည်နေတုန်း သတိထားမိတာက မိမိ အား လေအေးအေးလေတွေ ဝေ့ဝဲတိုက်ခတ်သွားတက်ကာကို.....ထိုလေအေးလေး တိုက်ခတ်လျှင် ပို မိုမွှေးရနံက လည်း စွဲမတ် ချင်ဖွယ်အတိ.....

ရှောင်ကျန့်က သရဲ တစ္ဆေ ဝိညာဥ် တွေ အယုံအကြည်မရှိသူဖြစ်သည်အပြင် သည်အိမ်ကလည်း မိမိ သက်တမ်းတစ်ဝတ်ကျော်ကုန်ဆုံးဖူးခဲ့သော အိမ် ထိုကြောင့် ဒီအိမ်မှာ ဒီလို ရနံရတာက ပိုလို့ပင် ထူးဆန်းနေတယ်......

ရှောင်ကျန့် ရေချိုး ခန်းထဲ ကို.ဝင်လိုက်တော့တယ်......ရှောင်ကျန့်ရေချိုးပြီး သဘတ်ကို ကြည်တော့ တန်းမှာ မရှိ အိပ့်ယာပေါ် ပြန်လဲရန် သပတ် ကျန်ခဲ့မှန်းသိတော့....ရှောင်ကျန့် ထို အတိုင်းသာ ထွက်လာတော့တယ်.....ဟုတ်တယ်လေ တစ်အိမ်လုံးမှာ ကိုယ်တစ်ယောက်တည်းရှိတာ ဘယ်သူရှက်နေရမှာလဲပေါ့......
ရှောင်ကျန့် ရေချိုးတံခါးဖွင့်ထားလျှက်သားထားခဲ့ကာ...
ရှောင်ကျန့် ကုတင် နားလျှောက်လညနေတုန်း ....

.....ဒုန်း.......

ကျန်.........ဟ့....ဘာလဲကွာ လန်လိုက်တာ....

ရှောင်ကျန်နောက်ကရေချိုး အခန်းတံခါး ရုတ်တရက် ဆောင့်ပိတ်လိုက်သံကြောင့် လန့်သွားကာ သဘတ်ကို ခါးမှာ ပတ်ကာ ရေချိုးခန်း တံခါးလာဖွင့်ကြည်တော့....ရေချိုးခန်းထဲ လိူင်လိူင်သင်းနေတဲ့ ရနံလေး....စောနကရေချိုးတုန်းက ရေချိုးခန်းထဲ ထိုအနံ မရခဲ့တော့ ရှောင်ကျန့်တို့ နားမလည်နိုင် တော့.....ရှောင်ကျန့် ရေချိုးခန်းတံခါးလေး စေ့ခဲ့ ကာ အဝတ်လဲဖို့လုပ်တော့တယ်....

ရေချိုးခန်းထဲက အဖြူရောင်လေးကလည်း ခပ်တိုးတိုး ရွတ်ဆိုပါတယ်.....

.....အရှင်က အရှက်ကို မရှိဘူးတဲ့.....

ရှောင်ကျန့် မနတ်စာဖို့ ကော်ဖီဖျော် ပါမုန့်မီးလုပ်နေတယ်....အဖြူရောင် အရိပ့်လေးကတော့ အခန်းထဲမှာ ကျန်ရစ်ခဲ့ရတယ်....

လေညွှန်တံ ( Anemometer) Zhanyi CompletedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang