part13

1.5K 101 6
                                    

Part 13 လေညွှန်တံ (Anemometer)

ကျန့်........ချစ်ငယ်ကိုယ့်တို့ ခရီးဆက်ရဦးမယ်နော်....

ဝမ်......မရတော့ဘူး ချစ်ငယ် အိပ့်ချင်နေပြီ.....

ကျန့်........ ချစ်ငယ်ကလည်းကွာ.....

ဝမ်.......မရပါဘူးဆို ချစ်ငယ်တအားအိပ့်ချင်နေပြီ အခု အိပ့်တော့မယ် အဆောင်ရောက်ရင် လည်း မနိုးနဲ့နော် အရှင်ရင်ခွင်သာ ထွေးပွေ့ပြီး အိပ့်စေနော်....

ကျန့်.......ချစ်ငယ်ကလည်း ကကွာ ကိုယ့်ကို မသနားဘူးလား.....

ဝမ်..........အရှင်ကလည်း ဝမ်ကို အရင်လို မချစ်တော့ဘူးလား ဝမ်ငယ်လေးက အိပ့်ချင်နေပါပြီဆိုတာတောင်....ဟင့် ဝမ်းနည်းလိုက်တာ....

ကျန့်.......အာ ဝမ်းမနည်းလိုက်ပါနဲ့နော်ကွာ...ကိုယ် ချစ်ငယ်ကို ရင်ခွင်ထဲ ထွေးပြီးတော့ပဲ အိပ့်ပါတော့မယ်....ကိုယ်ချစ်ငယ်ကို မချစ်ဘူးလို့လဲ မထင်ပါနဲ့ကွာ နော်.....

ဝမ်.......အင်း အရှင် ဝမ်ငယ်ကို သိပ့်ချစ်တာ သိတာပေါ့..... ဝမ်ငါ်က လည်း အရှင်ကို တအားချစ်..မွ.မွ..မွ....

ကျန့်.......ချစ်ငယ်က ကွာ.....

ဝမ်.......အိပ့်ပြီနော်.....ဟိဟိ..

ရှောင်ကျန့် ပါးနှစ်ဖက်နဲ့ နဖူးလေးကို တမွမွ အနမ်းပေးကာ လည်တိုင်ကို လက်လေးနဲ့ တွဲ ခိုရင် ရင်ခွင်ထဲ ခေါင်းလေးမှီထား ရင်း အိပ့်ရင်းလိုက်ပါလာသော ဝမ်ငယ်ကြောင့် ရှောင်ကျန့် မြတ်နိုးစိတ်တွေ ပိုခဲ့ရပြန်ပါတယ်....

ရှောင်ကျန့်အဆောင်ရောင်တာနဲ့ ချစ်ရသူလေး ဝမ်ငယ်ကို ကုတင်ပေါ်ချပေးကာ ရေဝတ်လေးယူပြီး ခြေလတ်တွေ ကို သန့်စင်ပေးလိုက်တယ်....မိမိပါ သန့်စင်ပြီးတော့ မှာ ဝမ်ငယ် နဖူး ငယ်လေးကိုနမ်းကာ ရင်ခွင်ထဲ အိပ့်စက်လိုက်တယ်.....

💖💖💖💖💖

ရိပေါ အခု နူတ်ခမ်းကို ဆူထောနိုင်မျှ ဆူ​ေထာ်ထားတယ်.....အကြောင်းက ဟို လိုင်ဖုန်းသားအဖ ရီလင်း စံအိမ်ကို လာနေသောကြောင့်ဖြစ်တယ်.....အခုလည်း ခရီးထွက်ကြိုဖို့ လုပ်နေတဲ့ အရှင်ကြောင့် နူတ်ခမ်းကို ထော်ထားခြင်းဖြစ်တယ်....

ကျန့်.......ချစ်ငယ်ရယ် ဘာလို့ အသည်းယားဖို့ကောင်းအောက်လုပ်နေတာလဲကွာ....

လေညွှန်တံ ( Anemometer) Zhanyi CompletedWhere stories live. Discover now